Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Kati näyttää Suvi Teräsniskalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talon puolella on kyllä tosi laimeeta. Marko on hyvä, Arttua on kiva katsella. Timo on mielenkiintoinen, samoin yllättävästi Ella! Mä olen hänestä nähnyt vain ystävällisen ja seurallisen puolen, en varmaan oo ehtinyt tuijottaa riittävästi 24/7. Ella laittaa kaikkien hiuksia, on ihan älykäs, tekee hommia keittiössä ja vkotehtävässä, lisäksi hänellä on miellyttävä tapa puhua. Tykkään myös hänen tyylistään (huulet eivät olekaan niin pahat kuin esittelykuvissa). Ja olen keski-ikäinen nainen itse. 😅
Minä olen myös keski-ikäinen nainen ja samaa mieltä kanssasi Ellasta. Ella on aika älykäs ja sanavalmis. Ei hän ole sellainen bimbo, millainen tällä palstalla hänestä, stereotyyppisesti, halutaan tehdä.
Kerroppas nyt oikein omin sanoin että mitähän älykästä tuo Ellabimbo on väläyttänyt?
Eihän tuo osaa edes keskustella muista aiheista kuin meikeistä muodista ja bilettämisestä.
Meikkaa päivät pitkät ja vetelehtii muut ajat jonninjouten.
Tuo joutais pistää mökille mitä pikemmin että nähtäis hänestä muitakin puolia.
No, minäpä nyt väläytän, että Ella kyllä osaa ottaa kantaa yhteiskunnallisiin kysymyksiin. Hänestä näkee, että hän on kärsinyt muunsukupuolisuudestaan..
Vierailija kirjoitti:
Mistä kohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kohtaa?
Teräsniskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talon puolella on kyllä tosi laimeeta. Marko on hyvä, Arttua on kiva katsella. Timo on mielenkiintoinen, samoin yllättävästi Ella! Mä olen hänestä nähnyt vain ystävällisen ja seurallisen puolen, en varmaan oo ehtinyt tuijottaa riittävästi 24/7. Ella laittaa kaikkien hiuksia, on ihan älykäs, tekee hommia keittiössä ja vkotehtävässä, lisäksi hänellä on miellyttävä tapa puhua. Tykkään myös hänen tyylistään (huulet eivät olekaan niin pahat kuin esittelykuvissa). Ja olen keski-ikäinen nainen itse. 😅
Minä olen myös keski-ikäinen nainen ja samaa mieltä kanssasi Ellasta. Ella on aika älykäs ja sanavalmis. Ei hän ole sellainen bimbo, millainen tällä palstalla hänestä, stereotyyppisesti, halutaan tehdä.
Kerroppas nyt oikein omin sanoin että mitähän älykästä tuo Ellabimbo on väläyttänyt?
Eihän tuo osaa edes keskustella muista aiheista kuin meikeistä muodista ja bilettämisestä.
Tuo joutais pistää mökille mitä pikemmin että nähtäis hänestä muitakin puolia.
No Ellahan on sanonut, että
-
-
-
-
sen lisäksi
-
-
-
-
-.
Siinä muutama mainitakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, että ohjaaja missasi tämän:
Kun Markon salatehtävä paljastui ja talolaisille selvisi Minnan olevan edelleen mukana kisassa, naiset siirtyi keskenään jonnekin (makkariin?) puimaan asiaa. Olisin niin halunnut kuulla mitä Kati, Sasa ja Ella puhuivat omassa pikkupiirissään Minnasta. Sen sijaan kamerat kuvasi vain miesten pallopeliä todella kauan. Naiset saivat mahdollisesti läyhätä pitkään ja hartaasti 24/7-katsojien ulottumattomissa. Niin typerää, ettei seurattavia kameroita ole enemmän! 😡
Eivät halunneet että Minnan julkikiusaaminen jatkuu. Ymmärrettävää.
Samaa mietin ja odotin naisten läyhäämiskeskustelua joka varmasti käyty. Ei kukaan näyttänyt aidosti iloitsevan Minnan jäämisestä mökille. Sen näki ilmeistä.
Vierailija kirjoitti:
Sasa se siinä taas intoilee ruoan perään läskiposket roikkuen.
Eikö sille voisi antaa jotain jyrsittävää sitten että olisi hiljaa? Siementikkuja taikka porkkanaa?
Mitä ihmeen lippulappusia on aina välillä Kristiinan nenässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kohtaa?
Naamanseutuvilta.
Kessu on kyllä alkanut ärsyttää päivä päivältä enemmän. Nytkin pitää jotain historian tuntia Paulalle ja Op:lle.
Joka asiaan pitää olla pätemässä ja ainakin muutaman kerran puhunut ihan ohi suunsa, kun väittänyt faktana asioita mitkä ei ole (kuten eilen väitti että lähihoitajien ei tarvitse käydä lääkelaskuja enää).
On tietävinään kaiken ja määräilee ja pomottelee ihan liikaa. Ärsyttää myös toi "vannoutunut lihansyöjä" meuhkaaminen.
Minkälainen vaimo hänellä on? Vaikea kuvitella miten kukaan jaksaisi tommoista.
Onko totta että Marko on romani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo joutais pistää mökille mitä pikemmin että nähtäis hänestä muitakin puolia.No, minäpä nyt väläytän, että Ella kyllä osaa ottaa kantaa yhteiskunnallisiin kysymyksiin. Hänestä näkee, että hän on kärsinyt muunsukupuolisuudestaan..
Mutta ei se saa olla mikään meriitti BB: ssa, että sitten ei tarvitse olla muuten viihdyttävä.
Minna on ottanut asenteen, että "kukaan ei enää kulje mun ylitse".
joo, ihan kiva asenne mutta se menee liian yli !
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ole.
Tunkeeko noi kaikki samaan alkkarit paidat jne? Pesisin omat vaatteet erikseen. Tai ottaisin paljon vaatteita mukaan ja ainakin alkkareita 50.
Onko ollut mitään jeccuja nyt?
Vierailija kirjoitti:
Ihan liian vaalea ja pieninenäinen ollakseen romani, eli ei ole totta.
Tämä. Toista 2×/pvä. Siinähän sitä on jo menoa niin, että heikompaa hirvittää.