Miten/missä voin iskeä Alexander Skarsgårdin?
Olen nuori, lapseton, kaunis. Nyt kaikki mahdolliset tavat ja keinot tiskiin, täältähän sen parhaan avun asiaan kuin asiaan tuntuu saavan. ;)
Kommentit (15)
Käykö se vielä siellä Fangtasiassa?
Eikös hän seurustele Kate Bosworthin kanssa nykyään?
alexander skarsgård asuu södermalmilla lähellä medborgaplatsenia, missä on tuttu näky kun usein pyörii sen alueen baareissa. vielä pari vuotta sitten näki sitä melkein viikottain götgatanin sparissa, nyt en ole tosiaan ainakaan vuoteen nähnyt vaika täällä edelleen asuu. taitaa seurustella nykyään ellen pagen kanssa. tykkää hiton hoikista ja hiton pienistä naisista. on aika kova dokaamaan. fanittaa hulluna hammarbytä ja käy usein peleissä. isä skarsgårdia näkee edelleenkin aika paljon söderillä ja pieniä poikiaan, alex ehkä on enemmän jo hollywoodilainen sitten.
Sanon nyt varoituksen sanana teille: Pokasin taannoin baarista miehen joka näytti kokolailla Alexarder Skarsgårdilta (sen takia sen otin mukaan). Oli noin 2 metriä pitkä ja penis kuin koivuhalko. Tosin tähän koivuhalko-tilanteeseen päästiin vasta about koko yön lämmittelyn jälkeen (jännitys) ja kaiken vaivannäön jälkeen tyyppi laukesi noin sekunnin mittaisen yhdynnän jälkeen.
Sitä jotenkin yhdistää pitkään, raamikkaaseen mieheen kaikkia maskuliinisia ominaisuuksia, mutta nepä ei ehkä pidäkään paikkaansa.
Ohishan tää, sori nyt, mutta halusin sanoa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 04:27"]
Ootko sellainen maanläheinen pipopää peikkotyttö? Sillä tuntuu olevan silmää sellaisille.. Tykkää pimahtamiseen saakka jalkapallosta. Eikun ruotsiin jaliskentille, sen suosikkijoukkue löytyy iisisti googlaamalla.
Mäkin olen hänet tavannut, kun olin vielä nuori avustaja ja hän tuntematon suuruus. Leijat Helsingin yllä oli leffa. Eläköön ruotsisuomi yhteistyö!
[/quote]
Mikähän se suosikkijoukkue mahtaa olla? ei Ap,,.
:)
Me varmaan sitten nähdään katsomossa, AP, kun What Maisie Knew tulee ensi perjantaina ohjelmistoon: http://www.finnkino.fi/Event/299683/
Olen itse asiassa tavannut hänet joskus talvella 1997-98 kun olin käymässä Tukholmassa siellä opiskelleen ystäväin luona ja oltiin ystävän opiskelukaverin bileissä, eli hän oli siellä myös kavereidensa kanssa eikä ollut vielä kuuluisa, mutta isänsä oli. Oli kai kuitenkin aloittanut mallin ja näyttelijän hommat tuolloin, muistaisin että joku olisi maininnut asiasta myöhemmin. En olisi huomannut häntä muuten siellä keskustakämpän väenpaljoudessa mutta kun oli melkein päätä pitempi kuin muut, eli parimetrinen ja hoikka, mutta ei minun tyyppiäni :) Ei tehnyt itsestään mitään numeroa vaan oli asiallinen.
Olen about saman ikäinen kuin hän, eli siksi tuostakin on jo noin kauan aikaa :D
Lähetä hänelle kuva itsestäsi (alaston tottakai).
Sori, en osaa auttaa, mutta sitten kun onnistut (sormet ristissä sun puolesta) niin KERRO MEILLE KAIKKI!
Onnea matkaan vaan, se on IHANA :)
Mä en ole ikinä pitänyt Alexander Skarsgårdia mitenkään seksikkäänä tai ihanana, mutta kerran näin siitä vahingossa aika kivan seksiunen. ;)
Ootko sellainen maanläheinen pipopää peikkotyttö? Sillä tuntuu olevan silmää sellaisille.. Tykkää pimahtamiseen saakka jalkapallosta. Eikun ruotsiin jaliskentille, sen suosikkijoukkue löytyy iisisti googlaamalla.
Mäkin olen hänet tavannut, kun olin vielä nuori avustaja ja hän tuntematon suuruus. Leijat Helsingin yllä oli leffa. Eläköön ruotsisuomi yhteistyö!
Vierailija kirjoitti:
alexander skarsgård asuu södermalmilla lähellä medborgaplatsenia, missä on tuttu näky kun usein pyörii sen alueen baareissa. vielä pari vuotta sitten näki sitä melkein viikottain götgatanin sparissa, nyt en ole tosiaan ainakaan vuoteen nähnyt vaika täällä edelleen asuu. taitaa seurustella nykyään ellen pagen kanssa. tykkää hiton hoikista ja hiton pienistä naisista. on aika kova dokaamaan. fanittaa hulluna hammarbytä ja käy usein peleissä. isä skarsgårdia näkee edelleenkin aika paljon söderillä ja pieniä poikiaan, alex ehkä on enemmän jo hollywoodilainen sitten.
Heheh, onko fakta ja fiktio sekoittunut? Näyttelivät kyllä yhdessä eräässä elokuvassa juurikin vuonna 2013, jossa olivat tyttö- ja poikaystävä, mutta eivät seurustelleet in real life. Ellen Page on gay.
Mutta siis sori, se tärkein jäi tuosta äskeisestä pois, että joko AP on saanut iskettyä Alexanderin?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 15:47"]
:)
Me varmaan sitten nähdään katsomossa, AP, kun What Maisie Knew tulee ensi perjantaina ohjelmistoon: http://www.finnkino.fi/Event/299683/
[/quote]
sama täällä!