Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
16801/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kessu nyt kotiin pesemään kalsareitaan kiitos!

Sasa Kasemets ja Ella Toivainen pesee. Sami Ronkalan kakkarannut veks.

Vierailija
16802/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä ärsyttää, että mökki hävisi. Nyt ois ollu mainio aika päästä eroon todella turhista, esim. Ella, Sasa, Arttu tai Joel.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16803/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä ihmeteltiin, miten naisia putoaa koko ajan.

Tuotantoa on sanottu sovinistiseksi. Voin uskoa sen. Jostain syystä ihmiset ei tahdo uskoa, antakaa vain alapeukkua.

Vierailija
16804/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin Minnan taloon.

Jos haluu toimintaa. Se saa sitä vielä aikaa joka tapauksessa! Sivusta aiheuttaa.

Kessu on kiva, mutta jengissä on monta muutakin kivaa poikaa

Vierailija
16805/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Ella tietää kuka O-P on?

OP on Ellan isobroidin kaveri.

Ella tuntee niin paljon ihmisiä tuotannosta ja muuten BB:hen liittyen, että taitaa olla finaalissa.

Vierailija
16806/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee että kaikkien muiden jekkuilua on kutsuttu jekkuiluksi, mutta sinin jekkuilua kutsuttiin kiusaamiseksi.

Näin se ihmisluonne on jännä edelleen, kun mustahiuksinen nainen jekkuilee, se on häijy kiusaava noita, kun vaaleatukkaiset miehet jekkuilee, ne jekkuilee.

Juu ja en ole Sini, kun täällä joku alkaa taas sen "Mees nyt Sini äijääs lepyttelee.." mussun mussuninsa.

Tämä häiritsi minua jo eka viikolla, että jekkuilusta tehtiin kiusaamista ja somekohu.

Itse olen kova jekkuilija lähipiirilleni. Tuolla olis minutkin leimattu häijyksi paskaämmäksi, kun en ole mies.

Tämän voisi somesilakat ihan yleisesti myöntää miten kaksinaamaisia ovat öyhötyksessään.

Sinissä on se pieni ero, että sen puhumat jutut olivat läpimätiä ja törkeitä. Puhui asioista, joista ei olisi pitänyt julkisuudessa puhua ja teki asioita, jotka eivät asianajajan maineelle sovi. Siksi saa kansan vihan päällensä. Eihän Sinin jekutteluissa mitään pahaa ollutkaan.

Vai niin, onpa sitten kumma että koko somekohu lähti siitä että "kiusasi minnaa".

Enpä tiennytkään että nyt sinivihaajat käyttävät tekosyynään sitten tämmöistä, että ovat huolissaan Sinin työstä. :DDDD

Kaikkea sitä kuulee. Mutta kaippa kaksinaamaisillä öyhöttäjäsilakoilla nämä selityksetkin vaihtuu kuin vihan kohteet konsanaan.

Tämä!!!

Vierailija
16807/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Srhän riippuu kuka halutaan ulos

Vierailija
16808/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kessu kotiin vaimonsa selkää hieromaan!

Vierailija
16809/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Ella tietää kuka O-P on?

Paljastui isoveljensä kaveriksi. Ei koskaan kannata pilkata ihmisiä toisille tai ainakaan kameroiden edessä kun ei koskaan tiedä mitä tulee vastaan. Kiva nyt veljelle kun pikkuveli ilkkuu julkisesti ystävänsä r-vikaa.

Vierailija
16810/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on jotain 20-40 Meur varallisuutta. Jos mä haluun, niin voin äänestää ketä vaan sellasella 5000-10 000e.

Pitää kattoo sunnuntaina intoudunko äänestää Kessua. Hän on kyl aika söpö. Vähän niin ku mun mies, muttei ihan.

Joojoo no mulla ittellä on 7,5 miljoonaa euroa, joten voin äänestää Minnaa vaikka koko rahalla. Mulla on jo kaikki mitä ihminen vaan tarvita saattaa.

Vierailija
16811/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Minna on mökillä muuttunut aivan eri ihmiseksi kuin oli talossa? Onko itse sanonut mitään asiasta?

Vierailija
16812/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tolla partasuulla joku puhevika? Tulee mieleen miespuolinen Tarja Halonen

Sen takia ei ole edennyt urallaan, kun kukaan ei saa sen puheesta selvää. 

Vierailija
16813/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kessu kotiin vaimonsa selkää hieromaan!

Tai sitten onkin plot twist, että Paula on Kessun vaimo, mutta sitä ei ole saanut paljastaa.

Okei, tuskin...

Vierailija
16814/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häädetyn herja jos Minna lähtee haluaako tehä kiusaa nimeäjilleen ja valita taloon parhaimman kisaajan vai hyvyyttään ihmisen jonka haluaa lämpimään. Veikkaan Kessu tai Kristiina

Minnan luonnetta ajatellen Kristiina pääsee taloon. Jos taas Sami lähtee hän valitsee muusansa Paulan joka on myös vahva fyysisesti taloon.

Vierailija
16815/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kyllä ärsyttää, että mökki hävisi. Nyt ois ollu mainio aika päästä eroon todella turhista, esim. Ella, Sasa, Arttu tai Joel.

Ärsyttää paljon ihan jo sen takia, että olisi ollut kiinnostava käänne nähdä miten talolaiset sopeutuu mökkiolosuhteisiin ja miten taloon muuttaminen vaikuttaa talolaisiin. Nyt vaikuttaa siltä, että ensi viikko on yhtä ja samaa kuin nämä kuluneet viikot.

Vierailija
16816/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kansa haluiais pitää Minna talossa jos kukaan asukkaista ei juuri tykkää hänestä? 

Vierailija
16817/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuota pimppinaamaa saa mitenkään pois talosta, kauhean näköinen.

Outoa on anatomian tuntemus palstalla.

Aiemmin Ellan huulet näytti persereiältä (kirjoittajalla ilmeisesti pahoja pukamia).

Nyt hän onkin pimppinaama. Ei ole.

Oikea naisen pimppi on ihan erilainen. :)

Vierailija
16818/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kovin paljon seurannut, mutta palstan mukaan Minna on reppana, jota pitää sääliä, ohjeistaa ja hoivata. :(

Joten kotiin tottakai.

Paljon on tosiaan ollut tuollaisia viestejä. Kotiin varmasti sitten.

Minusta Minna ei ole mikään reppana, vaan kiinnostava tyyppi! Harmi että tällaiset keskustelijat lähtee niin nopeasti. Kansa katsoo mieluummin rupattelijoita. Sama juttu viime vuonna.

Keskustelija? Onhan tämä sarkasmia? Minna ei osaa kuunnella eikä reagoida kuulijaansa, se on kaukana keskusteluista.

Vierailija
16819/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee että kaikkien muiden jekkuilua on kutsuttu jekkuiluksi, mutta sinin jekkuilua kutsuttiin kiusaamiseksi.

Näin se ihmisluonne on jännä edelleen, kun mustahiuksinen nainen jekkuilee, se on häijy kiusaava noita, kun vaaleatukkaiset miehet jekkuilee, ne jekkuilee.

Juu ja en ole Sini, kun täällä joku alkaa taas sen "Mees nyt Sini äijääs lepyttelee.." mussun mussuninsa.

Tämä häiritsi minua jo eka viikolla, että jekkuilusta tehtiin kiusaamista ja somekohu.

Itse olen kova jekkuilija lähipiirilleni. Tuolla olis minutkin leimattu häijyksi paskaämmäksi, kun en ole mies.

Tämän voisi somesilakat ihan yleisesti myöntää miten kaksinaamaisia ovat öyhötyksessään.

Sinissä on se pieni ero, että sen puhumat jutut olivat läpimätiä ja törkeitä. Puhui asioista, joista ei olisi pitänyt julkisuudessa puhua ja teki asioita, jotka eivät asianajajan maineelle sovi. Siksi saa kansan vihan päällensä. Eihän Sinin jekutteluissa mitään pahaa ollutkaan.

Vai niin, onpa sitten kumma että koko somekohu lähti siitä että "kiusasi minnaa".

Enpä tiennytkään että nyt sinivihaajat käyttävät tekosyynään sitten tämmöistä, että ovat huolissaan Sinin työstä. :DDDD

Kaikkea sitä kuulee. Mutta kaippa kaksinaamaisillä öyhöttäjäsilakoilla nämä selityksetkin vaihtuu kuin vihan kohteet konsanaan.

Tämä!!!

Vai niin ettet sitten muuta enää keksinyt kuin että mustat hiukset syynä sinin häätöön.

Vierailija
16820/104451 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka nyt äänestää Minnaa jäämään taloon niin on sitte ihan turha valittaa ku on niin tylsää ku tonne ei kohta jää mitään viihdyttävää/dramaa.

Ketju on lukittu.