Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Tämä tehtävä on ratkaiseva Markon kannalta. Koska se vetää noin hyvin ja miehekkäästi tehtävää, suhtautuu kunnioittaen elukoihin niin jatkokin menee hyvin. Marko voittaa tämänvuotisen bb:n, sanokaa mun sanoneen.
Ja mikäs siinä, minulle se sopii ihan hyvin.
Niko ei tiedä itkeäkkö vai nauraa, kun hän juo jostain koirankupista sosekeittoa.
Marko on miehekäs eläinhoitaja <3
Mikä tossa kupista hörppimisestä nyt pahan tekee. Heinää vesikupissa, nakkaa nurin se... Saat uuden veden. Levittäkää kaikki heinät, potkase aitaa. Koira villitsee ajelemalla muut eläimet
Vierailija kirjoitti:
Oletteko jo miettineet ruutu+ perumista, jos tämä tehtävä jatkuu? Nöyryyttävää syödä koirankupeista.
Tänään otin tuon ilmaiskoodin en kyllä jatka sen jälkeen.
on niin tylsä porukka kun ei tätäkään tajuu vetää oikein!
Vierailija kirjoitti:
Niko ei tiedä itkeäkkö vai nauraa, kun hän juo jostain koirankupista sosekeittoa.
Ja hevospuvussa ja vielä vapaaehtoisesti...Niko itkunauraa.
Nyt eläimet karkas tupakalle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tehtävä on ratkaiseva Markon kannalta. Koska se vetää noin hyvin ja miehekkäästi tehtävää, suhtautuu kunnioittaen elukoihin niin jatkokin menee hyvin. Marko voittaa tämänvuotisen bb:n, sanokaa mun sanoneen.
Ja mikäs siinä, minulle se sopii ihan hyvin.
Marko vaikuttaa asiallisemmalta kuin edellisvuoden Krisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Arttu kehunutkaan seksyä kanaa? Vain possu oli söpö?
mä oon varma että Krisse tulee hyvin toimeen Artun ja Joelin kanssa
Lankuttajat ja tapetti sopivat hyvin yhteen. :)
Niko ja Marko pelastaa tän tehtävän katsojille. Molemmat hyvin roolissa.
Kohta palaa koko Redi manatasalle kun polttavat tuossa heinäkasan vieressä....
Mikä tossa eläintehtävässä nyt on niin kamalaa? Hauskahan toi olis kun ottaa vaan huumoriasenteella.
Hajottasivat nyt noi heinät seipäista
Oudolla tavalla Op näyttää viihtyvän tilanteesta, ehkä sitä vaan naurattaa nähdä kilpakumppaninsa eläinpuvuissa.
Vierailija kirjoitti:
Marko on miehekäs eläinhoitaja <3
Aivan ihana maatilan isäntä ruutukauluspaidassa 😍
Autisti ei osaa eri rooleja
Vierailija kirjoitti:
Kristiina pitää nenässään silloin tällöin valkoista paperinpalaa, mikä ihme se on?
BB:n määräyksestä, hätätapauksen (tai ollessa lähellä) ja evakuoinnin tullessa Kristiina pitää lappua nenässään, jotta erottuisi joukosta eikä jäisi pienimpänä muiden jalkoihin. Siksi lappu on nimenomaan valkoinen, jotta hohtaisi pimeässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tossa eläintehtävässä nyt on niin kamalaa? Hauskahan toi olis kun ottaa vaan huumoriasenteella.
Ei kai kukaan jaksa katsoa tv:stä, kun aikuiset eläinpuvussa lankuttaa. Tai ehkä pitäisi salakuljettaa juomia heille.
Viiraako Paulalla vai onko se kipee?