Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

K 40 ketju : Parhaat anti age-tuotteet ja keinot jakoon!

Vierailija
05.08.2020 |

Täällä ikäkriisinen 45-vuotias kyselee :) Kaikki ikäännymme plaa plaa, mutta useimmat haluaa ikääntyä kauniisti.

Kommentit (1202)

Vierailija
781/1202 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsinyt koko ketjua plärätä, että onko jo mainittu, mutta Kiehl's Midnight recovery concentrate on ainakin minulle toiminut. Enkä juuri muita anti-age tuotteita tarvitse, vaikka ikääkin on jo 45v. Minulla on tosin aina ollut hyvä iho, että sekin varmasti vaikuttaa.

Vierailija
782/1202 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras anti-age on juurikin se, että valitsee uv- suojan sisältäviä kosteusvoiteita, ja ei tupakoi. Kannattaa yrittää pitää normaalipaino. Liika laihuuskin vanhentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1202 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku, joka saa herkästi tukkeumia ihoon neuvoa tukkimattoman, mutta hoitavan puhdistusaineen.

Olen itse käyttänyt Erisanin geeliä ja milloin mitäkin, mutta juuri noita öljyisiä välttänyt, koska osa öljyistä tukkii herkästi ihoa (kokemusta todella on).

Sinällään tämän ihotyypin etu on se, että iho on vielä rypytön. Silmänympäryksissä alkoi ikä näkyä 45 paikkeilla.

Toinen kysymys: Minkä tuotteen/tuotteiden/rutiinin olette kokeneet parhaiksi silmänympärysiholle. Lähinnä tarkoitan nyt meikkiä. Olen kokeillut läpi lähes kaikki paljon kiitosta saaneet enkä vielä löytänyt sellaista, johon olisin täysin tyytyväinen. Toki ihan hyviä on löytynyt ja paras oma neuvoni on, että aivan tippa riittää. Mutta siis, mieluusti tästä lisää vinkkejä!

Kiitos tähän asti! Hyvä ja asiallinen ketju. 😊

N48

Neutrogena Rapid Acne Clear (tai joku), punavalkoinen iso tuubi, todella auttaa eikä kuivata samalla vaikka huulia kuten kaikki muut.

Parhaat meikkivoiteet ja silmämeikit on mielestäni Stilalla.

Vierailija
784/1202 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi, liikunta -  ja lisäksi stressin sekä merkittävän ylipainon välttäminen mahdollisuuksien mukaan.

Vierailija
785/1202 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itseäsi nuorempi mies.

Ainoa mikä toimii.

Vierailija
786/1202 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se niin on, että ykskään maailman voide ei auta ikääntymistä vastaan. Terveelliset elämäntavat on kaiken a ja o.

Peset kasvosi pelkällä vedellä tai käsisaippualla ja laitat kerran kuukaudessa sipaisun perusvoidetta, ja ihmiset pysäyttävät kadulla kehuaksesi hehkeää ihoasi?

Äitini oli juuri tällainen naine, joka pesi kasvot ja laittoi jotain apteekin perusvoidetta kun muisti. Ja hänen ihoaan ja ulkonäköään ihailivat kyllä monet ihmiset hänen kuolemaansa asti 78-vuotiaana. 

Ei se siitä saippuasta johdu, vaan geeneistä.

Vierailija
787/1202 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se niin on, että ykskään maailman voide ei auta ikääntymistä vastaan. Terveelliset elämäntavat on kaiken a ja o.

Geenit! Katso vanhempia ja näet oman tulevaisuuden, näin se vaan on. En ole koskaan käyttänyt mitään tuotteita, no, aqual l voidetta talvisin. Kasvojen pesu vedellä aamuisin ja illalla suihkussa. Koskaan en oo käynyt kosmetologilla. Olen tupakoinut ja aurinkovoide -mitä se on? 42v Ihoni on rypytön, tasainen, tasavärinen lukuunottamatta pieniä pisamia kesällä. Niinkuin äitinikin 75v ja itseasiassa myös isän. 

Kaula mulla tosin häviää ja pää putoaa eteen ihan kuin äidilläkin. Salitreeni ei auta, hieronnat ehkä vähän mutta senkin pitäisi olla säännöllistä.

En usko voiteisiin. Vitamiineihin ja elintapoihin kyllä. Kirurgisiin "hoitoihin" toki, tosin yhtään luonnollista lopputulosta en ole vielä nähnyt. Mut geenit lopulta ratkaisee, tässäkin

Luonnollisia lopputuloksia et ole nähnyt, koska ovat niin luonnollisia ettet tiedä kyseisen henkilön käyneen hoidossa. Valtaosa näistä onnistuu ja näyttää hyvältä.

Vierailija
788/1202 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivean voide, siinä sinisessä, pyöreässä peltipurkissa. Voitti koko testin ryppyjen madaltamisena, taakse jäi kaikki järkyttävän kalliit ryppyvoiteet ! Runsas veden juonti, hedelmät, tupakoimattomuus. Riittävä uni, väh. sen 8 tuntia. Iloinen ja kiitollinen mieli. Kasvoihin ei mitään meikkivoidetta, häivähdys aurinkopuuteria riittää nyt kun alkaa kesä.

Vierailija
789/1202 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään.

Vierailija
790/1202 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nivean voide, siinä sinisessä, pyöreässä peltipurkissa. Voitti koko testin ryppyjen madaltamisena, taakse jäi kaikki järkyttävän kalliit ryppyvoiteet ! Runsas veden juonti, hedelmät, tupakoimattomuus. Riittävä uni, väh. sen 8 tuntia. Iloinen ja kiitollinen mieli. Kasvoihin ei mitään meikkivoidetta, häivähdys aurinkopuuteria riittää nyt kun alkaa kesä.

Mikä testi, missä?

Vierailija
791/1202 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/4188bec3-574c-4cfd-b4a9-40914a133f8b

Tuon linkin takaa löytyy ruotsalaistutkimus, jossa Nivea päihitti kalliimmat verrokit. Onko kokemuksia?

Vierailija
792/1202 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/4188bec3-574c-4cfd-b4a9-40914a133f8b

Tuon linkin takaa löytyy ruotsalaistutkimus, jossa Nivea päihitti kalliimmat verrokit. Onko kokemuksia?

Ei toiminut ainakaan minulla, vaan vei ihon aivan hirveään kuntoon. Minulla on riesana vielä 45-vuotiaanakin aikuisiän akne, ja tuo Nivean sininen voide tukki ihoni muutamassa viikossa niin pahasti, että lopputuloksena oli kipeitä jättikokoisia finnejä, jotka jättivät vielä pysyvät tummanpunaiset arvet.

Ehkä joku kuivaihoisempi voi tuota käyttää, mutta en suosittele niille, joilla on akneen taipuvainen, rasvoittuva ja helposti tukkeutuva iho.

Vierailija
793/1202 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö hyvin, liiku, nuku tarpeeksi, älä juopottele tai polta.

Kaikki muu on huijausta.

Vierailija
794/1202 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras anti-age on juurikin se, että valitsee uv- suojan sisältäviä kosteusvoiteita, ja ei tupakoi. Kannattaa yrittää pitää normaalipaino. Liika laihuuskin vanhentaa.

Totta kaikki. Ja vielä se, että muistaa nukkua riittävästi : ) Itellä aina meinaa se seikka jäädä paitsioon XD

Vierailija
795/1202 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö hyvin, liiku, nuku tarpeeksi, älä juopottele tai polta.

Kaikki muu on huijausta.

Kokeiltu on ja toimii : D

Vierailija
796/1202 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin ilmeisesti auttaa, että suihkun jälkeen vain taputtelee kasvot kevyesti kuivaksi ja levittää kosteusvoiteen mahdollisimman pian siihen päälle, niin se sitoo kosteuden iholle paremmin. Ja hakeudu aina sellaiseen seuraan, jossa muut ovat sinua 20 vuotta vanhempia, niin tunnet itsesi aina nuoremmaksi XD

Vierailija
797/1202 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsinyt koko ketjua plärätä, että onko jo mainittu, mutta Kiehl's Midnight recovery concentrate on ainakin minulle toiminut. Enkä juuri muita anti-age tuotteita tarvitse, vaikka ikääkin on jo 45v. Minulla on tosin aina ollut hyvä iho, että sekin varmasti vaikuttaa.

Mulla taas toiminut Kiehlsin Multi-Corrective Cream tosi hyvin ja olen viiskymppinen, tosin iho hyväkuntoinen muutenkin mutta tämä on vielä parantanut ihon ulkonäköä. Tuo on vielä kohtuuhintainen (suhteellista), imeytyy hyvin, ja huomasin että löytyy vielä aurinkosuojallinenkin versio.

Vierailija
798/1202 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla mainittiin aikaisemmin Nivea Cream sininen rasia. Olen käyttänyt sitä yli 30-vuotta aamuin illoin ja ihoani kehutaan ja kysellään mitä käytän? Ei ole silmänympärysryppyjä eikä poskissa. Eikä ole haitaksi vähän "paksumpi" kerros silloin tällöin.

Vierailija
799/1202 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan kokeillut tätä https://theskincareedit.com/a313-pommade ?

Ja jos on niin mistä ostit?

Vierailija
800/1202 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta, vihannekset ja hedelmät