K 40 ketju : Parhaat anti age-tuotteet ja keinot jakoon!
Täällä ikäkriisinen 45-vuotias kyselee :) Kaikki ikäännymme plaa plaa, mutta useimmat haluaa ikääntyä kauniisti.
Kommentit (1202)
Vierailija kirjoitti:
MInkä ikäisiä olette te, joilla kaulan ihon roikkuminen ongelma? Itsellä ei vielä ongelmia ja kohta ikää 50 v.
Itsellä alkoi olla + 50 v selviä muutoksia
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MInkä ikäisiä olette te, joilla kaulan ihon roikkuminen ongelma? Itsellä ei vielä ongelmia ja kohta ikää 50 v.
Itsellä alkoi olla + 50 v selviä muutoksia
, tai oikeastaan 55 v
Käyttääkö miehet näitä litkuja ollenkaan?
Ikää 52 vuotta, eikä ole ryppyjä, eikä kaulan tai dekolteen alueella mitään muutoksia. Mua sanotaankin kymmenen vuotta nuoremman näköiseksi ja viikonloppuna luultiin kolmekymppiseksi. Olen normaalipainoinen. Syön päivittäin avocadoja, pähkinöitä, D-vitamiinilisää ja kollagenia. Vältän sokeria ja rasvaisia ruokia.
Noidatan Korealaista ihonhoitorutiinia: käytössä Lancomen, Biothermin ja Vichyn tuotteita. Kulmakivenä ihon kosteutus ja erilaiset seerumit, silmänympärysvoiteet, kangasnaamiot viikottain jne. Kesällä aurinko suoja. Mitään täyte-aineita en tarvitse, en osaa sanoa otanko niitä joskus, yritän olla ottamatta, mutta vielä ei ole niiden aika. Mulla ei ole edes silmäkulmaryppyjä. Hyvät geenit vissiin :)
stpid girl kirjoitti:
Monet rypyt johtuu kuivuudesta. Kun ihoa kosteuttaa riittävästi niin kuivuudesta johtuvat juonteet katoaa.
Hyaluroni kosteuttaa eli sitä nassuun jos pientä ryppyä pukkaa.
Omat salaisuuteni ovat: botox, säännölliset kasvohoidot, hyvä anti age silmänympärysvoide (esim Louis Widmer), hyaluronihappo sekä retinoli + juo runsaasti vettä, syö terveellisesti, älä tupakoi, nuku riittävästi ja ja liiku säännöllisesti!!
Kävin viikon juopottelemassa
Sillä aikaa oli selluliitti lähteny kotoa
BUAHAHAHHAA
Vierailija kirjoitti:
stpid girl kirjoitti:
Monet rypyt johtuu kuivuudesta. Kun ihoa kosteuttaa riittävästi niin kuivuudesta johtuvat juonteet katoaa.
Kuivuus ja liiallinen alkoholin että sokerin käyttö.
Aurinko, tupakka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Lipper kasvojumppa vehje on oikeesti hyvä. Maksoi lähes 50e ja aattelin että tod näk täyttä humpuukia, kuten ne kaikki muutkin hilavitkuttimet tahtoo olla, mutta kas kummaa, se toimii! Siis jos jumppaa sillä kasvoja joka päivä sen pari minuuttia. Selvästi on kasvojen lihakset kiinteytyneet.
Mulle tää teki ihan järkyttävät leukaperät, naamani siis kasvoi alaosastaan ihan huomattavasti. Pääni oli lappeellaan seisovan kolmion muotoinen. Onneksi tajusin asian, lopetin lipperin ja kasvot palautuivat. Ehkä siitä jotain hyötyä kuitenkin oli, koska opin tunnistamaan kasvojen lihaksia ja nyt pystyn jumppaamaan ilman laitetta niitä lihaksia mitä haluankin ilman tuota laitteen tekemää ikävää sivuvaikutusta.
Tuolla sivuilla jumppaohjeessa luki, että liike pitää tehdä poskilihaksilla eikä leukaperillä joten ehkä kyse on väärästä tekniikasta. Eihän kai laite sitä liikettä tee vaan käyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään tuotetta, mikä auttaisi roikkuviin yläluomiin?
Veitsi.
Uni, treeni, terveellinen ruoka, ei alkoholia, ei tupakkaa, ei aurinkoa.
En halua mitään kemikaaleja kuten botoksia tai täyteaineita ihon alle enkä lihaksiin, en elimistööni ylipäätään, ja kun ne aiheuttaa vanhentavaa arpikudosta joka kerta kun piikitetään (minua muutaman vuoden vanhemman työkaverin naamaa kun olen katsonut), mutta luotan laseriin, eli laser-kiinteytyshoito 3:n sarjana kerran vuodessa kasvoihin ja kaulaan, tekee todella napakaksi ja kohotetuksi, herättää ihon kollageenit uudelleen eloon. Olen käynyt 3 vuoden ajan. Maksanut muistaakseni vähän yli 200 eur kerta.
Cryolipo-rasvajäädytyksellä sain vyötäröstä jenkkakahvat pois, lähti 7 cm yhdellä kylmäkäsittelyllä, maksoi 450 eur eli huomattavasti turvallisempaa ja nopeampaa, ja varmaan kivuttomampaa, kuin rasvaimu! Rasvasolut hajosivat elimistöön ja päätyivät vessanpönttöön seuraavan parin viikon ajan.
t. 51v
Botox ja restylane tekevät ihmeitä.
Vierailija kirjoitti:
En halua mitään kemikaaleja kuten botoksia tai täyteaineita ihon alle enkä lihaksiin, en elimistööni ylipäätään, ja kun ne aiheuttaa vanhentavaa arpikudosta joka kerta kun piikitetään (minua muutaman vuoden vanhemman työkaverin naamaa kun olen katsonut), mutta luotan laseriin, eli laser-kiinteytyshoito 3:n sarjana kerran vuodessa kasvoihin ja kaulaan, tekee todella napakaksi ja kohotetuksi, herättää ihon kollageenit uudelleen eloon. Olen käynyt 3 vuoden ajan. Maksanut muistaakseni vähän yli 200 eur kerta.
Cryolipo-rasvajäädytyksellä sain vyötäröstä jenkkakahvat pois, lähti 7 cm yhdellä kylmäkäsittelyllä, maksoi 450 eur eli huomattavasti turvallisempaa ja nopeampaa, ja varmaan kivuttomampaa, kuin rasvaimu! Rasvasolut hajosivat elimistöön ja päätyivät vessanpönttöön seuraavan parin viikon ajan.
t. 51v
Kerrotko vielä toipumisesta. Voiko kasvojen laser-kiinteytyksen jälkeen mennä ihmisten ilmoille lähipäivinä? Onko käsittely kivuliasta? Entä rasvajäädytys, miten paljon sattuu?
Täällä joku sanoi että tretinoin altistaa ihosyövälle, onko tarkempaa tietoa kellään?
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö miehet näitä litkuja ollenkaan?
Mitä ihmeen litkuja? Botoxia ja fillereitä? Käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Pulla, limu nam nam nam? kirjoitti:
- Älä juo alkoholia
- Älä tupakoi
- Syö terveellisesti, unohda pitsat ja burgerit ja muut mössöt
- Ei kananpee tukkaa
- Älä ryhdy tantaksi fyysisesti tai henkisesti
+1 muuten, paitsi että kyllä sitä pitsaa voi joskus herkkuna syödä, se on hyvää. Elämä on myös nautintoa. :)
Pizza ja burgerit on oikein hyvää ruokaa jos ei lisää mitään sössökastikkeita. Ihmisillä on ihmeellisiä kuvitelmia siitä mikä on epäterveellistä.
Laser ja plastiikkakirurgin veitsi tehokkaimmat. Laserillakin saa jo paljon aikaan. Molemmat kyllä maksaa....