K 40 ketju : Parhaat anti age-tuotteet ja keinot jakoon!
Täällä ikäkriisinen 45-vuotias kyselee :) Kaikki ikäännymme plaa plaa, mutta useimmat haluaa ikääntyä kauniisti.
Kommentit (1202)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki voiteet mitkä lupaavat sitä ja tuota=kosmetiikka tehtaat rikastuu vielä lisää. Itse kanssa kaikenlaisiin voiteisiin tuhlasin paljon rahaa. Suotta ei mitään vaikutusta. Sitten menin oikeaan hoitoon ja tuli Hyvä.
Enemmän noista voiteista on haittaa kuin hyötyä.
Samat omistajat näillä kemikaali jäteillä, jotka valmistaa ne "meikkivoiteiden" kemikaalit, kuin lääkeyhtiöillä. Ja silloin tällöin saa lukea näitä "meikkivoide tuhosi ihoni" kauhutarinoita. Tuo pinnalle tuleva osuus on niille kemikaaleille yliherkkiä tai kemikaalien annostukset ovat ileet vääriä jo tehtaalta. Lähes jokaiselle niistä tulee enemmän tai vähemmän oireita pitkällä tähtäimellä, jonka aiheuttamiin tauteihin sama kemikaali jätti tekee lääkkeen.
Hyvä bisnes malli kemikaali jäteille, myydä halpa tuote joka aiheuttaa ihmiselle oireita/pakon ostaa kalliimpaa heidän tuottamaa tuotetta, lopun elämää.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin silmäpussit mielelläni. Mulla ongelmana pussien sijasta kuopat. Nyt painoa tullut 5-7 kg lisää jolla kasvoissa pysyy kuopat piilossa. Haluaisin laihduttaa, tuokin paino liikaa rikkinäiselle polvinivelelle enkä jaksa uusia vaatevarastoa
Olen miettinyt onko millaisia toimenpiteitä mitä niihin kuoppiin saa? Mikään voide ei niitä täytä.
N50
Mulla sama ongelma. Oletko kuullut kyynelurien täytöstä? Itsellä ollut harkinnassa, vielä en ole uskaltautunut.
Se Lipper kasvojumppa vehje on oikeesti hyvä. Maksoi lähes 50e ja aattelin että tod näk täyttä humpuukia, kuten ne kaikki muutkin hilavitkuttimet tahtoo olla, mutta kas kummaa, se toimii! Siis jos jumppaa sillä kasvoja joka päivä sen pari minuuttia. Selvästi on kasvojen lihakset kiinteytyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki voiteet mitkä lupaavat sitä ja tuota=kosmetiikka tehtaat rikastuu vielä lisää. Itse kanssa kaikenlaisiin voiteisiin tuhlasin paljon rahaa. Suotta ei mitään vaikutusta. Sitten menin oikeaan hoitoon ja tuli Hyvä.
Enemmän noista voiteista on haittaa kuin hyötyä.
Samat omistajat näillä kemikaali jäteillä, jotka valmistaa ne "meikkivoiteiden" kemikaalit, kuin lääkeyhtiöillä. Ja silloin tällöin saa lukea näitä "meikkivoide tuhosi ihoni" kauhutarinoita. Tuo pinnalle tuleva osuus on niille kemikaaleille yliherkkiä tai kemikaalien annostukset ovat ileet vääriä jo tehtaalta. Lähes jokaiselle niistä tulee enemmän tai vähemmän oireita pitkällä tähtäimellä, jonka aiheuttamiin tauteihin sama kemikaali jätti tekee lääkkeen.
Hyvä bisnes malli kemikaali jäteille, myydä halpa tuote joka aiheuttaa ihmiselle oireita/pakon ostaa kalliimpaa heidän tuottamaa tuotetta, lopun elämää.
Ja kaikkiin tuotteisiin ovat kirjoittaneet vastuu vapautuksen tuoteselosteen muodossa "mahdolliset sivuoireet" joka on yleensä pidempi kuin oire lista mihin "lääke" on tehty.
Luonnonkosmetiikkaan kannattaa siirtyä. Ite oon aina ollut kuulemma fressi ja nuorekas ja nyt viittä vailla viisikymppisenä haluan toki ylläpitää tätä ihmisten harhakuvitelmaa :-D
Tällä hetkellä Jolie-nimisellä yrityksellä on hyvät alet ja ilmaiset postikulut. Heillä on myöskivijalkakauppa Helsingissä mutta nyt kannattaa tosiaan tilata netistä. Tuolla on esim. Whamisa ja Bybi suuria suosikkejani.
Nivean sininen voide peltirasiassa. Oli peitonnut kalliit mennentullen sokkotesteissä.
Vierailija kirjoitti:
Se Lipper kasvojumppa vehje on oikeesti hyvä. Maksoi lähes 50e ja aattelin että tod näk täyttä humpuukia, kuten ne kaikki muutkin hilavitkuttimet tahtoo olla, mutta kas kummaa, se toimii! Siis jos jumppaa sillä kasvoja joka päivä sen pari minuuttia. Selvästi on kasvojen lihakset kiinteytyneet.
Hymyile, se on paras jumppa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin silmäpussit mielelläni. Mulla ongelmana pussien sijasta kuopat. Nyt painoa tullut 5-7 kg lisää jolla kasvoissa pysyy kuopat piilossa. Haluaisin laihduttaa, tuokin paino liikaa rikkinäiselle polvinivelelle enkä jaksa uusia vaatevarastoa
Olen miettinyt onko millaisia toimenpiteitä mitä niihin kuoppiin saa? Mikään voide ei niitä täytä.
N50Mulla sama ongelma. Oletko kuullut kyynelurien täytöstä? Itsellä ollut harkinnassa, vielä en ole uskaltautunut.
Mulle on tehty 2 kertaa. Hyvän paikan kun valitsee niin tulee hyvät ja kestää noin vuoden vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Luonnonkosmetiikkaan kannattaa siirtyä. Ite oon aina ollut kuulemma fressi ja nuorekas ja nyt viittä vailla viisikymppisenä haluan toki ylläpitää tätä ihmisten harhakuvitelmaa :-D
Tällä hetkellä Jolie-nimisellä yrityksellä on hyvät alet ja ilmaiset postikulut. Heillä on myöskivijalkakauppa Helsingissä mutta nyt kannattaa tosiaan tilata netistä. Tuolla on esim. Whamisa ja Bybi suuria suosikkejani.
Evolve on myös loistava merkki. Käytän itse olen 42 v.
Sehän olisikin kiva, jos keski-iässä liikakilot olisivat vain kasvoissa ja pyöreässä pepussa, mutta näin tavallisesti ei ole koskaan. Sen sijaan ylipaino keski-iässä menee yleensä, noh, keski-vartaloon. Ja mehän kaikki tiedämme, ettei sekään viehättävältä näytä. . Itse kyllä panostan hoikkuuteen, sutjakka yleisilme hyvin istuvien vaatteineen antaa nuorekkaan ja terveen vaikutelman.
Tummeli.
Se on yleisvoide kaikkeen. Toimii ja tehoaa.
Silottaa ihon kasvoilla ja rinnuksella, piilottaa selluliitit jaloissa, tekee koko ihon pehmeäksi, käy hierontavoiteena, paras aurinkovoide ja helpottaa palanutta ihoa, ... Yksi purkki kylppärin kaapissa riittää kaikkiin "vaivoihin". Edullinen, mietotuoksuinen, kotimainen, antiseptinen ja käy myös kotieläimille.
Vierailija kirjoitti:
Juo vettä vähintään 3l päivässä, mielellään 7-9l. Kuiva iho aiheuttaa ryppyjä, hyvällä nesteytyksellä iho ei kuivahda ja ryppyynny niin nopeasti. Vesi on elämän lähde, ilman sitä kuivut rypyille nopeasti kuin kuivatut rusinat konsanaan. Luotan enemmän veteen kuin yhteenkään voiteeseen. Ja hyvin on toiminut, ikää 40v ja vieläkin kysytään säännöllisesti papereita jos ostaa k-18 tuotteita, ilman ainoaa "anti age" tuotetta.
Viikottainen ruokavalioni sisältänyt jo vuosikymmenet enimmäkseen ruisleipää(jälkiuuni), kurkkua, oltermannia, kanaa, jauhelihaa(possu ja nauta), maitoa(vähintään litra päivässä), riisiä ja pastaa. Alkoholini tykkään vodkana, mutta harvemmin enää harrastan. Vähäistä on/off tupakointia. Työt olivat melko kevyitä fyysisesti mitä tein aikanaan, nyt pitkäaikaistyötön.
Ei tämä kovin kivaa tosin ole, koska minua luullaan vieläkin ihan teiniksi vaikka olen +180cm. Tuntemattomat eivät ota tosissaan koska luulee minua reilusti nuoremmaksi, vaikka itse olen heitä monesti yli 10v vanhempi. Kaverit tiedostaa tämän hyvin ja monesti uusilta tuttavilta kysyvät arviota iästäni.
