Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K 40 ketju : Parhaat anti age-tuotteet ja keinot jakoon!

Vierailija
05.08.2020 |

Täällä ikäkriisinen 45-vuotias kyselee :) Kaikki ikäännymme plaa plaa, mutta useimmat haluaa ikääntyä kauniisti.

Kommentit (1202)

Vierailija
901/1202 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juo vettä vähintään 3l päivässä, mielellään 7-9l.

No ei todellakaan tarvitse juoda ämpärillistä vettä päivässä, herrane aika! .. joku raja nyt näilläkin vinkeillä. Toki vettä kannattaa ja pitää juoda, ihminen tottuu helposti juomattomuuteen ja janoon, mutta ihan litra pari riittää.

Vierailija
902/1202 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulla, limu nam nam nam? kirjoitti:

- Älä juo alkoholia

- Älä tupakoi

- Syö terveellisesti, unohda pitsat ja burgerit ja muut mössöt

- Ei kananpee tukkaa

- Älä ryhdy tantaksi fyysisesti tai henkisesti

+1 muuten, paitsi että kyllä sitä pitsaa voi joskus herkkuna syödä, se on hyvää.  Elämä on myös nautintoa. :) 

Lasillinen punaviiniä viikonloppuisin puolison tai ystävien seurassa sekä nauraminen tekee oikein hyvää, vapauttaa hyvänolon hormoneja ja puolison seurassa johtaa usein seksiin, mikä hoitaa ikääntyneen ihmisen elämänilon lisäksi myös parisuhdetta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1202 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan tarvitse juoda ämpärillistä vettä päivässä, herrane aika! .. joku raja nyt näilläkin vinkeillä. Toki vettä kannattaa ja pitää juoda, ihminen tottuu helposti juomattomuuteen ja janoon, mutta ihan litra pari riittää.

Jep, liiallinen nesteen juominen laskee kehon natriumpitoisuutta ja siitä päätyy äkkiä sairalaan, se on vaarallista, nimimerkillä kokemusta on. 

Vierailija
904/1202 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkänen akka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, liiallinen nesteen juominen laskee kehon natriumpitoisuutta ja siitä päätyy äkkiä sairalaan, se on vaarallista, nimimerkillä kokemusta on. 

Karita Tuomola, sinäkö siellä?

Vierailija
905/1202 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään kokemuksia huultenympärysihon voiteista, vai oletteko käyttäneet samaa kosteusvoidetta kuin muutenkin? Olen 40- vuotias ja minulla on ryppyjä lähinnä silmänympärysiholla, mutta viimeisen vuoden aikana olen huomannut että huulten ympärille on tullut pieniä pystyryppyjä. En pidä niistä ollenkaan, minulla on täyteläiset ja kauniit huulet, joita haluan korostaa huulipunalla, mutta pelkään että kohta en voi laittaa huulipunaa koska en halua vetää huomiota niihin ryppyihin..

Sensai Total Lip Treatment on paras.

Vierailija
906/1202 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kaikki Bioeffectin tuotteet; oikeasti parantavat ihon kuntoa, käy kaikille ihotyypeille ja myös herkille/allergisille. Itse atoopikkona olen löytänyt näistä avun. Varsinkin EGF seerumi on ihan best! Hankintahinta on kallis mutta saa rahalle vastinetta+ovat riittoisia.

Vierailija
907/1202 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonkosmetiikkaan kannattaa siirtyä. Ite oon aina ollut kuulemma fressi ja nuorekas ja nyt viittä vailla viisikymppisenä haluan toki ylläpitää tätä ihmisten harhakuvitelmaa :-D 

Ei sillä ole mitään väliä. Suurin osa tästä on pelkkää markkinointia, kivoja stooreja ja viherpesua. 

Luonnonkosmetiikka voi olla jopa huonompi vaihtoehto jos on allergisiin reaktioihin taipuvainen. Itse ole saanut niin monta reaktiota "luonnonkosmetiikasta", etten enää halua kokeilla. (En myöskään usko ylihinnoitettuihin "luksustuotteisiin".)

Paras tuote on itselle sopiva tuote. Loppupeleissä geenit ja elintavat kuitenkin ratkaisevat, miten kukin vanhenee.

