Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin mielettömän komean miehen. Paras ystäväni flirttailee..

Vierailija
20.07.2013 |

Tapasin mielettömän komean miehen baarissa,itse olen ihan tavallinen nainen :D. Jo baarissa ystäväni aloitti flirtin,en tiedä ymmärtääkö itse mitä tekee. Hän tuli heti esittelemään itsensä ja hymyili filrttailevasti, Tanssilattialla katseli miestä kokoajan (mies siis tanssi kanssani) ja jatkoi flirtisti hymyillen. Olemme tapailleet tuosta päivästä lähtien tiuhaan miehen kanssa ja kahvitelleet myös tämän kyseisen ystävänikin kanssa. Aina kun käymme kahvilla,ystäväni kikattelee,tekee tuota flirtti hymyään jne. en voi käsittää????????? miten selittäisin ystäväleni mikä ero on ystävällisesssä käytöksessä ja ystävällisessä hymyilemisessa ja flirtti hymyssä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaahan tytöt, miksi flirttailemisesta huomauttaminen on vain fiksua, jos sen tekee nainen toiselle, mutta järkyttävää mustasukkaisuutta, jos mies kiinnittää huomiota naisensa flirttailuun toisille miehille?

Vierailija
22/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 19:17"]

Ja jos mies on oikeasti poikkeuksellisen komea, ja sinä et poikkeuksellisen kaunis, valitettavasti voit varautua siihen, että nämä flirttailevat naiset eivät tähän lopu. Itsellä oli hetken aikaa sellainen poikaystävä, joka oli minua huomattavasti paremman näköinen, ja ei ollut kiva juttu. En edes tiennyt, että naiset voivat olla niin röyhkeitä ennen sitä.

[/quote]

aviomieheni on erityisen komea ja itse taas olen aika keskiverto. naiset eivät häntä yritä iskeä erityisemmin kun hän liikkuu yksinään, mutta kun olemme kahdestaan liikkeellä niin todella röyhkeästi tulee aina joku tekoblondi kiehnäämään ja suipistelemaan suutaan. ilmeisesti jollain naistyypillä kilahtaa pieni kello päässä aina kun hän näkee ns. epäsuhtaisen pariskunnan, ajattelee selvästi että tuolta rumilukselta ryöstänkin miehen  ihan vaan vähän tissejä tyrkyttämällä. hauska on katsoa heidän ilmeitään kun miestä ei heidän seuransa kiinnosta vaan hän lähtee tiehensä minun kanssani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 19:17"]

Ja jos mies on oikeasti poikkeuksellisen komea, ja sinä et poikkeuksellisen kaunis, valitettavasti voit varautua siihen, että nämä flirttailevat naiset eivät tähän lopu. Itsellä oli hetken aikaa sellainen poikaystävä, joka oli minua huomattavasti paremman näköinen, ja ei ollut kiva juttu. En edes tiennyt, että naiset voivat olla niin röyhkeitä ennen sitä.

[/quote] Tätä minäkin meinasin kirjoittaa, eli jos ap sen miehen kanssa alat olemaan, niin mitä todennäköisemmin saat kestää ja katsella monta flirttiyritystä kun olette liikenteessä. Siinä arkisemman näköinen tyttöystävä vierellä ei estä ollenkaan, ei edes hidasta, vaan olet joillekin ihan ilmaa vaan. Se on nyt miehestä kiinni mitä tapahtuu ja haluaako hän olla vain sinun kanssasi.

Mulla oli joskus nuorena tuo tilanne myös ja eihän siitä mitään tullut. En ollut mustasukkainen, mutta sen verran ärsytti, että väistyin takavasemmalle. Myös mies hymyili hyvin mielellään muillekin vaikka vieressä istuin. Mulle tuli joku vanha sananlasku mieleen silloin ja tuli nytkin, jotakin "jos haluat jonkun, niin päästä hänet vapaaksi. Jos hän tulee takaisin, hän on sinun, jos ei, niin ei ole koskaan ollutkaan." Lipevää, mutta totta. :)

Vierailija
24/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun eräs ex-ystävä oli tällainen. Monesti kun kerroin olevani kiinnostunut jostain niin eiköhän hän mennyt ja "pokannut" tämän miehen. Toki nämä miehet eivät hänestä olleet kiinnostuneet kuin sen yhden yön, ja välillä säilyivät minun ystävinä vielä senkin jälkeen ja tämäkös tätä "ystävääni" harmitti. No, ei olla enää ystäviä kun yritti sitten kerran aviomiestänikin kun hän oli yksin viettämässä kavereittensa kanssa baari-iltaa... Säälittävä tapaus.

Vierailija
25/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ap:n sijassa, en tietenkään tapaisi miestä ja "ystävää" yhtä aikaa. Pitäisin heidät erillään toisistaan. Jos suhde vakiintuu, voisi heitä taas pitää samassa tilassa jos on vaikka jotkut pirskeet tms., mutta siinä vaiheessa sanoisin ystävälle, että pystyt varmaan olemaan flirttailematta, tai jos hän jatkaa samaan malliin, saattaisin ottaa ihan peittelemättä asiasat herneet nenään ja ilmaista sen varsin suoraan kun tilanne on akuutti. Viemällä "ystävän" sivummalle ja kysymällä miksi ihmeessä hän flirttailee poikaystävällesi, onko kenties tarkoitus loukata sinua tms. Ja siinä vaiheessa voisin kommentoida asiasta miehellekin tyyliin "olet varmaan huomannut, että x flirttaa sinulle ja se ei tunnu sinusta kivalta".

Eli pidähän nuo kaksi erillään, tai jos se ei onnistu, kysäise ystävältä miksi hän ei kunnioita sinun viritystäsi miehen kanssa vaan koittaa kiilata väliin. Eihän ystävät sellaista tee toisilleen.

Vierailija
26/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vakava suhteenne on, ap? Tapailetteko vai seurusteletteko? 

Vierailija
27/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin voi antaa myös valita, joko sinä tai mies, eli jos haluaa jatkaa touhujaan tämän miehen edessä, niin te ette ole enää ystäviä.

Minulla oli samantapainen tilanne joskus ja annoin ystävälleni nämä kaksi vaihtoehtoa: minä (ja silloin 15 vuotta vanha ystävyytemme, olimme noin 20 vuotiaita silloin) vai ehkä pian pieleen menevä ihastus, joka oli silloinen poikaystäväni. Näin ystäväni silmistä vastauksen ennen kuin hän sen sanoi ja olemme yhä vieläkin ystäviä, nyt ystävyytemme on jo 30 vuotta vanha. Tuon miehen jätin sitten minäkin ja löysin paljon paremman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi