Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K 40 ketju : Parhaat anti age-tuotteet ja keinot jakoon!

Vierailija
05.08.2020 |

Täällä ikäkriisinen 45-vuotias kyselee :) Kaikki ikäännymme plaa plaa, mutta useimmat haluaa ikääntyä kauniisti.

Kommentit (1202)

Vierailija
941/1202 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kannata liikaa värkätä naaman kanssa. Vitalista tai Niveaa naamaan joka toinen päivä niin ei tule rypyt.

Vierailija
942/1202 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaaniruoka. Olen ollut vegaani 20 vuotta eikä ole rypyn ryppyä näin viiskymppisenä, jopa nuoremmilla on isommat harakanvarpaat silmissä, otsaryppyjä. Mulla ei :) myös hiukset kasvavat tosi paksuna ja pitkinä, ja silloin kun vielä söin lihaa niin hiukseni olivat ohuet eivätkä kasvaneet pituutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1202 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku sanoi että tretinoin altistaa ihosyövälle, onko tarkempaa tietoa kellään?

Ei pidä paikkaansa. Iho pitää tosin suojata 50 sp:llä aina kun on altis auringon säteilylle, koska iho on herkkä palamaan retinoidia käyttäessä.

Vierailija
944/1202 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegaaniruoka. Olen ollut vegaani 20 vuotta eikä ole rypyn ryppyä näin viiskymppisenä, jopa nuoremmilla on isommat harakanvarpaat silmissä, otsaryppyjä. Mulla ei :) myös hiukset kasvavat tosi paksuna ja pitkinä, ja silloin kun vielä söin lihaa niin hiukseni olivat ohuet eivätkä kasvaneet pituutta.

Kaikilla minun tuntemilla kasvissyöjillä on huono, eloton, roikkuva iho. Pientä pintaryppyä täynnä.

Punainen liha lisää kollageenituotantoa. Jopa maailman johtavat plastikkakirurgit ovat tämän todenneet. Katsoin dokkarit ulkomailla asuessani. Sekasyöjillä oli nuorekkaimmat ihot kun tekivät ihojen kerroskuvantamiset eri ikäisille miehille ja naisille.

Vierailija
945/1202 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Botox ja restylane tekevät ihmeitä.

Täyteaineet on vanhanaikaisia, laser ja ultraääni nykyaikaisia eivätkä jätä arpikudosta ihoon kuten pistoshoidot.

Vierailija
946/1202 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt silmänympärysvoiteena kookosöljyä iltaisin, lisäksi puhdistan kasvoni iltaisin ja levitän Ordinary-sarjan seerumia "Buffet" sekä yövoidetta. Lopuksi sivelen kasvoilleni vielä kookosöljyä ja teen kasvohieronnan. Aamulla kastelen kasvoni vedellä, kuivaan ne ja levitän Ordinaryn seerumia, joka sisältää hyaluronihappoa ja B5-vitamiinia, 5 minuutin kuluttua lisään päivävoiteen. Kasvojoogalla saa esim. Sibelius-rypyn pois, mutta se pitää tehdä joka päivä. Olen hävittänyt kaksoisleukani kaulaa jumppaamalla. Aurinkorasvalla kannattaa suojata ihoa, koska 75 % rypyistä syntyy auringonvalon vaikutuksena.

Vierailija
947/1202 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se kasvojumppa, joka kaksoisleuan hävittää? Linkkejä kiitos! (ja joo, tiedän että ihan alkuun pitäisi päästä ylikiloista eroon :D

Vierailija
948/1202 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti hoetaan tätä ettei aurinkoa saisi ottaa, että pysyisi iho hehkeänä.

Harrastan itse n.5kk uintia vuodessa ulkona. Lajin parissa näkee hyvin paljon paljon auringossa olleita. Kyllä, monilla on juonteita enemmän kasvoissa, mutta elämänilo ja pirteys tekee heistä simpsakan näköisiä.

Röökiä vetävät mursun näköiset auringonottajat ovat asia erikseen.

Itse todellakin aion nauttia ulkoilmasta ja auringosta, enkä halua näyttää helenalingreniltä. Rypytön, mutta hapannaama ei myöskään kaunista ketään.

Ei stressiä, iloa, ulkoilmaharrastuksia, hyvää seuraa, lasillinen tai kaksi punaviinia silloin tällöin, omanlaisen tyylin löytäminen, huonojen ihmissuhteiden vältteleminen, terveellinen (erityisesti HYVÄT rasvat) ruokavalio, pirtsakkaa punaa huuliin ja sipaisu punaa poskiinkin, hieman ripsaria, hiuksiin raitoja... Voilá!

Elämä on kuin henkäys, sanoi 95v mumminikin. Siitä täytyy ruveta nauttimaan, eikä vaan metsästää ikuista nuoruutta ja mesolankoja ja kasvonkiristyksiä. Tuolle polulle kun lähtee, ei ole koskaan tyytyväinen.

Ihailen vanhempia naisia, kuten Sikke Sumari. Voi olla, että hän on jotain operaatioita joskus tehnytkin, mutta ainakin hänestä paistaa elämänilo!

Vierailija
949/1202 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI kannata liikaa värkätä naaman kanssa. Vitalista tai Niveaa naamaan joka toinen päivä niin ei tule rypyt.

Saa myös finnit + muut näpyt kaupan päälle.

Vierailija
950/1202 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se kasvojumppa, joka kaksoisleuan hävittää? Linkkejä kiitos! (ja joo, tiedän että ihan alkuun pitäisi päästä ylikiloista eroon :D

Mä pääsin eroon ylikiloista, mutta leuan alle jäi tyhjä heltta. Mutta enpä jaksa tuosta murehtia.

Vierailija
951/1202 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehettömyys!

Samaa mieltä :) säästyy turhalta stressiltä ja rypyiltä.

Vierailija
952/1202 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 59 v, vieläkö joku keino voisi vähän piristää? Ei nuorentaa suorastaan, mutta pirteämmän näköiseksi?

Vierailija
953/1202 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

946.Olen samaa mieltä kanssasi vegaanien ja kasvissyöhien ihosta.Ainakin mun tuntemat kasvissyöjäkaverit on kurttuisia ja kaulaheltta lepattaa.Syövät ainakin puoli kiloa marjojakin päivässä+kasvikset päälle muttei lainkaan lihaa.Tämä on aivan totta

Vierailija
954/1202 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoa kirjoitti:

Harrastan itse n.5kk uintia vuodessa ulkona. Lajin parissa näkee hyvin paljon paljon auringossa olleita. Kyllä, monilla on juonteita enemmän kasvoissa, mutta elämänilo ja pirteys tekee heistä simpsakan näköisiä.

Itse todellakin aion nauttia ulkoilmasta ja auringosta, enkä halua näyttää helenalingreniltä. Rypytön, mutta hapannaama ei myöskään kaunista ketään.

Ei stressiä, iloa, ulkoilmaharrastuksia, hyvää seuraa, lasillinen tai kaksi punaviinia silloin tällöin, omanlaisen tyylin löytäminen, huonojen ihmissuhteiden vältteleminen, terveellinen (erityisesti HYVÄT rasvat) ruokavalio, pirtsakkaa punaa huuliin ja sipaisu punaa poskiinkin, hieman ripsaria, hiuksiin raitoja... Voilá!

Elämä on kuin henkäys, sanoi 95v mumminikin. Siitä täytyy ruveta nauttimaan, eikä vaan metsästää ikuista nuoruutta ja mesolankoja ja kasvonkiristyksiä. Tuolle polulle kun lähtee, ei ole koskaan tyytyväinen.

Ihailen vanhempia naisia, kuten Sikke Sumari. Voi olla, että hän on jotain operaatioita joskus tehnytkin, mutta ainakin hänestä paistaa elämänilo!

Ikävä pilata iloasi, mut Sikke Sumari vaikuttaa todella monen lähteen mukaan hankalalta kiukuttelijalta. Googlaapa vaikka. Tai älä, jos haluat säilyttää illusion!

Vierailija
955/1202 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo itse olen viimeiset 60v pessyt naamani kloriitilla, mitään voiteita en käytä. Ei ole ryppyjä, menen heittämällä parikymppisestä.

956/1202 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bellavita-voide

Kuivaöljyt

Bepanthen-voide

Aurinkorasvat

Relaxaderm tilapäiseen käyttöön, poistaa rypyt esim jotain erikoistilaisuutta varten, muttei pysyvästi.

Nukkuminen.

Liikunta eli veri kiertämään.

Estrogeenikorvaushoito.

N49

Herkkäuskoisia on helppo kusettaa mitä ihmeellisimmillä mönjillä ja tämä on fakta.

Kattokaa luuserit ensin mitä netti sanoo, hölmöjen huijauksista.

Vierailija
957/1202 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemusta näistä tuotteista? Toimiiko hyvin 40-vuotiaalle sekaiholle?

https://aco.fi/pure-glow

Vierailija
958/1202 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoa kirjoitti:

Olen täysin eri mieltä. Auringossa paahtuneet liikkujat näyttävät aina 10 v vanhemmilta, mitä oikeasti ovat.

Vierailija
959/1202 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika kasvojen peseminen pois! Viime viikolla oli ihotautilekurin juttu että riittää kun puhdistaa illalla hyvin.

Aamulla sitten huuhdotaan silmät. Niinkuin siinä laulussa sanotaan että ”Juhani ja Liisi, silmät huuhtokaa” Rekiretki muistaakseni laulun nimi.

Turhaa touhua pestä suojarasva kasvoilta. Rahaakin säästyy…

Ennen vanhaan ihmiset olivat luonnostaan viisaita. Aikaakin säästyy, kun ei lotraaa monen pullon kanssa kylppärissä.

Hyvää kaunista huomenta kaikille! Tampereella ihana auringonpaiste😀🌻

Vierailija
960/1202 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sekasyöjänä olen huomannut että iho on parhaimmillaan jos syön lähes vegaanisesti. Lähinnä kasviksia, lisänä vähän munia, kalaa, ehkä kanaa. Maitotuotteet ja punainen liha tekee ihon sameaksi ja möykkyiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän