52v yh-äitikaverini haaveilee vielä rikkaasta miehestä
Uskon että hänellä on siihen mahdollisuudet. Lapsia vain yksi 10v,on kaunis, hoikka ja urheilullinen.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kaunis ja treenattu, mukava ja fiksu eronnut äiti. Suhteellisen varakas myös, rahani olen aina itse tienannut. Minä haaveilen rakkaudesta. Lienee paljon vaikeampaa löytää kuin rikas mies.
Oikeasti rikas mies? Sanoisin että ne on tässä maassa aika harvassa, ja mikä saa sinut kuvittelemaan että kelpaisit sellaiselle?
Vierailija kirjoitti:
Hei, olen Riitta ja olen kiinnostunut vain sinun rahoistasi.
Ei 52-vuotias ole nimeltään Riitta. Paljon todennäköisempää on että on Sari.
Täällä olisi yksi kiinnostunut + 50 mies. Vuositulot + 100.000 ja varallisuutta +1.000.000. Onko ystäväsi kuuliainen kotirouva ja hoitaa lapsensa itse. Aktiivinen ja kiihkeä tulee olla makkarissa. Minulla on vaativa ja aikaa vievä työ, johon kuluu 10-12 tuntia päivässä. Lisäksi matkustan työn vuoksi 5-10 päivää kuukaudessa. Stressitaso on korkealla, joten kotona olisi hyvä olla seesteistä ja rauhaisaa. Naisen kuuluu huolehtia siitä.
Saa kai sitä haaveilla. Ei se maksa mitään ja siihen ei tarvita av-mammojen lupaa.
Minä menin 30vuotta sitten naimisiin köyhän miehen kanssa ihan rakkaudesta. Ja nyt tämä mies on varakas. Ja yhä rakastan. Joskus sitä saa kaiken. Juu ja en ole kenenkään varassa tai vallassa vaan päin vastoin olen todella vapaa monessa suhteessa.