Paras oli 37 vuotiaana 26 vuotiaan kaverin kaverin arvaus. "17v, maksimissaan 24v. Vastausta ei uskonut ennen henkkareiden näyttämistä. Ja siinä vaiheessa oli monttu auki "Mikä on sun salaisuus?"
Omasta mielestä ainoa mistä erottaa että en enää kovin nuori ole, on kaksi otsan levyistä lievää ryppy vanaa otsassa, mitkä eivät edes näy kuin hyvin valaistuna. Ikätovereillani alkaa harmaantua hiukset, kasvoihin ryppyjä, iho alkaa näyttää vanhalta/kuivalta. Itse noilta välttynyt toistaiseksi.
Ehkä siinä vaiheessa kun hiukset alkavat harmaantua, alkaa ihmiset näkemään iän ulkonäöstä selvemmin. Sitä päivää odotellessa.
T:Ikiteini(ulkoisesti)
9 litraa vettä ja litra maitoa? Siis yhteensä 10 litraa nestettä päivän aikana. 10 l painaa 10 kg.
-terveellinen ruoka
-hyvin nukkuminen
-liikunta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyile, se on paras jumppa
Kasvoja voi muutes jumpata ilman laitteitakin. Kasvot on täynnä lihaksia kuten muukin keho. Netistä löytyy joka lähtöön kasvojumppa ohjeita. Suosittelen! Luonnonmukainen kasvojenkohotus.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tää teki ihan järkyttävät leukaperät, naamani siis kasvoi alaosastaan ihan huomattavasti. Pääni oli lappeellaan seisovan kolmion muotoinen. Onneksi tajusin asian, lopetin lipperin ja kasvot palautuivat. Ehkä siitä jotain hyötyä kuitenkin oli, koska opin tunnistamaan kasvojen lihaksia ja nyt pystyn jumppaamaan ilman laitetta niitä lihaksia mitä haluankin ilman tuota laitteen tekemää ikävää sivuvaikutusta.
- Älä juo alkoholia
- Älä tupakoi
- Syö terveellisesti, unohda pitsat ja burgerit ja muut mössöt
- Ei kananpee tukkaa
- Älä ryhdy tantaksi fyysisesti tai henkisesti
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole mitään väliä. Suurin osa tästä on pelkkää markkinointia, kivoja stooreja ja viherpesua.
Luonnonkosmetiikka voi olla jopa huonompi vaihtoehto jos on allergisiin reaktioihin taipuvainen. Itse ole saanut niin monta reaktiota "luonnonkosmetiikasta", etten enää halua kokeilla. (En myöskään usko ylihinnoitettuihin "luksustuotteisiin".)
Paras tuote on itselle sopiva tuote. Loppupeleissä geenit ja elintavat kuitenkin ratkaisevat, miten kukin vanhenee.
Vierailija kirjoitti:
Sehän olisikin kiva, jos keski-iässä liikakilot olisivat vain kasvoissa ja pyöreässä pepussa, mutta näin tavallisesti ei ole koskaan. Sen sijaan ylipaino keski-iässä menee yleensä, noh, keski-vartaloon. Ja mehän kaikki tiedämme, ettei sekään viehättävältä näytä. . Itse kyllä panostan hoikkuuteen, sutjakka yleisilme hyvin istuvien vaatteineen antaa nuorekkaan ja terveen vaikutelman.
Juu, komppaan. Minä olen aina ollut tiimalasivartaloinen, mutta viime vuosina alkanut muuttua enemmän tasapaksuksi... :/ Yritän tsempata, laihduttaa vähän ja jumpata, paitsi ulkonäön mutta myös terveyden ja lihaskunnon takia. Lihakset on tärkeitä kun vanhenee, ettei haurastu.
Pulla, limu nam nam nam? kirjoitti:
- Älä juo alkoholia
- Älä tupakoi
- Syö terveellisesti, unohda pitsat ja burgerit ja muut mössöt
- Ei kananpee tukkaa
- Älä ryhdy tantaksi fyysisesti tai henkisesti
+1 muuten, paitsi että kyllä sitä pitsaa voi joskus herkkuna syödä, se on hyvää. Elämä on myös nautintoa. :)
Tää on helppo.
Viina tietenkin kokonaan pois. Tämä toimii jopa osin takautuvasti.
Mitä rasvaa vain aina pesujen jälkeen,
Riittävästi aurinkoa toisin kuin ihmeellisesti kaikkalla toitotetaan ja ollaan uurteisia valkoisia.