Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lapseton ja lapsen saanut olla ystävyksiä?

Vierailija
21.07.2013 |

Minulla on ystävä, joka ei tule saamaan lapsia, haluaisi kyllä kovasti. Minulla on laskettu aika kohta. Ystäväni on jotenkin vältellyt minua koko raskausajan. Silloin kun olemme nähneet, hän on vinoillut milloin mistäkin. Ymmärrän kyllä hänen näkökulmansa ja surunsa, mutta olisi ikävää jos ystävyys kariutuisi tähän. Eihän muiden tarvitse ollakseen hyviä ystäviä jäädä lapsettomaksi vain siksi että hän tulee jäämään.  

Onko mitään mitä voisin tehdä jotta ystävyys voisi jatkua, vai kannattaisiko minun antaa periksi? Sitten kun lapsi syntyy, voisimme tietysti tavata ilman että mahani on muistuttamassa häntä lapsista, eikä minun tarvitse lasta ottaa mukaan tai puhua lapsesta, mutta kuinka paljon myönnytyksiä ja ymmärrystä minulta on kohtuullista vaatia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Lapseton kärsii omasta tilastaan ja on kateellinen, koska sinun elämäsi on 99 % sitä lapsivaihetta.

Vierailija
22/22 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvinkin olla. minulla on vaan ollut muutamia sellaisia lapsettomia ystäviä, jotka "välttelevät" niitä lapsia. esim. jos lapsi tuo jonkun lelun, niin sitten siihen ei edes katsota ja joku on pariin otteeseen ehdottanut kävelylle lähtöä. jättää ne vauvat yksin nukkumaan kolmen pienen lapsen kanssa ja ei ketään aikuista tai edes joku kolmesta vanhimmasta lapsesta paikalla! suurin osa on kuitenkin kivoja, mutta, silti lapselliset ystävät ovat parhaita ystäviäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi