Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään, joka on OIKEASTI

Vierailija
20.07.2013 |

onnistunut saamaan synnytyksen jälkeen vatsansa timmiksi?

En tarkoita vain kutakuinkin sutjakaksi, vaan kunnolla kauniiksi, lihaksikkaaksi ja hoikaksi...

Kuinka paljon teit töitä palautuaksesi? Miten treenasit? Kuinka paljon/usein treenasit? Kauanko meni, että olit taas tyytyväinen vatsaasi?

t. epätoivoinen vatsamakkara

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on toinen vatsamakkara, mutta voin rehellisesti sanoo, että en ole treenannutkaan. Kerrankin oon elämässäni ottanut rennosti urheilemisen kanssa, satunnaiset lenkit tai pelit on tuntunu kivalta. Vauva on tällä hetkellä tärkeämpi kuin salilla hikoilu. 

Vierailija
2/16 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ole, vaikka olen paljon treenannut ja laihduttanut. Imetysaikana olin hoikimmillani 51/170 ja silti vatsa roikkui... vatsalihasten välissä on parin sentin rako, johtuneeko siitä sitten. Vatsalihakset ovat selvästi heikommat kuin ennen raskauksia, vaikka kuinka treenaan,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsamakkaran on ainakin kaikki halukkaat saaneet pois, hankkiudu ensin siitä eroon hyvä epätoivoinen ja ala vasta sitten naukua sixpackin perään.

Vierailija
4/16 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa ei ole grammaakaan, salilla käyty koko vuosi. Vatsa näyttää siltä kuin olisin kuudennella kuulla raskaana. 

Vierailija
5/16 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vatsalihasten väli palautui normaaliksi noin kahden vuoden jälkeen synnytyksestä, mutta makkaraa on. Ja näyttäis vähän siltä, että vaikka läskin saiskin pois, nahka jää.

Vierailija
6/16 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tarkoitat timmillä, sixpackiako? Kolmen lapsen jälkeen sain vatsani vielä litteäksi niin, että napakin oli pystysuora viiva, mutta hormonaalisistasyistä naiselle jää helposti se pieni pehmeä pyöreys alavatsalle. Ei siis varsinainen makkara.

Kolmannen sain 25-vuotiaana ja kuntoon pääsin ilman itkua ja hammastenkiristystä. Siihen aikaan oli muotia step-aerobic: treenasin tavallisesti viikossa 2x aerobic-tunnin, 2x kuntosalireissun ja 1x uimahallissa 1-1,5km uintia. En juossut, en tehnyt vatsalihastreenejä kotona tms. Olin litteävatsainen, vaikka paino jäo 164/ 62kg luokkaan.

Vierailija
7/16 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se onnistuu jos ei jää nahkareppua vatsaan. Mulla on viimeisimmästä synnytyksestä 8 vuotta ja nyt kun olen innostunut tiukasta ruokaohjelmasta, salitouhuista ja uin paljon, vatsani on timakampi kuin silloin nuorena. Raskausarpia tuli silloin aikoinaan kylkiin jokunen, mutta aika on haalistanut nekin niin etteivät ne enää näy. Tähän kuntoon olisi tietysti päässyt paljon aikaisemminkin, mutta rehellisesti sanoen ei ole ollut virtaa. Nyt pennut alkavat olla sellaisessa iässä etteivät roiku hihassa jatkuvasti.

Viikko sitten ulkomailla tuli vastaan sellainen noin 55-60-vuotias nainen, jolla oli aivan uskomaton vatsa. Ikä näkyi kasvoista mutta ei kropasta. Hän oli elävä todiste siitä, että jatkuva harjoittelu kannattaa. Hänen miehensä näytti olevan puolestaan sohvalla viihtyvää sorttia.

Vierailija
8/16 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ilman treenaamista oli tiukka vatsa vielä kahden lapsen jälkeen, kunnes ilmeisesti ikälisät iski ja vatsa veltostui... Parikymppisenä sain lapset. Ja painoa tullut hurjat 5kg noista ajoista.

