Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen lippulappusia on aina välillä Kristiinan nenässä?
Hän on allerginen keittämättömille smoothie-marjoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope sanoi salakännihuijauksessaan Paulalle että talonväen Ella on niin hänen tyyppinsä. Paula on lesbo tai leikattu ns entinen mies, näin uskoisin mutta ei hetero. Näin luulen. Vasektomia tehdään miehelle ja muutenkin naama on miehen. Hormoneilla ja silikoneilla saa vartaloa muutettua, rintoja ja äänen. Ja kädenväännössä miehiset voimat tuo voiton. Timo on liian iäkäs Roopelle, Roopehan tykkäs n.25v miehistä.
Paulalla on naisen lantio. Toki ihmettelen, jos käytti vasektomia sanaa.
Kaikki ei tiedä termejä .
-Voi kiesus... Olisiko tuo mitenkään voinut olla Paulan huumoria. Siis mitenkään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talon puolella on kyllä tosi laimeeta. Marko on hyvä, Arttua on kiva katsella. Timo on mielenkiintoinen, samoin yllättävästi Ella! Mä olen hänestä nähnyt vain ystävällisen ja seurallisen puolen, en varmaan oo ehtinyt tuijottaa riittävästi 24/7. Ella laittaa kaikkien hiuksia, on ihan älykäs, tekee hommia keittiössä ja vkotehtävässä, lisäksi hänellä on miellyttävä tapa puhua. Tykkään myös hänen tyylistään (huulet eivät olekaan niin pahat kuin esittelykuvissa). Ja olen keski-ikäinen nainen itse. 😅
Minä olen myös keski-ikäinen nainen ja samaa mieltä kanssasi Ellasta. Ella on aika älykäs ja sanavalmis. Ei hän ole sellainen bimbo, millainen tällä palstalla hänestä, stereotyyppisesti, halutaan tehdä.
Kerroppas nyt oikein omin sanoin että mitähän älykästä tuo Ellabimbo on väläyttänyt?
Eihän tuo osaa edes keskustella muista aiheista kuin meikeistä muodista ja bilettämisestä.
Meikkaa päivät pitkät ja vetelehtii muut ajat jonninjouten.
Tuo joutais pistää mökille mitä pikemmin että nähtäis hänestä muitakin puolia.No, minäpä nyt väläytän, että Ella kyllä osaa ottaa kantaa yhteiskunnallisiin kysymyksiin. Hänestä näkee, että hän on kärsinyt muunsukupuolisuudestaan..
Mutta ei se saa olla mikään meriitti BB: ssa, että sitten ei tarvitse olla muuten viihdyttävä.
6000 hakenut ja noi valittu. Suurimman osan häätäisin ja uudet tilalle. Ikävää että Sini lähti.
Sami ärähti eilen Kristiinalle "älä vingu siinä" kun kristiina yritti puhua. Kauhee tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talon puolella on kyllä tosi laimeeta. Marko on hyvä, Arttua on kiva katsella. Timo on mielenkiintoinen, samoin yllättävästi Ella! Mä olen hänestä nähnyt vain ystävällisen ja seurallisen puolen, en varmaan oo ehtinyt tuijottaa riittävästi 24/7. Ella laittaa kaikkien hiuksia, on ihan älykäs, tekee hommia keittiössä ja vkotehtävässä, lisäksi hänellä on miellyttävä tapa puhua. Tykkään myös hänen tyylistään (huulet eivät olekaan niin pahat kuin esittelykuvissa). Ja olen keski-ikäinen nainen itse. 😅
Minä olen myös keski-ikäinen nainen ja samaa mieltä kanssasi Ellasta. Ella on aika älykäs ja sanavalmis. Ei hän ole sellainen bimbo, millainen tällä palstalla hänestä, stereotyyppisesti, halutaan tehdä.
Kerroppas nyt oikein omin sanoin että mitähän älykästä tuo Ellabimbo on väläyttänyt?
Eihän tuo osaa edes keskustella muista aiheista kuin meikeistä muodista ja bilettämisestä.
Tuo joutais pistää mökille mitä pikemmin että nähtäis hänestä muitakin puolia.
Himaan keräämään rahaa kikkelileikkaukseen. Tuhlaa aikaansa bb. ssä
Mistä toi tieto tuon yhden poskihampaattomuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Tunkeeko noi kaikki samaan alkkarit paidat jne? Pesisin omat vaatteet erikseen. Tai ottaisin paljon vaatteita mukaan ja ainakin alkkareita 50.
Joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope sanoi salakännihuijauksessaan Paulalle että talonväen Ella on niin hänen tyyppinsä. Paula on lesbo tai leikattu ns entinen mies, näin uskoisin mutta ei hetero. Näin luulen. Vasektomia tehdään miehelle ja muutenkin naama on miehen. Hormoneilla ja silikoneilla saa vartaloa muutettua, rintoja ja äänen. Ja kädenväännössä miehiset voimat tuo voiton. Timo on liian iäkäs Roopelle, Roopehan tykkäs n.25v miehistä.
Paulalla on naisen lantio. Toki ihmettelen, jos käytti vasektomia sanaa.
Kaikki ei tiedä termejä .
-Voi kiesus... Olisiko tuo mitenkään voinut olla Paulan huumoria. Siis mitenkään...
Niinpä! Miksi ihmiset tarttuvat tuohon ilmiselvään vitsiin? :D
Vierailija kirjoitti:
Sami ärähti eilen Kristiinalle "älä vingu siinä" kun kristiina yritti puhua. Kauhee tyyppi
Eikös kuitenkin Minnalle sanonut näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo joutais pistää mökille mitä pikemmin että nähtäis hänestä muitakin puolia.No, minäpä nyt väläytän, että Ella kyllä osaa ottaa kantaa yhteiskunnallisiin kysymyksiin. Hänestä näkee, että hän on kärsinyt muunsukupuolisuudestaan..
Mutta ei se saa olla mikään meriitti BB: ssa, että sitten ei tarvitse olla muuten viihdyttävä.
6000 hakenut ja noi valittu. Suurimman osan häätäisin ja uudet tilalle. Ikävää että Sini lähti.
Sini sai mitä halusi. Eikös hän jossain kohtaa sanonut että on tottunut saamaan mitä haluaa.
Hohhoijaa, tuon Samin jutut.. Että muka olisi jostain kiskalta ajettu ulos, kun heittänyt, että "karkit ovat kortilla".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä valittiin kaikkein mielenkiintoisimmat. Saadaan huippukausi.
T.Kystal
Paula vois mielestäni lähteä. Ei osallistu keskusteluihin, ei ole valmis tutustumaan erilaisiin ihmisiin(ei ole jutellut juuri mitään Minnan kanssa) On muutenkin vähän jo kyrpiintyneen oloinen koko hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä toi tieto tuon yhden poskihampaattomuudesta?
Talokamerasta.
Miksi Joel ei tule kaapista ulos kun kaikki katsojat näkee ettei hän hetero oo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko poltti yöllä melkein ketjussa ja joi kuin sieni, tais juoda eniten. Ja aloitti alapää kysymysaiheiset kysymykset saunassa. Jos viinaa ois tarjolla enempi uskoisin Markon olevan se joka eniten joisi. Jotenkin jäi Markosta kuva juomisissa, syömisissä, tupakoissa että hän ensin ja sitten muut. Jos tupakkikielto tulisi uskoisin Markon pään leviämisen ekana.
Marko tarvitsee vain hellää rakastelua, siinä kaikki.
Markolla on jo kova ikävä vaimoaan. Ymmärrettävää kyllä.
Tarkoitat varmaan kihlattua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko poltti yöllä melkein ketjussa ja joi kuin sieni, tais juoda eniten. Ja aloitti alapää kysymysaiheiset kysymykset saunassa. Jos viinaa ois tarjolla enempi uskoisin Markon olevan se joka eniten joisi. Jotenkin jäi Markosta kuva juomisissa, syömisissä, tupakoissa että hän ensin ja sitten muut. Jos tupakkikielto tulisi uskoisin Markon pään leviämisen ekana.
Marko tarvitsee vain hellää rakastelua, siinä kaikki.
Markolla on jo kova ikävä vaimoaan. Ymmärrettävää kyllä.
Vaimosta eronnut oisko toistamiseen naimisissa. Onhan hänellä pieni lapsi ja lasta varmaan ikävä.
Ahhhaha! Roopen reaktiopeli! :D
Mihin ryhmään tuo hattupää meinaa vaikuttaa saadakseen ääniä. Katsonut edellisen BB:n tarkkaan ja yrittää hyödyntää sitä voittaakseen tänä vuonna? Peluri. Eiköhän tuo pukeutuminen vie loputkin äänet? Toivottavasti.
Eikö se ollut joku Seija 62v.sotkun keittiöstä?