Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä ok, jos kumppani..?

Vierailija
05.08.2020 |

Hermostuessaan pikkujutuista, kuten siitä että hänen pleikkarinsa oli päällä, ja minä pyyhin pölyjä, tiuskaisee kuinka hölmö ja tyhmä minä olen kun satuin pyykäisemään hänen pöydältään pölyjä pelin ajan. Aika pitkä selitys tuli, mutta tuo oli vain esimerkki. Eli yleensäkin haukkuu tyhmäksi ja idiootiksi helposti päivittäin..? Olemme 20 ja 23 vuotiaita. Minusta se vain tuntuu pahalta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok. Pidätkö yhtään puoliasi kun sanoo noin? Kannattaa heti sanoa tiukasti että tuollaista et kuuntele hetkeäkään. Suutahtaisin itse ainakin kunnolla, niin menee perille.

Vierailija
2/19 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, kukaan aikuinen ihminen ei hauku itselleen tärkeitä ihmisiä ainakaan "helposti päivittäin". JSSAP tai alat itse uskoa pian niitä sen juttuja ja sun koko itsetunto romuttuu!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/19 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittely ei kuulu parisuhteeseen. Ainakaan tuollainen ilkeämielinen.

Vierailija
4/19 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole missään nimessä ok.

Vierailija
5/19 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitikö sun mennä pyyhkimään pölyjä, kun toisella oli peli kesken?

Muutenkin sähkölaitteiden pölyjen pyyhkimisen kanssa kannattaa olla varovainen.

Vierailija
6/19 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole ok! Normaalissa suhteessa voi kevyesti naljailla toiselle, jos molemmat on mukana jutussa. Mutta se, että yksipuolisesti haukkuu toista on aivan eri asia. Jos käytös ei muutu, niin mies vaihtoon.

Vierailija
7/19 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok. Pidätkö yhtään puoliasi kun sanoo noin? Kannattaa heti sanoa tiukasti että tuollaista et kuuntele hetkeäkään. Suutahtaisin itse ainakin kunnolla, niin menee perille.

Lähdin salille ja ajattelin että olisi tullut sanomaan heipat tai edes laittanut viestiä perään ja pyytänyt anteeksi, mutta ei. Tulin kotiin ja siinä hän vaan pelaa pleikkaria. Ihmetteli miksi olen vaisu... sanoin että "tuollaisen käytöksen jälkeen turha odottaa että olisin iloinen kun näen sinut". Mies vain myhähti ja jatkoi pelejä..

Kiitos vastauksistanne! Kiva saada viestejä sen puolesta että on ok jos tuo ei tunnu kivalta/ se on hyvin ikävää.

Ap

Vierailija
8/19 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisoni nimittäisi minua tyhmäksi, idiootiksi tai muulla vastaavalla haukkumanimellä, suhteemme loppuisi siihen. Olen ihan tosissani. Me riitelemme toki, mutta ikinä, ikinä en jäisi kuuntelemaan nimittelyä.

Vierailija
9/19 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee alusta asti selväksi ettet kuuntele tuollaista. Näytä, että teolla on seuraukset tai saat kuunnella lopun ikääsi tuota haukkumista, jos hänen kanssa aiot elää.

Vierailija
10/19 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos riitelyn aikana molemmat osapuolet ovat kovasanaisia niin silloin ajattelisin olevan okei. Mutta tuo ei ollut mikään riitatilanne, miehesi vain hermoili pienestä ja alnoi haukkumaan. Ja sanoit vielä että niin käy useinkin... heti stoppi tuollaiselle käytökselle. Kerro että et hyväksy tuollaista.

Vierailija
11/19 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pitikö sun mennä pyyhkimään pölyjä, kun toisella oli peli kesken?

Muutenkin sähkölaitteiden pölyjen pyyhkimisen kanssa kannattaa olla varovainen.

Siinähän luki muuten pelin ajan. Pyyhkikö ap niitä pölyjä niin kauan, että toinen turhautuneena lopetti?

Vierailija
12/19 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eikä tuo koko päivän pelaaminenkaan mitenkään sykähdytä tai se että ei osallistu siivoamiseen. Kolme miinuspistettä.

Vierailija
13/19 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, eikä tuo koko päivän pelaaminenkaan mitenkään sykähdytä tai se että ei osallistu siivoamiseen. Kolme miinuspistettä.

Pyysit kolmea miinuspistettä. Valitettavasti pystyin antamaan vain yhden.

Vierailija
14/19 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
15/19 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi miehen kanssa.

M-70

Vierailija
16/19 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ex-kumppani hyvin äkkiä. Toki todennäköistä, että en edes päätyisi yhteen tuollaisen lapsen kanssa. 

Vierailija
17/19 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok, jos kumppani tulee pyyhkimään pölyjä kesken pelin. Pelirauhan rikkominen on lähes rikollista. N36

Vierailija
18/19 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ex-kumppani hyvin äkkiä. Toki todennäköistä, että en edes päätyisi yhteen tuollaisen lapsen kanssa. 

Tämän palstan aloitusten perusteella yllättävän moni ei tunne kumppaniaan lainkaan muuttaessaan yhteen. Tuntuu, että mikään muu kuin täydellinen tietämättömyys toisen luonteesta ei pysty selittämään sitä, miten ne asiat, mitä tällä palstalla on kerrottu kumppaneista ovat tulleet yllätyksinä, kun on asuttu hetki yhdessä.

Vierailija
19/19 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos mies tulee imuroimaan telkan eteen kun katot jotain mitä oot aina halunnu nähdä? Hymyilet ja kehut vaan kuinka miehiseltä se näyttää imuroidesaaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi