Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

52v yh-äitikaverini haaveilee vielä rikkaasta miehestä

Vierailija
05.08.2020 |

Uskon että hänellä on siihen mahdollisuudet. Lapsia vain yksi 10v,on kaunis, hoikka ja urheilullinen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hän saanut lapsensa vanhana.

Vierailija
2/24 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai hänellä on siihen mahdollisuudet. Miksei olisi. Eikä hänen lapsensaanti-iässään ole mtn ihmeteltävää, ihan oma asiansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kans yhden tällaisen. Kahden teinin yh. Maksaa ylihintaista vuokraa asunnosta paremmalla alueella, että saa paremman imagon. Rahat ei meinaa riittää kylläkään.

Baarissa käydessä käytetään taaskin liikaa rahaa kalliisiin juomiin pääkaupungin ”in”-baareissa ja jotain älyttömiä Hankoon-jazzjuhliin tai muihin tilaisuuksiin ”pakko” päästä. Tähtäin on varakkaassa miehessä, mutta ei liian vanha saa olla.

Vierailija
4/24 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tähyillä 70+ vuotiaisiin. Ei varmaan tarvis enää lastakaan tehdä.

Vierailija
5/24 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa havitella rikasta miestä. Sellaiselle on nimi.

Vierailija
6/24 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen Riitta ja olen kiinnostunut vain sinun rahoistasi.

Vierailija
7/24 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ihmistä joka toivoo toisen elättävän itsensä kovinkaan fiksuna. Mielestäni parisuhdetta voi tavoitella koska haluaa kumppanin ja läheisyyttä, tai järkisyistä koska haluaa jakaa arkensa ja kulut toisen kanssa. Sen sijaan ajatus että toisen pitäisi olla itseä rikkaampi jotta oma elintaso nousisi, on epäasiallista. On sattumaa tutustuuko ja ihastuuko johonkin itseä köyhempään tai rikkaampaan, mutta jos on vain rahan perässä niin ei mielestäni ole liikkeellä oikeista vaikuttimista.

Kuulostaa myös hyvin naiivilta haihattelulta ajatella että se rikas mies olisi jotenkin parempi ja ihanampi, vähän niinkuin harlekiinihömppäromaaneissa: "Katos kun se olisi rikas ja ihana ja veisi mua ulkomaille ja ostelisi koruja". Se rikas tyyppi voi yhtä hyvin olla persoonallisuushäiriöinen mulkero, joka on sinkku ihan hyvästä syystä. Moni yrityksen johtoportaassa oleva on omistautunut täysin työlleen, eikä koe mitään kiinnostusta elää parisuhdeelämää matkusteluineen toisen kanssa. On myös ihmistyyppi joka pärjää elämässä koska polkee kaikki muut allensa, ja rikkauksista huolimatta inhottavaa seuraa.

Vierailija
8/24 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kaunis ja treenattu, mukava ja fiksu eronnut äiti. Suhteellisen varakas myös, rahani olen aina itse tienannut. Minä haaveilen rakkaudesta. Lienee paljon vaikeampaa löytää kuin rikas mies.

Vierailija
9/24 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Toivottavasti oma arvomaailmasi olisi nykyaikaisempi ja pyrkisit rikastumaan itse. Voi olla, että äidillesi on liian myöhäistä tehdä elämässä sellaisia valintoja, mutta varmasti hänkin voisi jotain tehdä oman toimeentulonsa parantamiseksi.

Mutta ole sinä viisaampi ja pyri itse vaurastumaan. Ei rikasta miestä vaan ihan oma hyvä toimeentulo.

Vierailija
10/24 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista. Toivottavasti oma arvomaailmasi olisi nykyaikaisempi ja pyrkisit rikastumaan itse. Voi olla, että äidillesi on liian myöhäistä tehdä elämässä sellaisia valintoja, mutta varmasti hänkin voisi jotain tehdä oman toimeentulonsa parantamiseksi.

Mutta ole sinä viisaampi ja pyri itse vaurastumaan. Ei rikasta miestä vaan ihan oma hyvä toimeentulo.

Sori, luin huonosti, et siis ollutkaan tytär vaan ystävä. Mutta sama ohje silti sinulle ja teidän molempien tyttärille.

Vierailija
11/24 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihanaa, että ihmisellä on unelmia. Itsekin unelmoin milloin mistäkin ja viittäkymppiä lähestyn. 

Vierailija
12/24 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ihanaa, että ihmisellä on unelmia. Itsekin unelmoin milloin mistäkin ja viittäkymppiä lähestyn. 

Unelmat ovat tarpeen, mutta en itse unelmoisi siitä, että joku muu tarjoaa minulle paremman elintason. Eihän se olisi minun omaani. Olisin sen ihmisen varassa ja vallassa. Ei, unelmoin mieluummin siitä, että itse vielä 50+ vuotiaana etenen urallani sen verran, että palkka alkaa edes nelosella. Rikasta minusta ei enää ehdi tulla, mutta tuo on seuraava tavoite ja sen eteen myös työskentelen.

Vierailija
13/24 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmat ovat tarpeen, mutta en itse unelmoisi siitä, että joku muu tarjoaa minulle paremman elintason. Eihän se olisi minun omaani. Olisin sen ihmisen varassa ja vallassa. Ei, unelmoin mieluummin siitä, että itse vielä 50+ vuotiaana etenen urallani sen verran, että palkka alkaa edes nelosella. Rikasta minusta ei enää ehdi tulla, mutta tuo on seuraava tavoite ja sen eteen myös työskentelen.

No kyllä tuolla palkalla rikastuu. Oma palkkani alkaa ykkösellä.

Vierailija
14/24 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa kolmenlaisia naisia miestä haluamassa:

1 Rakkautta antamassa

2 Rakkautta vaatimassa

3 Rahaa hyötymässä

Vierailija
15/24 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinä unelmassa se mies olisi varmasti herrasmies eikä rahasta riideltäisi ja hän olisi myös niin rakastunut, ettei tarvitsisi pelätä rakkauden loppumista. 

Vierailija
16/24 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, miten onneton sellainen pari olisi.

Vierailija
17/24 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä tuolla palkalla rikastuu. Oma palkkani alkaa ykkösellä.

Puhuin bruttopalkasta. Netto alkaisi luultavasti edelleen kakkosella.

Vierailija
18/24 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, luin huonosti, et siis ollutkaan tytär vaan ystävä. Mutta sama ohje silti sinulle ja teidän molempien tyttärille.

Meillä ei kummallakaan ole tyttäriä.

Vierailija
19/24 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei se itsekään rikastuminen ole aina takuu onneen. Minulla on ihan riittävästi ja aika paljonkin rahaa itselläni, mutta en sitten oikein istu toivevaimojen muottiin. Eli raha tuli hankittua, mutta ei miestä. 

Vierailija
20/24 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huono diili kenelle tahansa, 50+ kumppani, jolla pitkään alaikäisiä lapsia.