Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

katselin ostarissa kahta n25 naista, kävelivät rakkaasti käsi kädessä

Vierailija
30.05.2013 |

kuitenkin hyvin hillitysti ja piilotellen, olivat hyvin suloisen oloisia, niin kauniisti katsoivat toisiaan. en osannut ajatella mitään pahaa heistä, kuinka noin kaunis rakkaus voisi olla väärin, olivat niin onnellisen oloisia, en voisi tuomita tuota vilpittöntä rakkautta mitenkään, vaikka en ole mikään homo/lesbo kannattaja.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 13:54"]

Kiva juttu ap, mutta sitten vasta ollaan hyvässä tilanteessa kun tuo näkemäsi tilanne ei herätä sen enempää tunteita (suuntaan tai toiseen) kuin mies ja nainen käsi kädessä.

Tietenkin parempi suhtautua positiivisesti kuin inhoten, mutta useimmat vähemmistöihin kuuluvat toivovat, että heitä ei "noteerattaisi" mitenkään erityisesti.

[/quote]

se oli vain sattumaa, herätti ajattelemaan, katselen mielelläni onnellisia nuoria ihmisiä ja pareja, se antaa virtaa ja hyvää mieltä, haikailen myös nuoruutta, ihan positiivisessa mielessä, he ovat meidän tulevaisuus, on ihana nähdä kuinka kasvavat onnellisina, kaiken tämän negatiivisen uutisoinnin keskellä.

Tuo hetki oli positiivinen, kun näin yksilötasolla asian konkreettisesti, rakkaus on tärkeintä. 

Vierailija
2/17 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en oikein ymmärrä termiä homo/lesbo kannattaja. itse kannatan samoja oikeuksia kaikille, jotta esim.juuri tuo ihana pari voisi joskus olla yhteiskunnan silmissä saman arvoinen kuin heteroparit ovat. en minä pidä homoutta heteroutta parempana, mutten myöskään heteroutta homoutta parempana. samasta asiastahan molemmissa on kyse. en ymmärrä miksi rakkaudesta on onnistuttu tekemään näin suuri ongelma.

toivottavasti heidän näkemisensä avasi silmiäsi jos aiemmin jotenkin tuomitsit homoja/lesboja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 01:36"]

minä en oikein ymmärrä termiä homo/lesbo kannattaja. itse kannatan samoja oikeuksia kaikille, jotta esim.juuri tuo ihana pari voisi joskus olla yhteiskunnan silmissä saman arvoinen kuin heteroparit ovat. en minä pidä homoutta heteroutta parempana, mutten myöskään heteroutta homoutta parempana. samasta asiastahan molemmissa on kyse. en ymmärrä miksi rakkaudesta on onnistuttu tekemään näin suuri ongelma.

toivottavasti heidän näkemisensä avasi silmiäsi jos aiemmin jotenkin tuomitsit homoja/lesboja :)

[/quote]

kyllä se avasi

Vierailija
4/17 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä 2:n kanssa. Itse olen hetero, ollut naimisissa jo kymmenen vuotta, mutta ehkä se juuri on saanut minut haluamaan samoja oikeuksia myös homoille ja lesboille. Mikään ei nimittäin ole tässä elämässä parempaa kuin aidon rakkauden tunteminen. :)

Vierailija
5/17 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se näky olisi voinnut olla avaamatta silmiä, en ole ennen nähnyt niin onnellisen näköisiä ihmisiä

Vierailija
6/17 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rakkaus voi tavallaan täydentyä aivan erityisestä ja koskettavasta rakkaudesta, jota tässä on lyhyesti muutamassa minuutissa pyritty kuvaamaan :)

http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
7/17 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniquitos loove ei tarvitse instituutioita :-)

Vierailija
8/17 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee loves so mee

Marry mee! Miks ei voi itsensä kanssa mennä naimisiin?

Vierailija
9/17 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök! Noita lepakoita oli paljon juuri Pinkin konsertissa.

Vierailija
10/17 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus, kiitos ap! =) (ja hetero siis itsekin, mutta aina rakkauden puolesta!)

Vierailija
11/17 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/17 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrin puheille tuollaiset kieroutuneet joutaisivat.

Vierailija
13/17 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on ihanaa! :) Mä kannatan myös samoja oikeuksia kaikille!

Mun yhdet hyvät ystävät on lesboja, ovat olleet yhdessä piiitkän aikaa, menneet kihloihin ja sopivat aivan täydellisesti yhteen! :) Rakkaus ei ole väärin.

Entä jos onkin niin, että naisen ja miehen suhde on epänormaalia ja naisen sekä naisen, miehen sekä miehen suhde onkin normaali? Kuka muka määrittelee normaalin?

P.s pahimmat homofoobikot ovat muuten yleensä itse piilossa kaapissa, syvällä kaapissa eivätkä uskalla tulla ulos, koska pelkäävät omia tunteitaan ;) Ja toi on muuten fakta!

Vierailija
14/17 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten aina näissä homojen ja lesbojen oikeuksia puolustavissa viesteissä kirjoittajan pitää oikein erityisesti mainita olevansa itse hetero? Ettei nyt vaan itseä luultaisi SIKSI.

Vierailija
15/17 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 13:13"]

Miksi muuten aina näissä homojen ja lesbojen oikeuksia puolustavissa viesteissä kirjoittajan pitää oikein erityisesti mainita olevansa itse hetero? Ettei nyt vaan itseä luultaisi SIKSI.

[/quote]

jaa-a vaikea sanoa, ehkä ihmiset haluavat kertoa että kannattavat tätä asiaa vaikka ovat itse heteroja, se on informaatiota

Vierailija
16/17 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin (tuo "rakkauden puolesta") halusin tuoda sen esiin nimen omaan siksi, että asia ei liippaa mua sen enempää, mutta silti aloitus oli minusta ilahduttava. Minua ei haittaisi ollenkaan, vaikka minua luultaisiin SIKSI.

Vierailija
17/17 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu ap, mutta sitten vasta ollaan hyvässä tilanteessa kun tuo näkemäsi tilanne ei herätä sen enempää tunteita (suuntaan tai toiseen) kuin mies ja nainen käsi kädessä.

Tietenkin parempi suhtautua positiivisesti kuin inhoten, mutta useimmat vähemmistöihin kuuluvat toivovat, että heitä ei "noteerattaisi" mitenkään erityisesti.