Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä ei ole tissimies

Vierailija
20.07.2013 |

Minulla on suuret rinnat, joihin olen aina ollut tyytyväinen. Tietysti maan vetovoima ja oma ikä vaikuttavat rintoihin, mutta ex oli aina hulluna rintoihini. Hän tuijotti niitä, hyväili ja imi. Hän oli niihin kerrassaan hullaantunut. 

Nyt minulla on uusi miesystävä, joka tykkää seksistä kanssani. Minua kuitenkin häiritsee se, ettei hän kiinnitä rintoihini kerrassaan mitään huomiota. Olen vähän loukkaantunut tästä. Lisäksi se vähentää seksin nautinnollisuutta, sillä nautin rintojen hyväilystä ja imemisestä. Mikä siis neuvoksi? 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sen puristella ja imeä. Suoraan vaan, mitä sitä kiertelemään. Se ei vaan ole luonnostaan tissimies eikä ole siksi ilmeisesti tottunut kiinnittämään niihin erityistä huomiota. Ei luulis olevan paljon vaadittu että sun mieliksi keskittyy välillä niihin, jos muutenkin nauttii seksistänne,

Vierailija
2/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin huomasin vaihtaneeni tissimiehen peppumieheen :) Olen ohjannut kätensä rinnoilleni ja toki tajuaa vihjeen. Huomaan kyllä silti, etteivät aiheuta hänelle samanlaisia kiksejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nauti niiden hyväilystä, jos se on mieheltä jonkinlainen palvelus, tekee sen miellyttääkseen ja oikeasti laskee sekunteja ettei tarvitsisi enää hiplata. Siksi sitä on vaikea pyytää, kun lopputulos ei ole haluttu.

Vierailija
4/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee siis vaihtaa johonkin tissimieheen, jolle homma ei ole suoritus. 

Vierailija
5/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans peppumies tää uusi. Ei oikein tisseistä välitä ja mulle niiten hyväily, puristelu, nipistely ja joskus jopa pieni läimäyttely olis SE juttu.

Tässä pikku hiljaa olen opettamassa miestä "tavoille", ihan suoraan laittamalla hänen kätensä rinnoilleni, antamalla hänen myös ääntelyilläni ymmärtää että jep, oikeilla jäljillä ollaan.

Vierailija
6/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valele tisseille kinuskikastiketta ja anna ukon nuolla ne pois. Toista niin monta kertaa (ei välttämättä samaa juttua mutta käytä mielikuvitusta) että miehesi alkaa oma-aloitteisesti kiinnostumaan tissileikeistä.

Vierailija
7/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, menee sun uhkeat luojan luomukset ihan hukkaan!!! Tissimiehet itkee :´´´(

Vierailija
8/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinuski on helvetin pahaa.

Vierailija
9/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se riitä että vauva imee niitä rintoja. Antakaa se perse käyttöönne! 

T: Onnellinen persemiehen vaimo

Vierailija
10/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No imeskele itse niitä utareita jos et muuta keksi.

Vierailija
11/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kawaiigirls.org/junioridols/res/1553.html

Tuolla hyviä tisuja, tosimiehille. Ei mammanpojille.

Vierailija
12/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

newsflash: aika moni mies ei ole.

Perse tärkeämpi.

Vierailija
13/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi paljon helpompaa vain sanoa mistä pitää? Kaikilla tuntuu olevan vain erilaiset vihjeet käytössä.

Vierailija
14/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on mammanpojille. Eli jos miehenne on tissimies hänelle on myös äiti tärkeä ja toivottavasti teille on anoppi tärkeä ja kestätte kaikkea paskaa anopiltanne... 

T: Peppumiehen onnellinen vaimo

Vierailija
15/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy kaikki olen tissipersemies, mutta kakka ja pissa leikit ei käy eikä perseen rassaus.

Vierailija
16/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on myös peppumiehiä mutta hyväilee välillä myös rintoja, vaikka muutensa ei kiinnitä juuri mitään huomiota rintoihin naisella vaan perseeseen.

Vierailija
17/17 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne miehet on sen mukaan, mikä teillä on parempi? Voisko olla? Höhö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi