Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K 40 ketju : Parhaat anti age-tuotteet ja keinot jakoon!

Vierailija
05.08.2020 |

Täällä ikäkriisinen 45-vuotias kyselee :) Kaikki ikäännymme plaa plaa, mutta useimmat haluaa ikääntyä kauniisti.

Kommentit (1202)

Vierailija
761/1202 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä voidetta huulen yläpuolella oleviin ryppyihin. Nauraessa ei näy.

Tretinoin. Ja mikroneulaus auttaa.

Vierailija
762/1202 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnon kosmetiikka ei automaattisesti tarkoita sitä, että aine olisi hyvä. Muutamista minulla on huonoja kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1202 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin laserhoidossa oikeastaan nuoruuden aknearpien takia, oli kivulias ja toipuminen kesti monta päivää. Mutta ihon kuorituessa, alta paljastui sileämpi ja selvästi nuorekkaampi iho. Aurinkoa tosin pitää välttää laserin takia, koska iho on ohuempi. Kallis oli, mutta suosittelen. Luonnollinen ulkonäkö säilyi, eikä ollut pelkoa kasvojen muuttumisesta, kuin esim. leikkauksessa tai täytehoidoissa.

Olen tehnyt tämän myös ja sitä kallista "pakettia" ostaessa tuntui vähän tyhmältä, mutta lopputulos oli kyllä tosi hyvä. Samalla tehtiin muutama kemiallinen kuorinta.

Vierailija
764/1202 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nicole Kidmanin esimerkkiä seuraten auringon välttely varsinkin kasvoille. Päivävoiteessa nykyään aina suojakerroin.

Retinoli kuulostaa kiinnostavalta 🤔

Nicole Kidman näyttää ihan joltakin kiristetyltä kumihirviöltä nykyään.

Vierailija
765/1202 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnon kosmetiikka ei automaattisesti tarkoita sitä, että aine olisi hyvä. Muutamista minulla on huonoja kokemuksia.

Ihan totta?

Vierailija
766/1202 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Retinolia vain yökäyttöön. Auringossa se vain vanhentaa ihoa. Päivällä suojaa aurinkosuojalla. Itsellä myös lierihattu kesäsin. Välttelen päiväaurinkoa.

Kaikki tehostavat seerumit vain yökäyttöön. Totta, ne reagoivat auringonvaloon, lämpöön, kosteuteen, jne. huonolla tavalla. Päivisin vain kosteusvoide ja aurinkosuoja.

Vierailija
767/1202 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla käytössä:

Ordinaryn Retinol -tuotteet, ihan parhaita

Ordinaryn happokuorinnat (nyt mantelihappo)

Vältän aurinkoa kasvoille (hattu, aurinkolasit, varjo) ihan aina ja käytän kunnolla suojakerrointa + meikkiä

Botox... näin 43v kypsässä iässä aivan loistavaa, silmien ulkonurkkaan ja sibeliusryppyyn. Nuorensi 5v vähintään

Mistä tota ordinaryn retinolia saa? Ollut jo useamman kuukauden kaikkialta loppunut :/

Ordinaryn "retinol" ei ole samaa retinolia kuin muilla.

Ainoa todella tehoava retinol on sitä mitä saa ihotautilääkäriltä, yleensä akneen.

Tarkoitatko, ettei ole t-retidoinia, joka on eri muoto? Retinolilla on yhtä lailla tutkitut vaikutukset, ei vain ole aivan yhtä tujua. Ja Ordinaryn on samaa kuin muidenkin kosmetiikkafirmojen.

Vierailija
768/1202 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se niin on, että ykskään maailman voide ei auta ikääntymistä vastaan. Terveelliset elämäntavat on kaiken a ja o.

Peset kasvosi pelkällä vedellä tai käsisaippualla ja laitat kerran kuukaudessa sipaisun perusvoidetta, ja ihmiset pysäyttävät kadulla kehuaksesi hehkeää ihoasi?

Äitini oli juuri tällainen naine, joka pesi kasvot ja laittoi jotain apteekin perusvoidetta kun muisti. Ja hänen ihoaan ja ulkonäköään ihailivat kyllä monet ihmiset hänen kuolemaansa asti 78-vuotiaana. 

Vierailija
769/1202 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku, joka saa herkästi tukkeumia ihoon neuvoa tukkimattoman, mutta hoitavan puhdistusaineen.

Olen itse käyttänyt Erisanin geeliä ja milloin mitäkin, mutta juuri noita öljyisiä välttänyt, koska osa öljyistä tukkii herkästi ihoa (kokemusta todella on).

Sinällään tämän ihotyypin etu on se, että iho on vielä rypytön. Silmänympäryksissä alkoi ikä näkyä 45 paikkeilla.

Toinen kysymys: Minkä tuotteen/tuotteiden/rutiinin olette kokeneet parhaiksi silmänympärysiholle. Lähinnä tarkoitan nyt meikkiä. Olen kokeillut läpi lähes kaikki paljon kiitosta saaneet enkä vielä löytänyt sellaista, johon olisin täysin tyytyväinen. Toki ihan hyviä on löytynyt ja paras oma neuvoni on, että aivan tippa riittää. Mutta siis, mieluusti tästä lisää vinkkejä!

Kiitos tähän asti! Hyvä ja asiallinen ketju. 😊

N48

Vierailija
770/1202 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Retinolia vain yökäyttöön. Auringossa se vain vanhentaa ihoa. Päivällä suojaa aurinkosuojalla. Itsellä myös lierihattu kesäsin. Välttelen päiväaurinkoa.

Se ei ”vanhenna ihoa”, se nostaa ihosyöpäriskiä valtavasti! Sen kanssa pitää aina varoa aurinkoa ja käyttää vahvaa suojaa aamusta iltaan. Lisäksi se kuivattaa yleensä, joten kosteutusta tarvitaan myös.

Vierailija
771/1202 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Olen tarkka laadusta. Mutta käyttettyäni luonnonkosmetiikkaa pääasiallisena kosmetiikkana lähes kymmenen vuotta, ihoni reagoi heti huonosti kalliiseenkin selektiiviseen ei-luonnonkosmetiikkaan. 

Noin 30-50 euron tuote luonnonkosmetiikassa on yleensä parempi kuin 60-100 euron normikosmetiikka. Yli 100 euron luonnonkosmetiikkatuotetta (Bakel) ei voita mikään, sääli vaan, että saatavuus on todella huono.

Vierailija
772/1202 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen,kaulan,käsien ym.ihon rasvaaminen aloitettava jo parinkympin jälkeen säännöllisesti.

Jos aloittaa vasta 40 jälkeen,peli on menetetty.

T.näin toiminut lähes 50v ja rypytön.

Vierailija
773/1202 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se niin on, että ykskään maailman voide ei auta ikääntymistä vastaan. Terveelliset elämäntavat on kaiken a ja o.

Geenit! Katso vanhempia ja näet oman tulevaisuuden, näin se vaan on. En ole koskaan käyttänyt mitään tuotteita, no, aqual l voidetta talvisin. Kasvojen pesu vedellä aamuisin ja illalla suihkussa. Koskaan en oo käynyt kosmetologilla. Olen tupakoinut ja aurinkovoide -mitä se on? 42v Ihoni on rypytön, tasainen, tasavärinen lukuunottamatta pieniä pisamia kesällä. Niinkuin äitinikin 75v ja itseasiassa myös isän. 

Kaula mulla tosin häviää ja pää putoaa eteen ihan kuin äidilläkin. Salitreeni ei auta, hieronnat ehkä vähän mutta senkin pitäisi olla säännöllistä.

En usko voiteisiin. Vitamiineihin ja elintapoihin kyllä. Kirurgisiin "hoitoihin" toki, tosin yhtään luonnollista lopputulosta en ole vielä nähnyt. Mut geenit lopulta ratkaisee, tässäkin

Vierailija
774/1202 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne voiteet auttaa siinä missä vitamiinitkin, etenkin jos voide sisältää vitamiinia. Tai siis useammin se ei ole voide vaan seerumi tai öljy, mutta noin niin kuin yleisnimikkeen "voide" alla. 

Vierailija
775/1202 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenit! Katso vanhempia ja näet oman tulevaisuuden, näin se vaan on. En ole koskaan käyttänyt mitään tuotteita, no, aqual l voidetta talvisin. Kasvojen pesu vedellä aamuisin ja illalla suihkussa. Koskaan en oo käynyt kosmetologilla. Olen tupakoinut ja aurinkovoide -mitä se on? 42v Ihoni on rypytön, tasainen, tasavärinen lukuunottamatta pieniä pisamia kesällä. Niinkuin äitinikin 75v ja itseasiassa myös isän. 

Kaula mulla tosin häviää ja pää putoaa eteen ihan kuin äidilläkin. Salitreeni ei auta, hieronnat ehkä vähän mutta senkin pitäisi olla säännöllistä.

En usko voiteisiin. Vitamiineihin ja elintapoihin kyllä. Kirurgisiin "hoitoihin" toki, tosin yhtään luonnollista lopputulosta en ole vielä nähnyt. Mut geenit lopulta ratkaisee, tässäkin

Voiteet ja hoidot onkin hyödyllisiä niille, joilla EI ole hyviä ihogeenejä.

Vierailija
776/1202 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiteet ja hoidot onkin hyödyllisiä niille, joilla EI ole hyviä ihogeenejä.

no, moni ystävä on laittanut omaisuuksia erilaisiin hoitoihin ja nyt 40-50v näyttävät ihonsa puolesta samalta kuin äitinsä saman ikäisenä. Ei siinä mitään, usea heistä on hoikkaraajainen, kuten vanhempansa, itsehän olen pieni menninkäinen, kuten omani :) Mutta olen menninkäinen, joka tiedostaa kuinka paljon naisille myydään itseinhoa ja sitä kautta kaikenlaista joutavaa humpuukia. Jos naiset käyttäisi puoletkin siitä energiasta ja resurssista, mikä kuluu ulkonäön ympärillä hyörimiseen, itsensä kehittämiseen, niin olen aika varma, että olisimme se akateemisilla ja taloudellisilla mittareilla menestyneempi sukupuoli.

Miehet osaa ottaa rennosti ja nauttia elämästä ja ajaa reteesti omaa etuaan. Mitä vanhemmaksi tulevat niin sitä selkeämmin tuo ero itsevarmuudessa näkyy. Ehkäpä se onkin se charmanttien vanhempien miesten salaisuus, ei hyvin säilyminen?

Vierailija
777/1202 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras anti-age tuote on alkoholi.

Sitä kun ottaa tarpeeksi, niin varttuneempikin rouva näyttää aika kivalta.

Vierailija
778/1202 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 52, eikä ole mitään kaularyppyjä todellakaan, eikä edes silmänympärysjuonteita, jostain sibeliuksesta puhumattakaan, mutta mua luullaankin nelikymppiseksi. Ei ole vielä vaihdevuosia. Olen timmimpi kuin kolmekymppisenä painon suhteen :D bikinikunnossa jo kesäksi. Iholle hyvä puhdistus (Biotherm) kosteutus kasvovettä ja aloe vera- tuotteita- seerumi ja gelly (Forever) , kosteuttavat seerumit (Hohde hyaluronihapposeerumi) A- vitamiini voide Bellavita apteekista ja  Foreverin yövoide, jossa myös C- vitamiinia, Louis Widmer silmänympärysvoide. Pitää aloittaa toi retinol- seerumi. Syön Oslo skin labin kollageenia, koska liikun niin paljon, että se on hyvä myös nivelille, ei vain iholle. Iho onkin kimmoisa ja nuorakas koko vastalolla. Ei ole suonikohjuja tms. miesystävä ihmettelee, kun näytän ihan kuin nuorelta naiselta. Empä tartte kosteutusta vielä muualle ; ) if you know what I mean.

Vierailija
779/1202 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys hiusten väristä. Tuolla aiemmin sanottiin, että kylmä ja tumma vanhentaa. Mites sitten, kun oma väri on nimenomaan kylmä/neutraali tummanruskea? Ongelma on, että on väriä korostaa kirkkaan hopeat harmaat hiukset siellä täällä. Olen raidoittanut hiuksiani vaaleilla raidoilla useita vuosia peittääkseni harmaat, sillä tuo tumma väri, joka sinänsä pukee minua ja ihoani tosi hyvin, tuntuu nimenomaan vanhentavalta. Lämpimät sävyt näyttävät hiuksissani tosi keinotekoisilta. Haluaisin kuitenkin alkaa värjätä itse hiuksiani omalla ainaisen kampaajalla raidoitusrumban sijaan mutta vanhentaako se nyt ihan valtavasti? Hiukset ovat pitkät eivätkä mitkään ihan lirut.

Vierailija
780/1202 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän tätä Ecollagen tuotesettiä ja ihoni voi erittäin hyvin! Suosittelen, edullisella hinnalla koko settiä!!

https://fi.oriflame.com/products/product?code=42489&store=kaisaminkkinen

Lisäksi löytyy pari muutakin settiä ikääntyvälle ihole:

NovAge Time Restore -ihonhoitosetti

https://fi.oriflame.com/products/product?code=31774&store=kaisaminkkinen

Sekä

NovAge Ultimate Lift Contour Define -ihonhoitosetti

https://fi.oriflame.com/products/product?code=44941&store=kaisaminkkinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan