Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te haukutte mua täällä jatkuvasti!

Vierailija
05.07.2013 |

Kaikkea minussa! Minä olen se suomalainen nainen, joka on ruma, ällöttävä, kauhistuttava! Minä olen se suomalainen nainen, joka on lyhyt, pönäkkä, taikinanaamainen kammotus!

Minä nyrpistän töpselinenääni teidän jutuillenne ja pyllistän leveällä lättätakapuolellani teille, höppänät. Minä näen joka päivä kivannäköisiä ihmisiä, niin miehiä kuin naisiakin. Ei ne ole mitään kiiltokuvia varmastikaan, mutta ei tarvitse olla.

PEACE!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa vuodatus, helpottiko?

Vierailija
2/4 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihotun ajatuksesta että nainen pyllistää.. uuh..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä antaisi paljoa painoarvoa ihmisille, jotka arvottavat muita ulkonäön perusteella ja jotka eivät sen vertaa hallitse asiallista käytöstä, että pitäisivät tuon ruotimisensa omana tietonaan.

Elämä on rikkaampaa, kun katsoo kuorta pitemmälle ja kun muutenkin näkee kaikessa ja kaikissa ne hyvät puolet. Tuo arvostelu kertoo siis jotakin niistä ihmisistä, jotka sitä harrastavat.

Vierailija
4/4 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin mainita, että monesti kivannäköisen ihmisen kivannäköisyys häviää sillä sekunnilla, kun ne avaa suunsa ja sieltä suusta putkahtelee vähemmän kivoja asioita, halveksintaa ja kaikkea rumaa.

Ja tämäkö vuodatus?! Olisin voinu suoltaa tekstiä vaikka kirjan verran aiheesta.

ap