Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Oliko nuo ulkomaalaisia marjpja? Nehän pitää keittää. En käytä ulkomaisia marjoja.
Kessu hajoaa, kun huomaa olevansa äänestyksessä. Sais tippua pois seuraavana. Sitten voisi sekoittaa porukan miehet taloon ja naiset mökkiin. Taloon kunnon mättösapuskat juomineen, mökille niukasti ruokaa ja mökkiläiset näkisivät tv:stä talon tapahtumat 😁
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, että ohjaaja missasi tämän:
Kun Markon salatehtävä paljastui ja talolaisille selvisi Minnan olevan edelleen mukana kisassa, naiset siirtyi keskenään jonnekin (makkariin?) puimaan asiaa. Olisin niin halunnut kuulla mitä Kati, Sasa ja Ella puhuivat omassa pikkupiirissään Minnasta. Sen sijaan kamerat kuvasi vain miesten pallopeliä todella kauan. Naiset saivat mahdollisesti läyhätä pitkään ja hartaasti 24/7-katsojien ulottumattomissa. Niin typerää, ettei seurattavia kameroita ole enemmän! 😡
Eivät halunneet että Minnan julkikiusaaminen jatkuu. Ymmärrettävää.
Vierailija kirjoitti:
Talon puolella on kyllä tosi laimeeta. Marko on hyvä, Arttua on kiva katsella. Timo on mielenkiintoinen, samoin yllättävästi Ella! Mä olen hänestä nähnyt vain ystävällisen ja seurallisen puolen, en varmaan oo ehtinyt tuijottaa riittävästi 24/7. Ella laittaa kaikkien hiuksia, on ihan älykäs, tekee hommia keittiössä ja vkotehtävässä, lisäksi hänellä on miellyttävä tapa puhua. Tykkään myös hänen tyylistään (huulet eivät olekaan niin pahat kuin esittelykuvissa). Ja olen keski-ikäinen nainen itse. 😅
Minä olen myös keski-ikäinen nainen ja samaa mieltä kanssasi Ellasta. Ella on aika älykäs ja sanavalmis. Ei hän ole sellainen bimbo, millainen tällä palstalla hänestä, stereotyyppisesti, halutaan tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin Minna meni mukaan mökillä kännihuijaukseen. Ja huomasitteko miten iloisesti Minna nauroi. Arvelen myös Minnan luulleen että kannattaa mennä joukkohuijaukseen jos onkin salatehtävä ja saavat yhteisen palkinnon. Minna on vapautunut mökillä niinkuin itsekin sanoi kasvaneensa tänä 2 viikkona ihmisenä.[/quote
Minna 38 v . Ehkä on oikeesti tuollainen. Aluksi ujonpuoleinen jopa outo. Sinihän oki niin valtava persoona niin siinä tuntee varmaan itsrnsä pieneksi. Mökissä puhuu liikaakin. Välillä vois olla kommentoimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope sanoi salakännihuijauksessaan Paulalle että talonväen Ella on niin hänen tyyppinsä. Paula on lesbo tai leikattu ns entinen mies, näin uskoisin mutta ei hetero. Näin luulen. Vasektomia tehdään miehelle ja muutenkin naama on miehen. Hormoneilla ja silikoneilla saa vartaloa muutettua, rintoja ja äänen. Ja kädenväännössä miehiset voimat tuo voiton. Timo on liian iäkäs Roopelle, Roopehan tykkäs n.25v miehistä.
Paulalla on naisen lantio. Toki ihmettelen, jos käytti vasektomia sanaa.
Kaikki ei tiedä termejä .
Luulis tietävän kun on operaation läpikäynyt.
Vierailija kirjoitti:
Timo kertoili että ollu syytteessä raiskauksesta ja on levitellyt sukupuolitauteja, klamydia&tippuri.
En kyllä kuullu raiskausjuttui. Jotain tippurihuutoja ilmeisesti baarissa kuullut joltain ex hoidolta.
Eikös se tyypillistä syytellä entisiä hoitoja jos tauteja saanut. Timollahan ollu nuorena paljon naisia
Kristiinasta on tullut ihan tapetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope sanoi salakännihuijauksessaan Paulalle että talonväen Ella on niin hänen tyyppinsä. Paula on lesbo tai leikattu ns entinen mies, näin uskoisin mutta ei hetero. Näin luulen. Vasektomia tehdään miehelle ja muutenkin naama on miehen. Hormoneilla ja silikoneilla saa vartaloa muutettua, rintoja ja äänen. Ja kädenväännössä miehiset voimat tuo voiton. Timo on liian iäkäs Roopelle, Roopehan tykkäs n.25v miehistä.
Paulalla on naisen lantio. Toki ihmettelen, jos käytti vasektomia sanaa.
Kaikki ei tiedä termejä .
Luulis tietävän kun on operaation läpikäynyt.
Hetero ei ainakaan oo. Ja tyhjyyteen tuijottaja jonka silmät kirkastui kun kysyi oliko paljon viinaa talossa Roopelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niko ja sami tappelee onko vaasa ollut suomen pääkaupunki
Pitipäs oikein googlettaa. Niko oli oikeassa.
Ei. Niko väitti toisen maailmansodan aikaan, mistä Kessukin tulistui. Ja lähtiessään mutisi jostain sisällissodasta, eli oli taas aika lailla oikeassa. Niko taas olisi voinut tarkentaa asiaa, jos asia on kerta niin selvä, mutta eipä kuulunut.
