2 lasta samaan huoneeseen, ideoita huoneen jakamiseen?
Eli kaksi pientä lasta pitäisi saada mahtumaan samaan makkariin, mutta kuitenkin niin että kummallekin tulee "oma puoli". Mitä hyviä ideoita teillä on huoneen jakamiseen? Ehkä muitakin kuin se IKEAn ison hyllyn käyttäminen tilanjakajana tms.?
Kiitos! :-)
Kommentit (10)
kouluikäisille voisi laittaa työpöydät vastakkain keskelle huonetta.
Meidän lapsilla on kerrossänky ja sitten pöydät vastakkain. Jää tilaa leikkiäkin.
Meillä oli veljeni kanssa myös kerrossänky ihan keskellä huonetta. Kummallekin oli lastulevystä tehty seinä, ettei nähnyt toisen puolelle, eli mä pystyin menemään sänkyyni vain omalta puoleltani, samoin veljeni. Sitten jäi se "oma puoli" itselleni käytettäväksi.
Mun kollega muutti itse olohuoneeseen ja lapset saivat makkarit. En ole missään kertaakaan nähnyt niin hyvin tehtyä kokonaisuutta, hänellä on sängyn ympärillä verhotanko. Sänky on kulmassa ja L muotoisesti katossa on verhotanko. Kummallekin seinään sitten laittaa verhon kasaan kun haluaa että sänky näkyy ja taas verhot levittää, kun haluaa pitää sängyn piilossa. Verho sopii täydellisesti sisustukseen, sitä ei edes heti huomaa, vaan täydellisesti sopii sisustukseen.
Sitten saa laittaa vinkkejä tännekin...
Miten 3 lasta samaan 10m3 huoneeseen?
Lapset 2v, 4v ja 7v.
7v:n pitäisi saada oma rauha pikkulegoille ja läksyille...
:( :( :(
Siis tietty 10m2 huoneeseen, ei 10m3 ;-)
Kirjoita googleen two children in one room.
Nro:lle 7 sanoisin että menee jo melkein mahdottomaksi. Miksi 2-vuotiaan pitää mennä samaan? Eikö voisi nukkua vanhempien/vanhemman kanssa samassa huoneessa?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 16:13"]
Kirjoita googleen two children in one room.
Nro:lle 7 sanoisin että menee jo melkein mahdottomaksi. Miksi 2-vuotiaan pitää mennä samaan? Eikö voisi nukkua vanhempien/vanhemman kanssa samassa huoneessa?
[/quote]
Joo kyllä tuo 2v nukkuu meidän kanssa samassa huoneessa mutta kun asia häiritsee "yksityiselämäämme" niin tekisi mieli laittaa nukkumaan lastenhuoneeseen. Ja jokatapauksessa 3:n lapsen lelut/touhut ovat samassa huoneessa. Meidän makkariin ei mahdu mitään muuta kuin parisänky, pinnis ja vaatekaapit.
*kivittäkää nyt kun olen julma "vauvanhylkääjä" tai pesääantamaton narsisti*
ette kyllä kummoista alkua koulutaipaleelle anna jos samassa pikkuruisessa huoneessa majailee 2 muutakin!
Lamelliverho, bambu rullaverho,