Vierailija
9/16 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa.... Maailmassa on kyllä tähdellisempiäkin asioita ja ihmisissä arvokkaampiakin ominaisuuksia kuin rsvaton alavatsa synnytyksen jälkeen.

Vierailija
10/16 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan jälkeen sain vatsalihakset parissa kuukaudessa timmiksi, mutta tokan jälkeen se ei onnistunutkaan, ja kolmas kruunasi koko paketin. Myös kun vatsanahka roikkuu, niin kahden lääkärinkin mukaan siihen ei auta muu kuin kirurgin veitsi, mennyt mikä mennyt siis, nyt pitää pärjätä tällä roikolla.

Vierailija
11/16 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta munassa.

Ja enää ei tarvi pelätä et tulis lisää kersoja pilaan mun muskeleita. Vedettii Ranen kans semmone diätti et kuukautiset loppu sen siliän tien.

t. fitness-misu

Vierailija
12/16 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli timmimpi vatsa ekan raskauden jälkeen kuin ennen sitä. Nyt ei voi puhua samana päivänäkään, kun on ylipainoa jotain 30 kiloa, mutta ekan lapsen jälkeen mulla oli six pack. Syynä fysioterapeuttien pitämä 50 min jumppa 2-3 x viikossa ja hoikkuus, joka taas johtui mm. kasvaimesta suussa.

Vierailija
13/16 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vatsa meni litteäksi ihan perusliikunnalla ja laihdutuksella puolessa vuodessa, mutta mä olenkin sitä naistyyppiä, jolle rasva ei pakkaudu vatsaan.

Vierailija
14/16 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="melba" time="20.07.2013 klo 21:08"]

Mulla oli timmimpi vatsa ekan raskauden jälkeen kuin ennen sitä. Nyt ei voi puhua samana päivänäkään, kun on ylipainoa jotain 30 kiloa, mutta ekan lapsen jälkeen mulla oli six pack. Syynä fysioterapeuttien pitämä 50 min jumppa 2-3 x viikossa ja hoikkuus, joka taas johtui mm. kasvaimesta suussa.

[/quote]

Minä kyllä ottaisin ennemmin ylipainon kuin kasvaimen. :)

Vierailija
15/16 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, minä. Itse asiassa parempaan kuntoon kuin koskaan ennen. Sain esikoisen 30-vuotiaana. Olin ennen raskautta normaalipainoinen, mutta en erityisen hoikka. Synnytyksen jälkeisen vuoden aikana laihduin n. 58-kiloiseksi (olen 170cm) ja siinä olen pysynyt. Teen vatsalihasliikkeitä hyvin satunnaisesti, mutta juoksen aktiivisesti ja syön kevyesti. Vatsa on litteä ja vatsalihakset jopa näkyy joskus oikeissa olosuhteissa (siis 6-packia ei ole todellakaan, mutta ne ympäröivät lihakset).

Avain oli laihtuminen (järkevä sellainen, eli että rasvaa poistuu, ei lihaksia). Kun tarpeeksi laihtuu/menettää rasvaa niin vatsa kyllä litistyy. Mä en ole lainkaan siro vartalotyypiltäni, mutta silti olen saanut pelkästään painoa pudottamalla todella hoikan ja kiinteän keskivartalon.

Eri asia kannattaako tämä, se on jokaisen itse mietittävä.

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 20:49"]

onnistunut saamaan synnytyksen jälkeen vatsansa timmiksi?

En tarkoita vain kutakuinkin sutjakaksi, vaan kunnolla kauniiksi, lihaksikkaaksi ja hoikaksi...

Kuinka paljon teit töitä palautuaksesi? Miten treenasit? Kuinka paljon/usein treenasit? Kauanko meni, että olit taas tyytyväinen vatsaasi?

t. epätoivoinen vatsamakkara

[/quote]

Vierailija
16/16 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan kuin minulla! t. ap

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 21:00"]

Ylipainoa ei ole grammaakaan, salilla käyty koko vuosi. Vatsa näyttää siltä kuin olisin kuudennella kuulla raskaana. 

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme