Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Arvostelusta" ja "ilkeilystä"

Vierailija
20.07.2013 |

Täällä tunnutaan pitävän arvostelua jonkinlaisena ilkeytenä. Tässä teille ohje: älkää tehkö sellaisia valintoja joiden arvostelua ette kestä.

Tänään oli Ylen uutisissa, että ihmisiä ajaa verkostomarkkinointiin ja muihin pyramidihuijauksiin osaltaan hyväksynnän haku. Mielipiteeni on, että jokainen joka menee mukaan tuollaisiin huijauksiin, on joko a) laskelmoiva huijari joka haluaa kusettaa muilta niiden rahat tai b) sinisilmäinen ja huonoitsetuntoinen hölmö.

Jos kerron teille mitä mieltä olen teidän verkostomarkkinointipisneksistänne ja suututte siitä ja alatte marttyyrimaisesti narista siitä miten ilkeä minä olen, niin oletan teidän kuuluvan tuohon a-ryhmään. Nimittäin, b-ryhmäläiset olisivat vain kitollisia siitä, että joku puhuu heille järkeä ennen kuin on liian myöhäistä. Vain huijaria voi häiritä se, että joku vaatii heitä perustelemaan valintojaan. Tai voi tietysti olla, että kuulutte ryhmään c eli ihmisiin jotka ovat sekä hölmöjä että kusettajia. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs nyt on kun kukaan marttyyri ei haluakaan tulla tänne marisemaan, että olen ilkeä kun sanon noin?

Vierailija
2/3 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 17:34"]

No mikäs nyt on kun kukaan marttyyri ei haluakaan tulla tänne marisemaan, että olen ilkeä kun sanon noin?

[/quote]

No kun ketjusi on väärin otsikoitu? Otsikkona on ""Arvostelusta" ja "ilkeilystä"", joten odotin nasevaa sanailua siitä miten nykyään ei voi enää mitään kritiikkiä antaa mistään ilman että sitä pidetään ilkeilynä. Mutta viesti olikin sitten pyramidihuijauksista.

Harhaanjohtavaa markkinointia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa arvostelusta ja kritiikistä todellakin on toisinaan pelkkää ilkeilyä, tai sitten asiallinenkin kritiikki ilmaistaa ilkeästi. Ei nyt tule mieleen esimerkkiä, mutta odottakaas kun mieheni tulee kotiin...