En ollut itsekään tuosta tietoinen, joten oli ihan mielenkiintoinen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Marko poltti yöllä melkein ketjussa ja joi kuin sieni, tais juoda eniten. Ja aloitti alapää kysymysaiheiset kysymykset saunassa. Jos viinaa ois tarjolla enempi uskoisin Markon olevan se joka eniten joisi. Jotenkin jäi Markosta kuva juomisissa, syömisissä, tupakoissa että hän ensin ja sitten muut. Jos tupakkikielto tulisi uskoisin Markon pään leviämisen ekana.
Marko tarvitsee vain hellää rakastelua, siinä kaikki.
Johan oli yö, Roope ja Op leikkivät menevänsä Talon julhliin ja muutkin saivat nukkua vasta kun tulivat sieltä, kaikki muut mukana lopulta kuin Kessu joka jo sanoi OP lle : _Paikka, kun vei "humalaista" OP tä sitten nukkumaan :)
Vierailija kirjoitti:
Kristiinasta on tullut ihan tapetti.
Makoilee sängylle, paistaa kanaa ja teippaa nenää nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talon puolella on kyllä tosi laimeeta. Marko on hyvä, Arttua on kiva katsella. Timo on mielenkiintoinen, samoin yllättävästi Ella! Mä olen hänestä nähnyt vain ystävällisen ja seurallisen puolen, en varmaan oo ehtinyt tuijottaa riittävästi 24/7. Ella laittaa kaikkien hiuksia, on ihan älykäs, tekee hommia keittiössä ja vkotehtävässä, lisäksi hänellä on miellyttävä tapa puhua. Tykkään myös hänen tyylistään (huulet eivät olekaan niin pahat kuin esittelykuvissa). Ja olen keski-ikäinen nainen itse. 😅
Minä olen myös keski-ikäinen nainen ja samaa mieltä kanssasi Ellasta. Ella on aika älykäs ja sanavalmis. Ei hän ole sellainen bimbo, millainen tällä palstalla hänestä, stereotyyppisesti, halutaan tehdä.
Kerroppas nyt oikein omin sanoin että mitähän älykästä tuo Ellabimbo on väläyttänyt?
Eihän tuo osaa edes keskustella muista aiheista kuin meikeistä muodista ja bilettämisestä.
Meikkaa päivät pitkät ja vetelehtii muut ajat jonninjouten.
Tuo joutais pistää mökille mitä pikemmin että nähtäis hänestä muitakin puolia.
Oliko yöllä mitään cuddlailua? Oliko mitään muuta mainitsemisen arvoista? Tähän asti ollut niin ala-arvoista menoa, et irtisanon 24/7 jos meno ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin Minna meni mukaan mökillä kännihuijaukseen. Ja huomasitteko miten iloisesti Minna nauroi. Arvelen myös Minnan luulleen että kannattaa mennä joukkohuijaukseen jos onkin salatehtävä ja saavat yhteisen palkinnon. Minna on vapautunut mökillä niinkuin itsekin sanoi kasvaneensa tänä 2 viikkona ihmisenä.[/quote
Minna 38 v . Ehkä on oikeesti tuollainen. Aluksi ujonpuoleinen jopa outo. Sinihän oki niin valtava persoona niin siinä tuntee varmaan itsrnsä pieneksi. Mökissä puhuu liikaakin. Välillä vois olla kommentoimatta.Niin meille katsojille näytetään puhelias Minna mutta onko muiden mikkien äänet pienennetty välillä niin että Minnasta tulisi vaikutelma papupata. Tuotantohan kuuluttaa enempi sen asukkaan äänen kenen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko poltti yöllä melkein ketjussa ja joi kuin sieni, tais juoda eniten. Ja aloitti alapää kysymysaiheiset kysymykset saunassa. Jos viinaa ois tarjolla enempi uskoisin Markon olevan se joka eniten joisi. Jotenkin jäi Markosta kuva juomisissa, syömisissä, tupakoissa että hän ensin ja sitten muut. Jos tupakkikielto tulisi uskoisin Markon pään leviämisen ekana.
Marko tarvitsee vain hellää rakastelua, siinä kaikki.
Markolla on jo kova ikävä vaimoaan. Ymmärrettävää kyllä.
Puhuuhan tuolla muutkin kun Minna. Roope ja Niko .Kessu. siis top 4.
Niko ei oo ollu suosikkini syystä kun intoutuu huutamaan ja kiroilemaan liikaa. Mutta täytyy sanoa että on miehellä nippelitietoa paljon. On lukenut netistä tietoa paljon ja hyvä muisti. Noilla taidoilla olisi lahjoja lukea korkeenkin koulutuksen. Ja nätti hymy hänellä. Nikon osakkeet nousi mun silmissä. Piti ihan tarkistaa Hugo Bossit, Coco Chanelit ym, oikeessa Niko oli.
Niko naureskeli Markon siirryttyä taloon miten hänellä tulee varmasti olemaan vaikeaa kun ei pääse polttamaan milloin haluaa, joten huvitti kun Niko oli itse ensimmäisenä heidän evakkonsa aikaan tupakanhimonsa takia tuskissaan kun joutuivat odottamaan ulospääsyä.