Miksi silmät vuotaa aina ulkona? Siis koko ajan. Ja ei edes tuulessa vaan tyynessä.
Mitään allergiaoireita muita ei ole, siis ei kutita nenää tai silmiä tms. Vain silmät vuotaa. Todella ärsyttävää kun näytän itkeneeltä jos tulee ulkona tuttuja vastaan. Onko mitään tehtävissä? Onko joku lääkäri-asia vai normaalia?
Kommentit (8)
Minulla sama, joten kiinnostaa vastaukset. Usein vain toinen silmä vuotaa jostain syystä.
Mulla vuotaa myös. Ei ole mitään allergiaa, ilmeisesti on vain niin herkät silmät. Talvella yhtä hlvettiä, suolainen kyynelneste ja kylmä tuuli, silmänympärykset koko ajan punottaa ja on ärtyneet.
Kuivasilmäisyys on nykyään hyvin yleistä jo nuoremmissa ikäluokissa - tietokoneen tuijottelusta johtuen. Kannattaa googlettaa.
Siihen ei kannata suhtautua välinpitämättömästi, sillä se voi vaurioittaa silmää. Kannatta alkaa käyttää silmien kostutustippoja, mielellään säilöntäaineettomia.
Vierailija kirjoitti:
Kuivasilmäisyys on nykyään hyvin yleistä jo nuoremmissa ikäluokissa - tietokoneen tuijottelusta johtuen. Kannattaa googlettaa.
Siihen ei kannata suhtautua välinpitämättömästi, sillä se voi vaurioittaa silmää. Kannatta alkaa käyttää silmien kostutustippoja, mielellään säilöntäaineettomia.
Eikö se wuhanilainen silmälääkäri, jolla olis ollut asiaa meille kaikille, ollut jotakin mieltä...? Mut ei ehtinyt sanoa. Nehän voi olla tyrmäystippoja ja se viimeinen pisara! Hyppromelloosi voi olla puuvillasellusta tehtyä, siksi en edes vahingossa SILMIIN > aivoihin. Alcicarb -jäämistä lähtee nopeasti ymmärrys:-(
Kuivat silmät (ainakin mulla) aiheuttaa tuota.
Vastaukset kiinnostaa myös itseäni, mulla vuotaa aina vain vasen silmä. Ja vuotaa ihan kotonakin, ei pelkästään ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vastaukset kiinnostaa myös itseäni, mulla vuotaa aina vain vasen silmä. Ja vuotaa ihan kotonakin, ei pelkästään ulkona.
Tuuli pyörittää pölyjä. Sun täytyy käyttää aurinkolaseja, jos ei muita laseja ole.
Pujoallergia?
Tai jokin muu allergia.