Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pakkoruotsijankkaajat aloitti taas itkunsa

Vierailija
21.07.2013 |

Nyt siellä uhkaillaan, että jollei heidän aloite mene läpi, niin jankkaus vaan jatkuu ja jatkuu.

En koskaan tule noitten aloitteita kannattamaan. Uhkailuille en alistu. Kuuden vuoden ruotsinopinnoista on ollut mulle hyötyä enemmän kuin monesta muusta kouluaineesta, sen sijaan noista älyttömistä jankkaajista ei ole ollut mitään muuta kuin harmia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä jankkausta pelkää, vaan että kansalaisaloite/131 saa reippaasti yli 50 000 allekirjoitusta ja sen jälkeen alkaa massiivinen keskustelu koko pakkosuomenruotsin tarpeellisuudesta eli turhuudesta.

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/131

Vierailija
2/15 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 17:58"]

Nyt siellä uhkaillaan, että jollei heidän aloite mene läpi, niin jankkaus vaan jatkuu ja jatkuu.

En koskaan tule noitten aloitteita kannattamaan. Uhkailuille en alistu. Kuuden vuoden ruotsinopinnoista on ollut mulle hyötyä enemmän kuin monesta muusta kouluaineesta, sen sijaan noista älyttömistä jankkaajista ei ole ollut mitään muuta kuin harmia.

[/quote]

Ilman pakkoruotsiakin sinä voisit edelleen pakottaa oman lapsesi opiskelemaan ruotsia. Miksi haluat päättää siitä, mitä kieltä naapurin lapsi lukee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tulee uskollaan autuaaksi, hienoa, että jollekin pakkoruotsin vastustamisesta riittää elämänsisällöksi.

Vierailija
4/15 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 19:34"]

Jokainen tulee uskollaan autuaaksi, hienoa, että jollekin pakkoruotsin vastustamisesta riittää elämänsisällöksi.

[/quote]

Suomessa on kokonainen puolue, jonka ainoa sisältö on pakkoruotsin puolustaminen.

Vierailija
5/15 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jankuti. Kansalaisaloitteiden saaman kannatuksen perusteella suomalaiset suhtautuvat huomattavasti innokkaammin homojen oikeuteen mennä keskenään naimisiin kuin tähän kansalaisaloitteeseen.

Vierailija
6/15 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoruotsi tulee poistumaan. Ei ehkä ihan heti, mutta kyllä elinkeinoelämä sen poistaa. EK on alkanut jo lobbauksensa sen poistamiseksi enkä hetkeäkään epäile etteikö se tuota tulosta. Odotellaan vaan ihan rauhassa, turha tästä on sen kummemmin riidellä :)

Vierailija
7/15 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin miksi vastustat lasten valinnaista kielivalintaa? Ihan yksi lause riittää eli miksei esimerkiksi minun lapseni voisi ruotsin sijasta opiskella venäjää? Mitä se on sinulta pois? Sinun lapsesi voi jatkossakin lukea ruotsia, eikö niin?

Vierailija
8/15 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 19:39"]

Pakkoruotsi tulee poistumaan. Ei ehkä ihan heti, mutta kyllä elinkeinoelämä sen poistaa. EK on alkanut jo lobbauksensa sen poistamiseksi enkä hetkeäkään epäile etteikö se tuota tulosta. Odotellaan vaan ihan rauhassa, turha tästä on sen kummemmin riidellä :)

[/quote]

Ja Suomen nuoriso, oikein Vihreiden kansanedustaja  Osmo Soininvaara on todennut, nuoriso inhoaa pakkoruotsia niin paljon että se poistaa sen aivan varmasti.

Vierailija
9/15 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt netissä paukuttaa tulla  nimiä mahtavasti, 30-35 allekirjoitusta tunnissa. 

Voit seurata allekirjoitusten kertymistä täältä: Parlamentti.net

Vierailija
10/15 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastustan noita pakkomielteisiä jankkaajia. Inhottaa ajatella, että olisin jonkun persuvaltaisen suomalaisuuden liiton kanssa missään samoissa hommissa.

Vierailija
11/15 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ruotsivapaaehtoiseksi.fi 

Omat lapset toivonmukaan saavat jo itse valita mitä kieliä lukevat. Olemme asuneet ulkomailla ja lapsemme käyvät kansainvälistä koulua Suomessa. Joutuvat opiskelemaan ruotsia enemmän kuin suomea :D

Vierailija
12/15 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 20:01"]

Mä vastustan noita pakkomielteisiä jankkaajia. Inhottaa ajatella, että olisin jonkun persuvaltaisen suomalaisuuden liiton kanssa missään samoissa hommissa.

[/quote]

Taidat olla henkisesti sairas. Et osaa erottaa tärkeitä asioita politiikasta etkä mistään muustakaan. Sun vajaaälyiset kakarasi tässä vaan kärsivät kun et näe metsää puilta.

Vierailija
13/15 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 20:18"]

[/quote]

Taidat olla henkisesti sairas. Et osaa erottaa tärkeitä asioita politiikasta etkä mistään muustakaan. Sun vajaaälyiset kakarasi tässä vaan kärsivät kun et näe metsää puilta.

[/quote]

Joo, hauku vaan hulluksi, kun et muutakaan keksi. Tosi älykäs kommentti, joka osoittaa ylivertaista älykkyyttäsi...

Vierailija
14/15 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joskus varmaan ajateltiin noin suffrageistakin. Turhaa jankkausta jonkin äänioikeuden puolesta.

Vierailija
15/15 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 19:41"]

[/quote]

Niin miksi vastustat lasten valinnaista kielivalintaa? Ihan yksi lause riittää eli miksei esimerkiksi minun lapseni voisi ruotsin sijasta opiskella venäjää? Mitä se on sinulta pois? Sinun lapsesi voi jatkossakin lukea ruotsia, eikö niin?

[/quote]

AP vastaisitko tähän jos mitenkään ehdit ja pystyt? Kun sinulta ei tule yhtään ainutta järkikommenttia mihinkään niin nyt oikein tsemppaat ja keskityt ja yrität kaikkesi.