Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

K 40 ketju : Parhaat anti age-tuotteet ja keinot jakoon!

Vierailija
05.08.2020 |

Täällä ikäkriisinen 45-vuotias kyselee :) Kaikki ikäännymme plaa plaa, mutta useimmat haluaa ikääntyä kauniisti.

Kommentit (1202)

Vierailija
801/1202 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vegaani, mutta yritän syödä paljon vihreää, vihanneksia, juureksia, marjoja. Tämä siitä syystä, että niiden ylenpalttinen syöminen näkyy selvästi ihossa. Ja silmien värissä! Jos pystyy pätkäpaastoilemaan, niin sekin näkyy myös mielialassa. Ja jos mieli on maassa, ei näytä nuorekkaalta.

Toisaalta on tärkeää hyväksyä ikänsä. Pitää olla ylpeä pienistä roikoista ja rypyistä, ne osoittavat vain sen, että tässä tulee viisas ihminen. Järkeä on kertynyt, ja kokemuksia. Itsensä hyväksyvä ja mukava ihminen NÄYTTÄÄ kivalta.

Vierailija
802/1202 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio ja laihuus vaikuttaa ihon kuntoon enemmän kuin nuo seerumit ja voiteet. Jos ruokavalio on liian rasvaton, se näkyy ihossa ryppyinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1202 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen piikkimattoa. Se kiihdyttää verenkiertoa ja aineenvaihduntaa, lisäksi lievittää stressiä ja tulehdusta endorfiinien kautta. Menen joka ilta nukkumaan mennessä makaamaan peiton alle piikkimaton päälle, ja sen ansiosta nukahdan nykyään tosi helposti. Joskus nukahdan piikkimaton päällekin.

Eli jos ongelmana huonot yöunet / nukahtaminen (mikä osaltaan vaikuttaa ulkonäköön) niin kannattaa kokeilla. Mulla on myös pienentynyt selkämakkarat sen ansiosta!

Vierailija
804/1202 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta on tärkeää hyväksyä ikänsä. Pitää olla ylpeä pienistä roikoista ja rypyistä, ne osoittavat vain sen, että tässä tulee viisas ihminen. Järkeä on kertynyt, ja kokemuksia. Itsensä hyväksyvä ja mukava ihminen NÄYTTÄÄ kivalta.

Tämä nyt on ihan hölynpölyä.

Vierailija
805/1202 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole vaan täytyä totta.

Vierailija
806/1202 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin aika kivalta tuntuvan meikkivoiteen: lancome teint idole ultra wear nude. Levittyy hyvin eikä keräänny ryppyihin. Aika ohutta eikä niin peittävää vaan pikemminkin ihon väriä tasoittavaa. Peittävät ja mattameikkivoiteet minulla vain korostavat ryppyjä varsinkin silmien ympärillä. 

Vierailija
807/1202 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Advanced Night Repair-seerumi Estee Lauderilta. Voi laittaa päivälläkin kosteusvoiteen alle. Huipputuote!

Mutta mikä auttais kaulan roikkuriskissä olevaan ihon?

Eikö tuossa ole huokosia tukkivia ja ihoa veltostuttavia silikoniyhdisteitä?

Vierailija
808/1202 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkiplastikkakirurgien mukaan punaisen lihan syönti pitää ihon nuorekkaana. Lihan sisältämät proteiinit ja kollageenit pitää virkeinä ja iho kiinteänä. Nykyään injektoidaan ihoon veriplasmaa jotta se olisi kiinteä mutta ilmeisesti punaista lihaa syödessä se tulee sisältäpäin.

Kerran pari viikossa siis, ei joka päivä :) Välillä kanaa ja kalkkunaakin, ja tietysti kalaa.

Olen huomannut että parikymppisinä kasvissyöjiksi ryhtyneillä kavereilla on nyt lähes nelikymppisinä kaikista syväryppyisimmät ja kuivimmat ihot, näyttävät ikäistään vanhemmilta, kun taas meillä sekasyöjillä on kiinteämmät ja lähes juonteettomat ihot. Kukaan meistä ei polta, ei ota aurinkoa ja olemme kaikki suunnilleen saman painoisia, joten siksi tuo jenkkiplastikkakirurgeilta dokkarissa kuultu kommentti pitää todenäköisesti paikkansa.

Vierailija
809/1202 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkkiplastikkakirurgien mukaan punaisen lihan syönti pitää ihon nuorekkaana. Lihan sisältämät proteiinit ja kollageenit pitää virkeinä ja iho kiinteänä. Nykyään injektoidaan ihoon veriplasmaa jotta se olisi kiinteä mutta ilmeisesti punaista lihaa syödessä se tulee sisältäpäin.

Kerran pari viikossa siis, ei joka päivä :) Välillä kanaa ja kalkkunaakin, ja tietysti kalaa.

Olen huomannut että parikymppisinä kasvissyöjiksi ryhtyneillä kavereilla on nyt lähes nelikymppisinä kaikista syväryppyisimmät ja kuivimmat ihot, näyttävät ikäistään vanhemmilta, kun taas meillä sekasyöjillä on kiinteämmät ja lähes juonteettomat ihot. Kukaan meistä ei polta, ei ota aurinkoa ja olemme kaikki suunnilleen saman painoisia, joten siksi tuo jenkkiplastikkakirurgeilta dokkarissa kuultu kommentti pitää todenäköisesti paikkansa.

Kyllä tosiaan, esim. Trump syö paljon hamppareita ja pihvejä ja hänellä on tosi nuorekas oranssi iho.

Vierailija
810/1202 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle tulee ryppy sen takia, etten saa suolistosyöpää niin hyväksyn sen mielelläni.

Vierailija
811/1202 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksanut lukea koko ketjua, joten en tiedä onko tätä jo täällä mainittu. Mulla ainakin hormonikorvaushoito on varsinaisten vaihdevuosioireiden lisäksi auttanut ihon kuntoon. Olen 46-vuotias.

Vierailija
812/1202 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokavalio ja laihuus vaikuttaa ihon kuntoon enemmän kuin nuo seerumit ja voiteet. Jos ruokavalio on liian rasvaton, se näkyy ihossa ryppyinä.

Rasvalla ja rasvalla on eroa! Hyvää rasvaa saa syömällä kourallisen pähkinöitä ja siemeniä (joista saa myös valtavasti kivennäisaineita ja mineraaleja) ja 1-2 rkl oliiviöljyä. Jos kolesteroli ei vaivaa, niin kookosöljykin käy esim. paistaessa ruokaa (se ei tuota ongelmia kuumentuessa).

Sen sijaan kalansyönnissä unohdetaan helposti se, että myös kalanliha on lihaa - mikä aihettaa esim. syöpäriskin kohoamista - ja että useissa kaloissa on ympäristömyrkkyjä (hauki esim. ei ole kovin hyvä valinta hedelmällisessä iässä olevalle naiselle, siihen kertyy kaikki elohopeat ja lyijyt sun muut) ja vielä se, että ihminen on ryöstökalastamassa meret tyhjiksi ja siitä tulee seuraamaan iso katastrofi, jonka rinnalla melkein ilmastonmuutoskin kalpenee (ja nämähän liittyvät toisiinsa).

Suosittelen katsomaan Netflixin dokumentin Seapiracy. Se avaa silmät. Myös Mustekala opettajana on loistava ja saa ajattelemaan lisää.

Vierailija
813/1202 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ihan täysin. Omaan silmään vaikkapa omat ystävät näyttävät kivoilta, vaikka eivät missikisoissa loistaisikaan.

Tietysti tutut näkevät ihmisen eri tavalla kuin vieraat.

Vierailija
814/1202 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole jaksanut lukea koko ketjua, joten en tiedä onko tätä jo täällä mainittu. Mulla ainakin hormonikorvaushoito on varsinaisten vaihdevuosioireiden lisäksi auttanut ihon kuntoon. Olen 46-vuotias.

Missä vaiheessa tämä määrätään? Voiko hoidon saada jo esivaihdevuosiin, vai vasta varsinaisten vaihdevuosien koittaessa? Millaisiin oireisiin auttaa?

t. Premenopaussinainen

Vierailija
815/1202 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaa kasvosi ja kätesi auringolta on kaikkein tehokkain antiage-keino. Ja luultavasti myäs ainoa joka todistettavasti ja oikeasti toimii.

Rypyistä 90 prosenttia tulee auringosta.

Itse pidän leveälieristä hattua kesällä aina ja pidän pikähihaisia ja pitkiä lahkeit/hameita. Suosin silkkiä piseroissa, koska se on ihanan viileän tuntuinen iholla kuumassakin. Mekaanisesti toimivaa aurinkorasvaa tarvitsee näin laittaa vain ihan käsiin ja joskus varpaisiin.

En meikkaa ja ihoni on nyt 46-vuotiaana todella nuoren näköinen verrattuna ikätovereihini.

Vierailija
816/1202 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/4188bec3-574c-4cfd-b4a9-40914a133f8b

Tuon linkin takaa löytyy ruotsalaistutkimus, jossa Nivea päihitti kalliimmat verrokit. Onko kokemuksia?

Ei toiminut ainakaan minulla, vaan vei ihon aivan hirveään kuntoon. Minulla on riesana vielä 45-vuotiaanakin aikuisiän akne, ja tuo Nivean sininen voide tukki ihoni muutamassa viikossa niin pahasti, että lopputuloksena oli kipeitä jättikokoisia finnejä, jotka jättivät vielä pysyvät tummanpunaiset arvet.

Ehkä joku kuivaihoisempi voi tuota käyttää, mutta en suosittele niille, joilla on akneen taipuvainen, rasvoittuva ja helposti tukkeutuva iho.

Kuiva iho, ja tukkii minullakin.

Vierailija
817/1202 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ihan täysin. Omaan silmään vaikkapa omat ystävät näyttävät kivoilta, vaikka eivät missikisoissa loistaisikaan.

Tietysti tutut näkevät ihmisen eri tavalla kuin vieraat.

Lähinnä tarkoitin tuota kohtaa, että vanha ihminen olisi automaattisesti myös viisas. Näin ei todellakaan ole.

Vierailija
818/1202 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys hiusten väristä. Tuolla aiemmin sanottiin, että kylmä ja tumma vanhentaa. Mites sitten, kun oma väri on nimenomaan kylmä/neutraali tummanruskea? Ongelma on, että on väriä korostaa kirkkaan hopeat harmaat hiukset siellä täällä. Olen raidoittanut hiuksiani vaaleilla raidoilla useita vuosia peittääkseni harmaat, sillä tuo tumma väri, joka sinänsä pukee minua ja ihoani tosi hyvin, tuntuu nimenomaan vanhentavalta. Lämpimät sävyt näyttävät hiuksissani tosi keinotekoisilta. Haluaisin kuitenkin alkaa värjätä itse hiuksiani omalla ainaisen kampaajalla raidoitusrumban sijaan mutta vanhentaako se nyt ihan valtavasti? Hiukset ovat pitkät eivätkä mitkään ihan lirut.

Yleensä se oma väri on kaikille paras. Tumma väri vanhentaa heitä (meitä), jotka ovat luonnostaan vaaleita. Hiuksesi kuulostavat upeilta! Ehkä muutaman asteen lämpimämpi ruskea voisi sopia jos tukkaa haluaa värjätä, tai sitten mahdollisimman oman värisellä harmaita piiloon. Suosittelen tutustumaan myös nykyaikaisiin hennaväreihin ja kassiaan, ne ovat todella laadukkaita ja samalla kun värjäävät, myös hoitavat hiusta.

Vierailija
819/1202 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suojaa kasvosi ja kätesi auringolta on kaikkein tehokkain antiage-keino. Ja luultavasti myäs ainoa joka todistettavasti ja oikeasti toimii.

Rypyistä 90 prosenttia tulee auringosta.

Itse pidän leveälieristä hattua kesällä aina ja pidän pikähihaisia ja pitkiä lahkeit/hameita. Suosin silkkiä piseroissa, koska se on ihanan viileän tuntuinen iholla kuumassakin. Mekaanisesti toimivaa aurinkorasvaa tarvitsee näin laittaa vain ihan käsiin ja joskus varpaisiin.

En meikkaa ja ihoni on nyt 46-vuotiaana todella nuoren näköinen verrattuna ikätovereihini.

Onko rypyttömyys sen arvoista, että ei voi harrastaa kesäisin ulkoliikuntaa ja viettää aktiivista elämää?

Vierailija
820/1202 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa tämä määrätään? Voiko hoidon saada jo esivaihdevuosiin, vai vasta varsinaisten vaihdevuosien koittaessa? Millaisiin oireisiin auttaa?

t. Premenopaussinainen

Mulla määrättiin esivaihdevuosioireisiin. Mulla oli jatkuvasti "kuumat aallot", hikoilupuuskat, huonot yöunet, mielialanvaihtelut, nivelsäryt yms. Oireiden kirjo oli laaja ja häiritsivät elämää. Mulla alkoi oireet jo joskus 40-vuotiaana ja en toki heti niitä osannut yhdistää. Hikoilupuuskat eivät olleet vain öisin vaan niitä tuli pitkin päivää ja useita kertoja. Eikä puhuttu vain jostain hien helmeilystä kasvoilla, vaan koko pää oli märkänä yötä päivää 24/7. Mulla aloitettiin hormonikorvaushoito kaksi vuotta sitten ja mulla oli silloin ja on nytkin esivaihdevuodet menossa. Eli tuo hormonikorvaushoito on vuodollinen, tyhjennysvuoto tulee kerran kuukaudessa. Oireet hävisivät ja elämänlaatu parani huomattavasti.