auttakaa nimen valinnassa!!
heissan!
ristiäiset lähestyy ja nimi on edelleen hukassa!
neela on varma ekanimi. toinen nimi hakusessa. kolmas nimi ehkä emilia.
tällaisia on pyöritelty
neela mila emilia.
neela edit emilia
neela erin emilia
neela aada emilia
neela lumi emilia
neela ella emilia
neela elle emilia
neela ella olivia
tässäpä näitä. saa toki ehdotella muitakin, keskimmäisessä nimessä tulisi olla 4 kirjainta.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 16:09"]
Neula Eulaalia.
[/quote]
Neula Eutanaasia?
Et sitten yhtään enempää saa tungettua eetä ja ällää? Neela ei ole nimi.
no niin siksihän minä kysynkin mielipiteitä ja ehdotuksia! eli jos susta ihan peestä nää nimet niin keksisitkö mulle jonkun paremman? ja jos neela ei ole mielestäsi nimi niin kerro mikä on?
ei juma, tyyppi just sano, että neela on varma eka nimi. Karseita nimiä, mut siitä huolimatta - tai just siks - en tulis tänne kyseleen mielipiteitä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 15:42"]
no niin siksihän minä kysynkin mielipiteitä ja ehdotuksia! eli jos susta ihan peestä nää nimet niin keksisitkö mulle jonkun paremman? ja jos neela ei ole mielestäsi nimi niin kerro mikä on?
[/quote]
No minusta Neela on ihan nätti, myös NElla olisi. Mutta noin älläisiä toisia nimiä en valitsisi. Joten Ellan, Ellen, Lumin ja Milan. Nimissä itsessään ei ole vikaa, mutta Neelan perässä menee tosi löllöksi. Edit on myös vähän outo, miksei Eedit tai Edith? Eli Aada tai Erin jää jäljelle ja Erin kuulostaa pirteämmältä kahden pehemän nimen välissä, mutta kirjoittaisin senkin kahdella E:llä, koska Neelakin on. Siinä menee se neljän kirjaimen kriteeri, mutta valitsen silti: Neela Eerin Emilia.
Ja muutama ehdotus:
Neela Eevi Emilia
Neela Meri Emilia
Neela Inka Emilia
Neela Sara Emilia
Neela Enni Emilia
Neela Emilia on hyvä nimi!
Mun mielestä Neelan kanssa parempi yksi toinen nimi, koska on kaksitavuinen nimi.
Neela Emmiina
Neela Olivia
Neela Helmiina/Vilhelmiina
Neela Mianna/Rianna
Neela Auroora
Neela Melinda/Melina
Neela Anniina/Anriina
Onhan noita vaikka kuinka paljon..
joo, siksi pitäisi jotain kaavaa tässä noudattaa kun toisillakin lapsilla on kolme nimeä, ekassa nimessä viisi kirjainta, tokassa neljä ja kolmannessa viisi tai kuusi. ja toisilla lapsilla ekanimi alkaa omalla kirjaimellaan ja kaksi vikaa samalla....
näistä mun oma suosikki on ollut neela mila emilia, mutta joku tässä muakin on arveluttanut.
Neela Oliviasta tykkää mäkin, ja samaa mieltä, että Neelan kanssa ehkä sopisi vain yksi toinen nimi.
Edit tai Ella.