Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua ihmisiä, jotka vaihtavat KOKO ajan asuntoa. ov

Vierailija
21.07.2013 |

Yksi kaveri on monta kertaa selittänyt kuinka hän on asunut siellä ja täällä ja tuollakin vuosien varrella. Nyt tuo on taas muuttamassa, vaikka muutti tähän nykyiseen asuntoonsa vuosi sitten keväällä.

Oikeasti mitä järkeä on muuttaa elämänsä aikana 50 kertaa, parin vuoden välein? Varsinkin jos esim. työmatka ei siitä yhtään muutu tms. Saatikka sitten asunnon kokokaan.

Itse en kyllä jaksaisi hirveän montaa muuttoa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut viimeisen 10 vuoden aikana 14 kertaa. 

1. Opiskelija-asuntoon muutto

2. Lapsuuden kotiin muutto kesäksi

3. Opiskelija-asuntoon muutto

4. Lapsuudenkotiin muutto kesäksi

5. Opiskelija-asuntoon muutto

6. Asunto kesätyö-paikkakunnalta

7. Uusi opiskelija-asunto

8. Asunto työharjoittelu-paikkakunnalta

9. Uusi opiskelija-asunto

10. Muutto lapsuudenkotiin kesäksi

11. Muutto toiselle puolelle maapalloa

12. Muutto vartioituun kerrostalo-asuntoon, sillä meitä seurattiin koti-ovelle ja naapuriasunto ryöstettiin.

13. Muutto toiselle puolelle maapalloa

14. Muutto uuteen asuntoon, koska edelliseen asuntoon tuli jatkuvasti tupakan savu sisälle ja vuokra oli kallis.

Etsimme jälleen uutta kotia, sillä naapurin tupakan savu tulee sisälle venttiilien kautta ja hän huudattaa musiikkia. Tällä kertaa haluamme talon, naapureista olemme saaneet tarpeeksi.

Ja jos tulee siirto toiseen maahan, jälleen muutamme. 

Vierailija
22/25 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä teoria sopii myös minun tuntemiini muuttajiin!

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:46"]

Eräiden tutkimusten mukaan alkoholisti saattaa peitellä juomistaan tiheällä muuttamisella. Lisäksi pari tuntemaani ihmistä muuttaa usein ja luulen että ainakin toinen heistä yrittää kotihoitaa itseään maanisdepressiivisyydeltään "sitten kun muutan on elämä taas hyvin" tyylillä. :(

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan usein, koska haluan asua useissa eri paikoissa ja eri asunnoissa.

Pitikö tätä oikeasti kysyä?

Vierailija
24/25 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin ensimmäisen 2,5 helsingin vuoteni aikana 6 tai 7 kertaa. Se oli vähän semmoisesta elämäntilanteesta johtuvaa, en tiennyt olenko jäämässä tänne vai en Ja sen takia otin tuollaisia väliaikaisia kämppiä, kun joku vaikka oli vaihdossa tai kesätyössä. vielä ratkaisevampaa oli, etten juuri omistanut Mitään. Reppu vaan selkään ja seuraava osoite. Muistelen tuota aikaa ihan hyvällä! Onpahan tullut asuttua ympäri helsinkiä ja nähtyä sitä sun tätä. nyt tavaraa on jo kaksion verran, eikä enää tuommoista jaksais. En ole kyllä niin vakuuttunut asian hyvyydestä. Sitä huolettomampi ja vähemmän sidoksissa ihminen on, mitä vähemmän omistaa, sanon mä!

Vierailija
25/25 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni perheineen on viimeisen seitsemän vuoden aikana muuttanut viisi kertaa. Viimeisin muuttokeikka suuntautui Norjaan. Muutto oli ollut tiedossa ja silti he aloittivat oman talon rakentamisen. En edes tiedä, mitä mahtoivat tuolle asunnolle tehdä, myivätkö vai onko vuokralla. Heillä ei kuitenkaan ole suunnitelmissa jäädä pysyvästi Norjaan.

Käy vain kovasti sääliksi heidän esikoisensa, joka on tuon takia joutunut kaksi kertaa vaihtamaan päiväkotia ja kaksi kertaa koulua. Ja jos nyt sitten palaavat Suomeen niin tiedossa olisi kolmas koulun vaihto.

Niin ja eivät ole asuneet vuokralla vaan talot ovat olleet omia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän