Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysytääs palstan mielipide: Tekikö mies väärin vain ylireagoinko kännipäissäni?

Vierailija
21.07.2013 |

Eilen lähdettiin yhdessä baariin miehen kanssa pitkäst aikaa. Molemmilla omat kaverit messissä. Mentiin ensin aloittelemaan bubiin kaikki yhdessä ja tarkoitus oli siirtyä siitä sitten yökerhoon. Mä lähdin kavereiden kanssa yhden aikoihin, mies sanoi että juo vain kaljansa loppuun ja tulee sitten perässä, kaljaa oli jäljellä n. 1dl ja baariin tulee pilkkukin puoli kaksi.

No, aika kuluu yökerhossa ja miestä ei kuulu ei näy. Miehen kaverit oli tulleen samaan yökerhoon, vain mies puuttui, eivät osanneet sanoa mihin mies oli jäänyt. Lopulta soitin kolmen aikaan useita kertoja ja mies ei vastannut. Olin tosi huolissani että sille on tapahtunut jotain, ja siinä meni ainakin mun ilta pilalle, valitettavasti ehkä vähän kavereidenkin.

Varttia vaille neljä se mies sitten soittaa, että joo olikin mennyt toiseen yökerhoon. Nähtiin bussipyskillä ja mies oli sitä mieltä että hän ei ole tehnyt mitään väärää, hänellä on oikeus valita mihin baariin menee, ja se, että olin huolissani on vaan mun syy, kun en soittanut ennen kolmea ja muistuttanut mitä oltiin sovittu. Hänen ei kuulemma tarvinnut tekstata tai soittaa suunnitelmanmuutoksestaan, koska ei ollut musta huolissaan ja tiesi että mulla on hauskaa (yeah right---)

Nyt mies sitten pitää mykkäkoulua...

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemas oli...

Vierailija
2/38 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun naisen matkassa joko yökerhossa tai jossain paneskelemassa. Miehen kaverit tasan tietää että naisen matkaan läks mutta eivät ne sitä sinulle kerro. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun eksältä... Katosi mun synttäreiltäkin, ja ihan pokkana sanoi, että juhlilta voi häipyä, kun virallinen osuus on ohi. =D 

Vierailija
4/38 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just...jos yhdessä lähdetään niin yhdessä pysytään ellei YHDESSÄ toisin päätetä.

Miksi ukko nyt yksin menisi toiseen yökerhoon kun eukko ja kaverit toisessa?!

Jotain omaa säätöä oli miehelläsi ja nyt mököttää ja pitää mykkäkoulua ettei vaan tarvitse puhua.

Kiva mies kun pilasi sinun ja kavereidensa loppuillan ja luultavasti vähän enemmänkin...

Vierailija
5/38 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos pirua kun katkeroituneet vanhatpiiat on täällä heti aamutuimaan syyttämässä ap:n miestä pettämisestä :D

Vierailija
6/38 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette molemmat väärässä. Miehen olisi pitänyt ilmoittaa suunnitelman muutoksesta, ja sinun olisi pitänyt keskittyä omaan illanviettoosi eikä kytätä ja hermoilla miehen menoista. Mykkäkoulu ja mököttäminen jälkeenpäin on lapsellista ja tyhmää, kuten sekin että sinä nyt syyttelet miestä omasta pahasta olostasi. Olet itse pilannut kavereidesi illan ja yrität saada miehesi tuntemaan siitä syyllisyyttä.

Vierailija
7/38 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ylireagoi.

Ja ne miehen kaverit tiesi tasan tarkkaan mihin ukkosi meni muttei ne sulle kerro. Koska ne kaverit olisivat huolestunneet myös  jos yksi humalainen olisi noin vain kadonnut sanaa sanomatta.

Kukaan ei mene yksin toiseen yökerhoon pariksi tunniksi kun muu porukka on toisessa yökerhossa.

Kyllä sua myt on tavalla tai toisella petetty...älä turhaan ole sinisilmäinen.

Jos miehellä ei olisi mitään salattavaa niin ei olisi suuttunut vaan olisi ollut pahoillaan että oli niin hölmö että huolestutti sinut ja pilasi loppuillan.

Vierailija
8/38 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no todellakin teki väärin! onko sillä tapana tehdä vastaavanlaisia tempauksia, vai tuliko ihan puskista? Mä en jättäis asiaa tähän. 

Vierailija
9/38 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 11:59"]

Olette molemmat väärässä. Miehen olisi pitänyt ilmoittaa suunnitelman muutoksesta, ja sinun olisi pitänyt keskittyä omaan illanviettoosi eikä kytätä ja hermoilla miehen menoista. Mykkäkoulu ja mököttäminen jälkeenpäin on lapsellista ja tyhmää, kuten sekin että sinä nyt syyttelet miestä omasta pahasta olostasi. Olet itse pilannut kavereidesi illan ja yrität saada miehesi tuntemaan siitä syyllisyyttä.

[/quote]

Olen täysin eri mieltä. Parisuhteessa huomioidaan se pari. Jos on etukäteen sovittu, että iltaa vietetään erikseen, niin sitten ei murehdita eikä soiteta perään. Mutta jos yhdessä vietetään ja yhdessä sovitaan jatkopaikka ja yksi ei saavu, niin tottahan siitä on huolissaan kaveriporukassa muutkin. Olisin ollut raivoissani jopa kaverille, joka ei olisi ilmoittanut menneensä eri yökerhoon. En jätä kännisiä kavereita toilailemaan yksikseen, jos en tiedä, että ovat menneet toiseen yökerhoon vaan kuvittelisin, että ovat sammuneet jonnekin ja todellakin lähtisin etsimään ja pommittaisin puhelinta tekstareilla ja soitoilla.

Mies on todella itsekeskeinen, ja kyllä, hän on pilannut paitsi puolisonsa myös kavereidensa illan. Hänen kuuluisi pyytää asiaa anteeksi.

Toisaalta mies ei suostu nyt tajumaan asiaa. Suosittelen ilmoittamaan hänelle selkokielisesti, että sinä et pidä tuollaista käytöstä hyväksyttävänä, mutta kun mies on nyt sanellut säännöt, niin niitähän sitten noudatetaan. Ja seuraavan kerran baarireissulla katoat itse omille teillesi ja suljet kännykän. Miltähän äijästä tuntuu?

Toisaalta myös tuo reagointi - syyllistää sinua ja kieltää täysin oman osuutensa - on merkki sellaisesta kusipäisyydestä, ettei siinä ainakaan rakkautta ja kunnioitusta saatikka huolta sinua kohtaan ole lainkaan. Siinä mielessä kyllä väitän suhteenne vetelevän viimeisiään ja miehen katsastelevan ihan muita naisia - oli niitä nyt sitten ollut kuviossa mukana tai ei. Ainakaan hän ei kohtele sinua hyvin.

Vierailija
10/38 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkäkoulu ja mököttäminen jälkeenpäin on lapsellista ja tyhmää

Eiköhän se miehen mykkäkoulu johdu siitä hirvittävästä höykytyksestä, jonka kohteeksi hän kirjoittajan taholta joutui näiden kuvailtujen tapahtumakulkujen jälkeen.

Vierailija
11/38 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan ota näitä korppeja tosissasi!

Ne koittaa lyödä kiilaa sinun ja miehesi väliin, jotta pääsevät itse haaskalle.

Kyllä akkojen metkut tiedetään.

Vierailija
12/38 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli sitä mieltä että hän ei ole tehnyt mitään väärää, hänellä on oikeus valita mihin baariin menee, ja se, että olin huolissani on vaan mun syy, kun en soittanut ennen kolmea ja muistuttanut mitä oltiin sovittu.

Eikö tässä kyse ollut siis siitä, että mies oli unohtanut sen, mihin yökerhoon he olivat sopineet menevänsä?

Vierailija
13/38 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 12:12"]

mies oli sitä mieltä että hän ei ole tehnyt mitään väärää, hänellä on oikeus valita mihin baariin menee, ja se, että olin huolissani on vaan mun syy, kun en soittanut ennen kolmea ja muistuttanut mitä oltiin sovittu.

Eikö tässä kyse ollut siis siitä, että mies oli unohtanut sen, mihin yökerhoon he olivat sopineet menevänsä?

Tosella uskottavaa, miksi ei lähtenyt kavereidensa kanssa samaa matkaa tai soittanut, jos ei muka muistanut?

Vierailija
14/38 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa:

Unohdin aloitusviestiin mainita, että mies kertoi, että oli sielä bubissa törmännyt muihin kavereihinsa ja lähtenyt niiden kanssa toiseen baariin "käymään" eikä tajunnut ajankulua...

Ja joo, tosiaan en olisi soitellut ja stressannut jos ei oltaisi sovittu että tulee. Ja odotin KAKSI TUNTIA ennenkun soitin  (bubi ja yökerho samalla kadulla). Mulle olis ollut ihan ok, että mies meneekin toiseen paikkaan, mutta olisi ilmoittanut. Musta on törkeää ettei vaivaudu edes tekstaria laittaan.

Kyllä mullekin tuli mieleen, että oli löytänyt jonkun muijan sieltä bubista ja sen kanssa lähtenyt, ja eihän sitä sillon voi ruveta avovaimolle puhelimessa lirkuttaan jos on uus nainen kainalossa. Perkele että voi vituttaa. Me ollaan vielä lähdössä parin viikon päästä reissuun yhdessä, kalliit matkat maksettu jne.

Vierailija
15/38 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa...en ole vanhapiika enkä halua haaskalle kun on jo oma ukko.

Ja parisuhteesta yli 20 vuoden kokemuksella voin sanoa ettei kukaan normaali järkevä mies lähde yhtäkkiä toiseen yökerhoon YKSIN kun omat kaverit ja vaimo toisessa.

YKSIN tuskin olisi kivaa bailata yökerhossa ;)

Vierailija
16/38 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 12:12"]

Tosella uskottavaa, miksi ei lähtenyt kavereidensa kanssa samaa matkaa tai soittanut, jos ei muka muistanut?

Ja mies todellakin tietää ja muistaa mikä yökerho sovittiin, ollaan vuosikauden käyty aina siinä samassa. Nyt vain halusi "käydä nopeasti" toisessa yökerhossa ja sitten tulla mihin sovittiin, mutta aika kuluikin nopeasti ja kun mä en muistuttanut niin ei huomannut lähteä ajoissa..... just

ap

Vierailija
17/38 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki väärin ja hänen tarinansa kuulostaa vähintäänkin epäilyttävältä. Miten ne muut kaverit ei huomanneet hänen siirtyneen uuden kaveriporukan joukkoon? Tai miksei mies infonnut? Nehän olivat täysin tietämättömiä siitä, minne mies oli kadonnut.

Vierailija
18/38 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi tavannut toisia kavereita ja lähtenyt niiden matkaan niin ne teidän "ekat kaverithan" olisi tienneet sen ja kertoneet sulle että X näki jotain tuttuja ja lähti kanssa.

Ja ukkosi olisi laittanut sulle tekstarin että olen paikassa Y mutta nyt ei laittanut kun ei halunnut että tulet sinne.

Ja toki olisi vastannut sinun puheluihisi mutta nyt ei ehtinyt kun oli parempaa tekemistä.

Ja sitten 4 maissa oli "kivat" loppu ja soitti sulle...

On se kusipää...usko pois!

Vierailija
19/38 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ole liian omistava, ei ole vaarallista liikkua yksinkin välillä.

Vierailija
20/38 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi tulevansa perässä, eikä ilmottanu suunitelmien muutosta. Väärin. Ite ilmottasin, koska saattasin lähteä eri paikkaan jossa on kivempaa eli parempaa musiikkia. Riippuu miehestä mitä tossa tilanteessa epäilisin, mutta huolestuminen ainakin on ihan kohtuullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi