Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka nyt äänestää Minnaa jäämään taloon niin on sitte ihan turha valittaa ku on niin tylsää ku tonne ei kohta jää mitään viihdyttävää/dramaa.
Sami ei ole viihdyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Ella tietää kuka O-P on?
Paljastui isoveljensä kaveriksi. Ei koskaan kannata pilkata ihmisiä toisille tai ainakaan kameroiden edessä kun ei koskaan tiedä mitä tulee vastaan. Kiva nyt veljelle kun pikkuveli ilkkuu julkisesti ystävänsä r-vikaa.
Onko Eetun isovelikin roskakuski?
Vierailija kirjoitti:
Pistin Kessulle 1200€:lla, sinne meni säästöt!
Kiitos! Muutamat äänet jos saatais vielä niin tuotantoryhmä pääsisi täältä leviltä etelään.
Hyvät palaverit on ollut ja käsikirjoittajilla on näppäimet olleet kuumina. Sen verran voin paljastaa, että meno tulee jatkumaan yhtä villinä.
Ps. Nyt niitä ääniä!
T.BB-tuotantotiimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on jotain 20-40 Meur varallisuutta. Jos mä haluun, niin voin äänestää ketä vaan sellasella 5000-10 000e.
Pitää kattoo sunnuntaina intoudunko äänestää Kessua. Hän on kyl aika söpö. Vähän niin ku mun mies, muttei ihan.
Joojoo no mulla ittellä on 7,5 miljoonaa euroa, joten voin äänestää Minnaa vaikka koko rahalla. Mulla on jo kaikki mitä ihminen vaan tarvita saattaa.
Jiiiihyy geim ooon!
äy äy äy.
Pistä oikeesti semmonen 15 000e sinne. Laita laita laita.
Muuten "kiusaajat" voittavat.
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka nyt äänestää Minnaa jäämään taloon niin on sitte ihan turha valittaa ku on niin tylsää ku tonne ei kohta jää mitään viihdyttävää/dramaa.
Tylsäähän siellä on tällä hetkelläkin, vaikka The Sami onkin talossa, joten ihan hyvin voi hän lähteä myös uloskin, meininki ei muutu kuin korkeintaan positiivisempaan päin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kansa haluiais pitää Minna talossa jos kukaan asukkaista ei juuri tykkää hänestä?
Juuri siksi. Kohta alkaa kupolit hajoilemaan, yksi kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Minna on mökillä muuttunut aivan eri ihmiseksi kuin oli talossa? Onko itse sanonut mitään asiasta?
Viime viikolla Minna lupaili tehdä jotain eri tavalla, jos saa jäädä. Siirryttyään mökille ihmetteli omaa rohkeuttaan. Silloin ensimmäisenä mökki-iltana se saattoi vaikuttaa itsevarmuuteen, että hänet oli laitettu niin hienon näköiseksi. Itse luulen, että koko se outo tilanne hämmensi niin paljon että unohti arkailla, ja ehkä tämä uusi porukka ei herätä hänessä yhtä jännittynyttä oloa kuin talon. (Ja ei, minusta häntä ei kiusattu siellä.)
Saisipa Minna vielä jäädä! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami ei ole viihdyttävä.
Ainakin paljon paljon viihdyttävämpi kuin Minna.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin Minnan taloon.
Jos haluu toimintaa. Se saa sitä vielä aikaa joka tapauksessa! Sivusta aiheuttaa.
Kessu on kiva, mutta jengissä on monta muutakin kivaa poikaa
Mitäköhän toimintaa Minna on aiheuttanut? Senkö, kun muut yrittää vältellä sen jaarittelua? Kessun yhteentörmäys talon väen kanssa on näkemättä. Minna kotiin nyt ja Kessu sitten, kun tuo on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kansa haluiais pitää Minna talossa jos kukaan asukkaista ei juuri tykkää hänestä?
Juuri siksi. Kaikkien kaverit on nähty jo.
Alma täällä moi!
Haluun taas läppiin, vielä joskus mä jään.
Äänestäkää super rikkaat Minnää semmosil 10 000-40 000e per nenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kessu kotiin vaimonsa selkää hieromaan!
Tai sitten onkin plot twist, että Paula on Kessun vaimo, mutta sitä ei ole saanut paljastaa.
Okei, tuskin...
Meinasin päivällä kirjoittaa saman, kun tuota paheksuttiin.
Hmm. Kessu hokee, että avioliitto on pyhä ja Paula on eronnut kolmesti.
Nuo on pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään; että jos Sami ei putoa nyt, niin tuskin putoaa vähään aikaan. Saattaa jopa voittaa. Häätöäänestykseen joutuminen on vihje, että pitää tehdä jotain eri tavalla. Samilla on paremmat sosiaaliset taidot kuin Minnalla ja varmasti osaa ruveta näyttämään paremmalta.
Minnahan noista on se parempi näyttelijä.
Sami taas on niin koominen, että kyllähän tuota jaksaa katsoa. :)
No ei ole kyllä "parempi näyttelijä", jos ei saa ihmisiä puolelleen. Kessu on se joka saa ihmiset pauloihinsa, jos haluaa. Uusi Krisu.
Samin ja Krisun suurin ero on siinä, että Krisu oli oikeasti hauska, Sami ei.
Ja siinä, että Sami oli trolliudestaan rehellisempi. Krisukin mainitsi tykkäävänsä provosoida, mutta siitä ei tullut yhtä isoa juttua. Ei tainnut sanoa sitä esittelyvideossa.
Kessu ja Paula on pariskunta.
Siis mitä ihmettä? Koosteessa ei näytetty Roopen ja OP:n bilejekkua?!
Sainion mielestä perseily on parasta sisältöä, juupa juu.
Ihana Kessu pysyköön talossa.❤️
Siis mitä ihmettä! ei yhtään Roopen ja OP:n yöllisestä retkestä talon bileisiin!?
Sinä voit vaikuttaa. Jokainen ääni on tärkeä. Älä arkaile, anna äänesi Kessulle / Samille. Äänestä numeroa 12 nyt!
Samin ja Krisun suurin ero on siinä, että Krisu oli oikeasti hauska, Sami ei.