Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin mielettömän komean miehen. Paras ystäväni flirttailee..

Vierailija
20.07.2013 |

Tapasin mielettömän komean miehen baarissa,itse olen ihan tavallinen nainen :D. Jo baarissa ystäväni aloitti flirtin,en tiedä ymmärtääkö itse mitä tekee. Hän tuli heti esittelemään itsensä ja hymyili filrttailevasti, Tanssilattialla katseli miestä kokoajan (mies siis tanssi kanssani) ja jatkoi flirtisti hymyillen. Olemme tapailleet tuosta päivästä lähtien tiuhaan miehen kanssa ja kahvitelleet myös tämän kyseisen ystävänikin kanssa. Aina kun käymme kahvilla,ystäväni kikattelee,tekee tuota flirtti hymyään jne. en voi käsittää????????? miten selittäisin ystäväleni mikä ero on ystävällisesssä käytöksessä ja ystävällisessä hymyilemisessa ja flirtti hymyssä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ystäväsi ei saisi flirttailla miehelle?

Vierailija
2/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh..tosi epäkohteliasta yrittää vietellä parhaan ystävän miestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 18:54"]

miten selittäisin ystäväleni mikä ero on ystävällisesssä käytöksessä ja ystävällisessä hymyilemisessa ja flirtti hymyssä?

[/quote]

Öö... sano ystävällesi mitä ajattelet?  Mikä siinä voi olla niin vaikeaa?

Vierailija
4/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tapasin mielettömän komean miehen baarissa,itse olen ihan tavallinen nainen :D. Jo baarissa ystäväni aloitti flirtin,en tiedä ymmärtääkö itse mitä tekee"

No totta helvetissä tietää, naisen julmuudella ei ole mitään rajaa, joskus olen nuorten neitien (kämppikset vieläpä!) selkäänpuukostusta seurannut ja se on todella rumaa katsottavaa.

"Olemme tapailleet tuosta päivästä lähtien tiuhaan miehen kanssa ja kahvitelleet myös tämän kyseisen ystävänikin kanssa."

Yritätkö parittaa ne kaksi yhteen, vai miksi sallit tämän?!?

Vierailija
5/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä et mitenkään. Mulla on tuollainen ystävä.Itse olin nuorena ihan vetävän näköinen nainen. En mikään super blondi fitnesskropalla, mutta melko kaunis. Ystäväni on blondi ja säihkyvän kaunis ja flirttailee koko ajan. Useinkin kävi niin että miehet lankesivat häneen vaikka olivat ensin osoittaneet huomiota mulle.Tuskastuttavaa!!! Siinä meinasi ystävyys kärsiä, mutta opettelin ajattelemaan ettei ne miehet olleet mua varten jos ne sokaistuu flirttailusta. Ystäväni ei itse ollenkaan ymmärtänyt kun juttelin tästä asiasta, omasta mielestään oli vain tavallinen. :(

No kun tapasin nykyisen mieheni(joka on muuten komea) häneen ei purrut tuo flirtti millään lailla.Piti koko touhua keinotekoisena itsensä korostamisena. 

Eli ole oma itsesi ja itsevarma.Jos mies on juuri sinusta ja luonteestasi kiinnostunut kunnon mies, hän ei lankea flirttiin. Ja voittehan te vähentää ystäväsi kanssa kahvittelua.

Vierailija
6/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sari, mua häiritsee se, että tunnut flirttailevan Karin kanssa. Olisin iloinen, jos et tekisi niin, sillä olen ihastunut häneen."

Vierailija
7/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 19:03"]

[/quote]

Onko tämä komea mies siis ap:n seurtustelukumppani vaiko vain ihastuksen kohde, vapaata riistaa?

Vierailija
8/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seurusteletteko vai ette? Jos ette, saahan sitä flirtata ihan vapaasti. Voihan olla, että jos sä et ole flirttityyppiä, et osaa edes lukea ns. viestejä. Mieshän saattaa itsekin aiheuttaa sen, että tuo ystäväsi flirttailee... mä olen flirttityyppi (tai siis ollut nuorempana) ja tietyntyyppisten miesten kanssa tuli flirtattua tosi herkästi, koska he itse tavallaan avasivat peliä sellaisin pienin elein, katsein ja piilotarkoituksin. Ei se flirtti johda mihinkään seksiin tai suhteeseen läheskään aina, se on hauskaa peliä lähinnä...

Vierailija
9/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 19:11"]

[/quote]

Onko tämä komea mies siis ap:n seurtustelukumppani vaiko vain ihastuksen kohde, vapaata riistaa?

[/quote]No kai se nyt on ap:n koska ne tapailee toisiaan!

Vierailija
10/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, ap ja tämän kaveri tapasivat miehen samaan aikaan, ja kaveri on voinut ihan yhtä lailla olla ihastunut mieheen. Poikkeuksellisen komea mies voi saada hermostuneesti kikattamaan, vaikka tarkoitus ei olisikaan mitenkään viedä miestä toiselta. Avoin keskustelu ehkä auttaisi.

Vierailija
11/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mies on oikeasti poikkeuksellisen komea, ja sinä et poikkeuksellisen kaunis, valitettavasti voit varautua siihen, että nämä flirttailevat naiset eivät tähän lopu. Itsellä oli hetken aikaa sellainen poikaystävä, joka oli minua huomattavasti paremman näköinen, ja ei ollut kiva juttu. En edes tiennyt, että naiset voivat olla niin röyhkeitä ennen sitä.

Vierailija
12/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 19:13"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 19:11"]

[/quote]

[/quote]No kai se nyt on ap:n koska ne tapailee toisiaan!

[/quote]

No, mä kyllä tapailen homokavereita, kaverimiehiä ja työkaverimiehiä, enkä mä niitten kanssa seukkaa. Joten jos ap ei esim. suutele miehen kanssa, tai muuten ole intiimimmällä linjalla, ei se ukko kyllä ole kiinnostunut kuin kaveripohjalta... Sekin vähän osoittaa sitä, että kahvitellaan muiden kanssa, yleensähän sitä halutaan viettää yhdessä (kahdestaan) aikaa...

Vierailija
13/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapelkaa, tapelkaa.

Sehän teistä sen ukon saa, joka tekee sen lähtemättömän vaikutuksen.

Vierailija
14/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

me siis seurustelemme nykyisin. AP. Puhun ystävälleni suoraan, tekisi mieli antaa maistaa omaa lääkettään,baarissa ensi kerran änkeä väliin flirttamaan kun hän on tavannut jonkun komean ja mukavan :D

Vierailija
15/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samantyyppinen kaveri.. jopa omissa häissään piti tulla flirttailemaan hääbändin laulajan kanssa kun rupattelin sen kanssa niitä näitä.

Vierailija
16/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 19:22"]

me siis seurustelemme nykyisin. AP. Puhun ystävälleni suoraan, tekisi mieli antaa maistaa omaa lääkettään,baarissa ensi kerran änkeä väliin flirttamaan kun hän on tavannut jonkun komean ja mukavan :D

[/quote]

Joo ja sillä keinoin onnistuisit sotkemaan tämän nykyisen suhteesi. Onnea valitsemallasi tiellä ;).

Vierailija
17/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kun kerran seurustelet tämän miehen kanssa, järjestä tapaamiset niin, että tapaat tätä miestä erikseen ja ystävä-naista erikseen. 

Eiköhän se flirttaaminen lopu siihen, kun ei ole ketään, jolle voisi flirttailla.  

Niin minä ainakin tekisin. En nimittäin kauan katsoisi hyvällä sitä, että ystäväni flirttailisi poikaystäväni kanssa. 

Vierailija
18/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

viettely ja flirtti on kaksi eri asiaa. Flirtti voi tapahtua myös sen ällöttävän kaljamahaisen miehen kanssa, jos haluaa pelastaa hänen tylsän päivän. 

Flirtillä ei sillä ole mitään tekemistä viettelyn kanssa. Se tosin on osa tutustumista ja yritystä tutustua toiseen viattomasti

Vierailija
19/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 19:00"]

Miksi ystäväsi ei saisi flirttailla miehelle?

[/quote]

2, flirttaatko sä sitten kavereittesi miehille/poikaystäville?

Vierailija
20/27 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu no tämän mun kaverin flirttailu ei kyllä kovin kaukana ole viettelystä,se hymy,se katse,vienosti kulmien alta,hiusten hipelointi ja heiluttelu,musta flirtti on nimenomaan sitä että yritetään saada toinen kiinnostumaan itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi