Onko täällä mammaa, joka nauttii lentämisestä?
Lentopelosta puhutaan usein, mutta löytyykö ketään, joka odottaa kovasti lentomatkustamista ja nauttii yli kaiken lentokoneessa istumisesta, ilmakuopista ja maisemista?
Kommentit (12)
Periaatteesa kyllä mutta 99 % lennoista olen nukkunut kuin uppotukki.
No en nyt sanois nauttii yli kaiken, mutta pidän aika paljon reittilennoista, joita kertyy aikaa lailla, koska matkustaminen kuuluu työhöni. Silloin tulee juteltua työkavereiden kanssa tai, jos olen yksin liikkeellä, luettua hyvää kirjaa ihan rauhassa. Kotona on aina jotain hässäkkä ja harvemmin saa vain istua paikoillaan. Olen pienikokoinen, joten ei ole ahdasta. En myöskään pelkää. Lomalennot taas, huoh. Voiko niistä nauttia?
Ei siinä lentämisessä muuten mitään, mutta se pirun ahtaus, kun ei ole vara muuhun kuin turistiluokkaan. Ei siellä kyllä mikään nautinto ole matkustaa. Nousu on kivan tuntuista, mutta loppuu niin lyhyeen. Ikkunoista näkyy yleensä pilviä tai mustaa yötä. Junassakin on jännempää.
minä tykkään. Pääsen niin harvoin reissuun että melkein hihkun innosta kun lähtökiihdytys alkaa.
Business-luokassa matkustaminen on parasta. Kun koko henkilökuntaa palvelee, toteuttaa pienimmätkin toiveet... Ja nukkuminen ei ole ongelma. Lomamatkoille ei valitettavasti ole varaa koko perheelle moista buukata.
Olen lentoemo, joten varmaan aika itsestään selvää että tykkään lentämisestä. Maailman paras tunne on kun kone kiihdyttää kiitotiellä, pyörät irtoavat maasta ja hetkessä ollaan satojen metrien korkeudessa ja talot ja autot muuttuvat pienen pieniksi pisteiksi.
Mä rakastan lentämistä. Lensin eka kerran parikymppisenä, ja eka lento oli tosi pomppuinen. Kaverit oli lennon jälkeen ihan valkosena ja päivitteli, että huh mitä ilmakuoppia, kyllä pelotti. Mä olin nauttinu olostani koko lennon ajan :)
Lennän usein, mutta ikinä se ei kyllästytä, päinvastoin, oon ihan innoissani.
Periaatteessa tykkään, ja lennänkin parikymmentä nousua vuodessa. Asun siis ulkomailla, joten lasten kanssa käyn Suomessa, ja lisäksi tulee työmatkoja suunnilleen joka toinen kuukausi.
Lasten kanssa lentäessä jännittää, miten lasten pinna kestää, tuleeko itkuraivareita tm. (nykyään jo yleensä kaikki menee hyvin sujuvasti). Työmatkoilla voi toisaalta relata, ottaa lasin viiniä ja nukahtaa hetkeksi, toisaalta välillä työt painavat päälle matkojen aikanakin. Nautin siitä kansainvälisyyden tunteesta, joka lennoilla poikkeuksetta on.
Bisneksessä on valkoisen ihmisen hyvä olla, ekasta luokasta puhumattakaan.
Karjaluokassa junttien seassa taas.... apua!
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 21:56"]
Tykkään! Nousut on parhaita.
[/quote]
Olisi kiva koittaa omalla autolla kisa lentokonetta vastaan.
En ole mamma, mutta minä nautin!