Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Sasa: 20 vuotta, ja sikana
Paula on muka introvertti, hah XD
Nivalan tollo hajoo kohta. Toljottaa tavallistakin kyrrpiintyneen oloisena
mitkä noiden kaikkien sukunimet on?
tiedä vaikka joku ois kaukanen sukulainen.
Katsoin viime yön mökkiläisten riidan alusta loppuun 24/7:sta. Se paisui aivan liian suuriin mittasuhteisiin ihan pienestä asiasta. Täysin turhasta asiasta ihmiset suuttui. Lopulta kuitenkin kaikki saivat sovittua. Nikon ja Kristiinan anteeksipyynnöt oli aikuismaisimmin hoidettuja. Roopekin lopulta leppyi ja halasi itkevää Kristiinaa, myöntäen myös omat virheensä. Kaikille annettiin anteeksi ja myöhemmin naureskelivat koko jutun paisumiselle. Onneksi saivat kaikki sovittua eivätkä menneet nukkumaan riidoissa.
Saapa nähdä miten riita on leikattu koosteeseen. Veikkaan, että loppusopimista ei näytetä vaan annetaan kuva, että jäivät riitoihin tai kukaan ei lohduttanut itkevää Kristiinaa.
OP:sta oli kyllä jännä huomata, että vähän nautti, kun sai seurata sivusta draamaa. Nikossa teki vaikutuksen sen, että vaikka ensin tulistui nollasta sataan, pystyi kuitenkin pian pyytämään anteeksi oikein pitkän kaavan kautta. Eli leppyy nopeasti.
Poskihampaaton "paukku"-Kati luulee, että hatut tekevät siitä kiinnostavamman. Eivät tee.
[/quote]
Voitko nyt jo lopettaa, täysin asiatonta kiusaamista.[/quote]
Minna oli jättänyt jo Suntion työnsä ennen bb kisailuaan. Jätetään Minna ja Sini ja Tiia jo rauhaan ja keskitytään nyky kisaajiin.[/quote]
Ihan hyvä Minnalle, ettei tarvitse enää osallistua vainajien hautaamiseen. Seuraava lehti kääntyy elämään.
Toivottavasti maatila-viikkotehtävä ei ole tehty nöyryyttämismielessä. Toivottavasti eläinten yösija ei ole se ahdistava ikkunaton koppero. Minusta nimeämisimmuniteetti ja talon herruus oli liian hyvät palkinnot talolaisille, toinen olisi riittänyt. Maatilan työntekijät ja eläimet olisi voitu valita satunnaisesti talon ja mökin asukkaista, molemmilla puolille kummastakin porukasta. Nyt kahtiajako edelleen jatkuu, vaikka asukkaat yhdistetään. Mälsää.
Nikon ikärasismi Paulalle: sä ot 40 ,, ku mun äiti... et 28!”
Mistä veto että Nikon äiti varmaan noin 50 ei 40.
Niko hyvä, 49 ei ole nelikymppinen.
Ja saiko äitisi sut 15-vuotiaana kun ite oot 25? Tuskin.
Ihmiset eivät näytä samanikäisiltä. En minäkään ulkonäöllisesti usko että Nikon ja Paulan ikäero on 15v se näyttää viideltä vuodelta ja paulan eduksi.
Vierailija kirjoitti:
Poskihampaaton "paukku"-Kati luulee, että hatut tekevät siitä kiinnostavamman. Eivät tee.
Nyt sorkkii rumasti tatuoiduilla käpälillään kananfileitä pannulle. Usch.
Ja jos on lähihoitaja niin julkiterhikistä saa iän selville. Varmaan on 55 joka esittää olevansa 45 luulleen itseään nuoren näköiseksi. Moni esittää. Toisten ei tarvi! Ne vaan on:)
Kaikista BB asukkaista ikinä saa puhua ihan vapaasti ylimamma! Sinä et ole mikään kontrolloimaan muita noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mieluummin MITÄ mielestänne Minnan olisi tehtävä että hänestä pidettäisiin, se auttaa häntä. Itse tykkään tuollaisesta lämpimästä hyväntahtoisesta olemuksesta ja paljon. Kiva nainen. Hyvä ihminen.
Ei Minnan tarvitse muuttaa itseään. Ehkä seura talossa oli vääränlaista hänelle.
Ei itselleen voi mitään. Samaistuin itse Minnaan tosi paljon. Olen itse ollut aina joka ikisessä koulussa ja työpaikassani työpaikkakiusattu. Eikä tuo edes riitä vaan tätä kiusaamista on ollut aivan vieraiden ihmisten toimesta eri kursseilla ja jopa eräällä Kelan kustantamalla mielenvirkistyskurssilla vähän aikaa sitten. En ole puhelias, mutta sosiaalisesta en tule toimeen toisten kanssa ja johtunee osin kokemustani kiusaamisesta. Syitä kiusaamiseen on ollut ihan ulkonäöstä lähtien. Kyse ei painosta vaan perinnöllisestä seikasta ulkonäössäni. En pukeudu erikoisesti vaan hyvin tavallisiin yksivärisiin vaatteisiin pääasiassa. Tuohon kun lisää, että puhun melko hitaasti ja pidän taukoja kesken puhumisen (ehkä jotain perinnöllistä, koska äitini tekee samoin). Ajoittain olen todella sekaisin keskustelutilanteissa enkä yhtään kartalla vaan olen mieluummin hiljaa, koska suusta ei tule järkevää.
Itselläni on samaa taustaa, kuin sinulla.Siltikään en samaistunut Minnaan juurikaan.Minna ei kuitenkaan osannut olla oma itsensä, jotenkin teennäisyys paistoi selvästi kaikesta. Jatkuva tuotannosta ja medianäkyvyydestä puhuminen ihmetytti, niinikään jatkuva puhetulva ja tilannetajun puuttuminen.
Kati antaa instatilillään ymmärtää ettei häneltä puuttuisi poskihammasta. Ottaa kuvat joko kulmasta, jossa puuttuvaa hammasta ei näy ja lopuissa kuvissa photoshoppaa puuttuvan hampaan tilalle hampaan.
Vierailija kirjoitti:
Voitko nyt jo lopettaa, täysin asiatonta kiusaamista.
Minna oli jättänyt jo Suntion työnsä ennen bb kisailuaan. Jätetään Minna ja Sini ja Tiia jo rauhaan ja keskitytään nyky kisaajiin.
Ihan hyvä Minnalle, ettei tarvitse enää osallistua vainajien hautaamiseen. Seuraava lehti kääntyy elämään.
Minnahan kertoi aikeenaan hakea krematoriohoitajan koulutukseen.
Mina uskaltaisin antaa lapseni hoitoon Kristiinalle ja Nikolle ja OP lle ja Samille ja Artulle.
Vierailija kirjoitti:
Nikon ikärasismi Paulalle: sä ot 40 ,, ku mun äiti... et 28!”
Mistä veto että Nikon äiti varmaan noin 50 ei 40.
Niko hyvä, 49 ei ole nelikymppinen.
Ja saiko äitisi sut 15-vuotiaana kun ite oot 25? Tuskin.
Ihmiset eivät näytä samanikäisiltä. En minäkään ulkonäöllisesti usko että Nikon ja Paulan ikäero on 15v se näyttää viideltä vuodelta ja paulan eduksi.
Ainakin hänellä on pari vuotias lapsi, joten tuskin on viittäkymmentä.
Arttu ei oo tainnu sanoa sanaakaan tänään.
Kuulostaa ihan satujumpan vetäjältä. Lässyttää kuin taaperoille puhuis.