Kyllä sillä on, tärkeintä on että tuotteessa on oikeasti tarpeeksi vaikuttavia aineita ja kosteuttavia aineita eikä maksa pelkästä brändistä.

Vierailija
908/1202 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essellä ja Evolvella hyvät ihonhoitotuotteet joissa oikeasti vaikuttavia aineita eikä tolkuton hinta, Bioeffect egf seerumi on loistava, gua sha kasvohierontaa, kohtuudella liikuntaa, monipuolista ruokaa ja unta.

Vierailija
909/1202 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juo vettä vähintään 3l päivässä, mielellään 7-9l. Kuiva iho aiheuttaa ryppyjä, hyvällä nesteytyksellä iho ei kuivahda ja ryppyynny niin nopeasti. Vesi on elämän lähde, ilman sitä kuivut rypyille nopeasti kuin kuivatut rusinat konsanaan. Luotan enemmän veteen kuin yhteenkään voiteeseen. Ja hyvin on toiminut, ikää 40v ja vieläkin kysytään säännöllisesti papereita jos ostaa k-18 tuotteita, ilman ainoaa "anti age" tuotetta.

Viikottainen ruokavalioni sisältänyt jo vuosikymmenet enimmäkseen ruisleipää(jälkiuuni), kurkkua, oltermannia, kanaa, jauhelihaa(possu ja nauta), maitoa(vähintään litra päivässä), riisiä ja pastaa. Alkoholini tykkään vodkana, mutta harvemmin enää harrastan. Vähäistä on/off tupakointia. Työt olivat melko kevyitä fyysisesti mitä tein aikanaan, nyt pitkäaikaistyötön.

Ei tämä kovin kivaa tosin ole, koska minua luullaan vieläkin ihan teiniksi vaikka olen +180cm. Tuntemattomat eivät ota tosissaan koska luulee minua reilusti nuoremmaksi, vaikka itse olen heitä monesti yli 10v vanhempi. Kaverit tiedostaa tämän hyvin ja monesti uusilta tuttavilta kysyvät arviota iästäni.

Paras oli 37 vuotiaana 26 vuotiaan kaverin kaverin arvaus. "17v, maksimissaan 24v. Vastausta ei uskonut ennen henkkareiden näyttämistä. Ja siinä vaiheessa oli monttu auki "Mikä on sun salaisuus?"

Omasta mielestä ainoa mistä erottaa että en enää kovin nuori ole, on kaksi otsan levyistä lievää ryppy vanaa otsassa, mitkä eivät edes näy kuin hyvin valaistuna. Ikätovereillani alkaa harmaantua hiukset, kasvoihin ryppyjä, iho alkaa näyttää vanhalta/kuivalta. Itse noilta välttynyt toistaiseksi.

Ehkä siinä vaiheessa kun hiukset alkavat harmaantua, alkaa ihmiset näkemään iän ulkonäöstä selvemmin. Sitä päivää odotellessa.

T:Ikiteini(ulkoisesti)

Ootko ihan tosissaan, että vettä 7-9l,sehän on jo vaarallista!! Tuskin olet edes kaikkia ikätovereitasi nähnyt??

Vierailija
910/1202 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksittäisiä tuotteita enemmän on vaikuttanut elämäntavat kokonaisuudessaan. Ruokavalio, uni, liikunta, aurinkosuoja jne. tutut perusasiat mutta myös ryhdin korjaaminen ja säännöllinen kasvojooga&hieronta on antanut näkyviä tuloksia etenkin kasvojen alaosaan. Röökin ja alkoholin lopetin vuosia sitten. Jos perusteet ei ole kunnossa, ihonhoitotuotteisiin laittamani raha menee hukkaan.

Käytän pääsääntöisesti luonnonkosmetiikkaa ja muutamaa The Ordinaryn tuotetta. Maksan mieluummin tehokkaasta INCIstä kuin brändistä ja mielikuvista.

Ihon kosteuttaminen on kaiken a ja o, rakastan vesikosteutusta eli tonereita sekä kasvoöljyjä.

Käytän talvella kuuriluonteisesti retinolia ja kesällä C-vitamiinia spf50 alla. Pistoshoitoja tms. en ole koskaan kokeillut, mutta ehkä joskus, ken tietää. En myöskään oikein usko kollageenijauheisiin mutta ydinluulientä käytän säännöllisesti.

Tällä hetkellä (täytän 44) ihoni on paremmassa kunnossa kuin 10 vuotta sitten. Sävy on terve ja tasainen ja yleensä en käytä meikkivoidetta ollenkaan. Ainoat juonteet on toistaiseksi hennot sibeliukset, jotka näkyvät jos iho ei ole kunnolla kosteutettu. Juonteita suurempi probleema on ollut alkavat hamsteripussit, jotka ilokseni ovat kuitenkin lähes kadonneet kasvolihaksia sitkeästi treenaamalla sekä ryhtiharjoituksilla. Tulosten näkyminen vaatii aikaa niinkuin mitä tahansa lihasta treenatessa, mutta on ehdottomasti kannattanut. Olen lisännyt myös gua shan rutiineihini, pidän sen rentouttavasta ja lymfakiertoa parantavasta vaikutuksesta. Kun tekniikan on opetellut kunnolla, turvotus silmien alla on kadonnut ja poskipäät tulevat paremmin esiin.

Vierailija
911/1202 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulkaas nyt kollageeni- ja hyaluronihappokapseleiden syöjät!

Se pillerin koll.- tai HA-molekyyli hajoaa tuhannen päreiksi vatsassa.

Ruuansulatusasioita kandee opiskella edes Wikipedia-artikkelin verran, niin tajuaa, kuinka mieletöntä on popsia jotain kollageenia ta hyaluronihappoa pillereistä.

Totta. Mieluummin syö glysiiniä ja antaa kehon rakentaa kollageenia itse.

Vierailija
912/1202 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumailu nuorentaa.

Vierailija
913/1202 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan testannut Lancomen Visionnaire Cx seerumia?

Vierailija
914/1202 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa rypyt, mutta se, että iho kuivuu ihan saakelisti nyt nelikymppisenä. Iho tuntuu ikävältä ja kiristävältä kun ilmeilee. Vaikka mitä voiteita ja öljyjä olen kokeillut, juon vettä pari litraa päivässä, syön paljon kasviksia, nukun paljon, en ota aurinkoa, mikään ei tunnu auttavan. On se epämukava tunne naamassa koko ajan. Onko se vain normaali osa vanhenemista, johon on vaan totuttava? Nuorena iho ei tuntunut miltään, nyt sen tuntee koko ajan, kuin olisi joku maski naamassa.

Niin ja ennen kuin joku tulee sanomaan niin olen kyllä kokeillut sitäkin etten käytä yhtään mitään rasvoja ja pesen naamaa mahdollisimman vähän. Se auttoi hieman, mutta enhän voi olla koko ajan pesemättä naamaani. Ja siitä sitten seurasi epäpuhtauksien, kuten mustapäiden ja finnien ilmestyminen. Että pakko sitä naamaa on hinkata joka tapauksessa. Meikkiä en ole koskaan käyttänyt, että meikin aiheuttamasta ärsyyntymisestä ei ole kyse. 

Vierailija
915/1202 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinooli on ainoa, mikä toimii. Liha pois, paljon c vitamiinia (pun paprika) - tuottaa kollageenia.

Vierailija
916/1202 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema korjaa kaiken. Muu on ihan turhaa hifistelyä ja rahareikää.

Vierailija
917/1202 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Suihkuta puhdistuksen jälkeen pari kerrosta kosteuttavaa kasvovetta niin, että hellästä painelet käsillä veden ihoon, suihkutat seuraavan kerroksen, painelet jne. Sitten kosteuttavaa seerumia, voidetta ja lopuksi pari tippaa kasvoöljyä. Öljy "lukitsee" kosteuden ihoon. Näin aamuin illoin.

Itse pääsin tällä rutiinilla kuivasta ihosta ja  jopa ikuisista "luufinneistä" eli miliumeista eroon.

Vierailija
918/1202 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet rypyt johtuu kuivuudesta. Kun ihoa kosteuttaa riittävästi niin kuivuudesta johtuvat juonteet katoaa.

Vierailija
919/1202 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaloviina on iätön tuote

Huolia oliko niitä?

Vierailija
920/1202 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

stpid girl kirjoitti:

Monet rypyt johtuu kuivuudesta. Kun ihoa kosteuttaa riittävästi niin kuivuudesta johtuvat juonteet katoaa.

Kuivuus ja liiallinen alkoholin että sokerin käyttö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän