Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Roope sanoi salakännihuijauksessaan Paulalle että talonväen Ella on niin hänen tyyppinsä. Paula on lesbo tai leikattu ns entinen mies, näin uskoisin mutta ei hetero. Näin luulen. Vasektomia tehdään miehelle ja muutenkin naama on miehen. Hormoneilla ja silikoneilla saa vartaloa muutettua, rintoja ja äänen. Ja kädenväännössä miehiset voimat tuo voiton. Timo on liian iäkäs Roopelle, Roopehan tykkäs n.25v miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timo ois ollu valmis juomaan käsidesitkin ja röökiä meni. Aika lailla avautu menneisyydestään, huh huh
Nuo kunnon käsidesithän taitaa olla suurelta osin puhdasta alkoholia jotenka enemmän ihmettelisin ihmisiä jotka niitä ei juo. Riippuu toki, että onko niissä sitten jotain aineita jotka ei hyväksi juoda.
Itse en ainakaan käsidesejä alkaisi juomaan, onneksi on vielä varaa hakea alkosta turvalliset juomiset siihen mitä minä niitä käytän.
Aika pieniäkin ja hintavia nuo käsidesipullot , kunnon konjamiini jää edullisemmaksi litrahinnaltaan kuin käsidesi litkut.
Tää oli kyllä tuotannolta ryssitty, että viikkotehtåvän voittajat jää taloon... Tuotanto oli varma mökin voitosta, heillähän oli useampikin valttikortti käytössä. Siis maailman tylsintä nyt, jos ei tuu jotain kikkakirjan käännettä nyt! Kunnon sekoitus, ainakin 2 molemmilta puolilta vaihtoon. Toimisiko kokonaan uusi asukas vielä tässä vaiheessa? 🤔
Minnalla ei ole koskemattomuutta, vaan jos hänet nimetään, ottaa BB häätöön kolme eniten ääniä saanutta, jolloin kansa ei luovu Minnasta. Ennustan häädössä olevan Minnan, Samin ja Paulan, joista supertylsä Paula veks!
O-P on mun mielestä ihan tapetti, mutta symppiksenä menee pitkälle. Ja eilisillan shown jälkeen saa mennäkin. 😂 Kessulla on viihdearvoa, ei pois häntä.
Vierailija kirjoitti:
Mökin puolella Roope ja O-P hyvin vedättivät porukkaa olevan olevinaan kännissä ja olevinaan käyden talon puolella juoden alkoholia 20 minutin ajan niin paljon kuin jaksaa juoda. Roope mielestäni liikaa esitti känniläistä, yliampuvaa. Muut tiesi juonesta mutta Kessu ja Paula ei. Kessu mulkoili itsetietävän näköisenä. Luulen että Roope on päiväkirjahuoneessa saanut juoda alkoholia 29 minutin ajan kuten viime kaudellakin joku sai. Ja lähti salatehtävää tekeen, arvaukseni.
Miksi luulet näin, kun olivat koko ajan siellä suihkukopissa?
niko ja sami tappelee onko vaasa ollut suomen pääkaupunki
Vierailija kirjoitti:
Roope sanoi salakännihuijauksessaan Paulalle että talonväen Ella on niin hänen tyyppinsä. Paula on lesbo tai leikattu ns entinen mies, näin uskoisin mutta ei hetero. Näin luulen. Vasektomia tehdään miehelle ja muutenkin naama on miehen. Hormoneilla ja silikoneilla saa vartaloa muutettua, rintoja ja äänen. Ja kädenväännössä miehiset voimat tuo voiton. Timo on liian iäkäs Roopelle, Roopehan tykkäs n.25v miehistä.
Paulalla on naisen lantio. Toki ihmettelen, jos käytti vasektomia sanaa.
Vierailija kirjoitti:
joku sanoi yöllä Paulalle Ellasta. Ajattelin että oisko esbo.
Vierailija kirjoitti:
Joelista ja Artusta ei edelleenkään saa yhtään mitään irti. Ajattelin että ku saavat sitä juotavaa ja pääsevät saunaan, nii jotain irrottelua alkaa tapahtumaan. Mutta ei.
Varmasti ihan hyviä tyyppejä molemmat, mutta bb taloon auttamattoman tylsiä.
Arttuhan kehui olevansa elementissään kun saa alkoholia. En nähnyt Artun syttyvän mihinkään. Tapetti.
Talon puolella on kyllä tosi laimeeta. Marko on hyvä, Arttua on kiva katsella. Timo on mielenkiintoinen, samoin yllättävästi Ella! Mä olen hänestä nähnyt vain ystävällisen ja seurallisen puolen, en varmaan oo ehtinyt tuijottaa riittävästi 24/7. Ella laittaa kaikkien hiuksia, on ihan älykäs, tekee hommia keittiössä ja vkotehtävässä, lisäksi hänellä on miellyttävä tapa puhua. Tykkään myös hänen tyylistään (huulet eivät olekaan niin pahat kuin esittelykuvissa). Ja olen keski-ikäinen nainen itse. 😅
Vierailija kirjoitti:
5 kuukautta sisällissodan aikana sanoo wikipedia.
Vierailija kirjoitti:
Höpön löpön pashaa, kyllä Paulasta näkee selvästi että on aito nainen, silloin kun seisoivat Ellan kanssa vierekkäin kilpailuaan aloittamassa kumipuvuissaan näki oikein selvästi kumpi niistä on nainen oikeasti, Paulalla vaikka hoikka onkin on ihan oikea naisen lantio mitä Ella ei tule koskaan saamaan.
Eniten ääniä saa Minna. Niko ja Kessu.
Vierailija kirjoitti:
Pitipäs oikein googlettaa. Niko oli oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökin puolella Roope ja O-P hyvin vedättivät porukkaa olevan olevinaan kännissä ja olevinaan käyden talon puolella juoden alkoholia 20 minutin ajan niin paljon kuin jaksaa juoda. Roope mielestäni liikaa esitti känniläistä, yliampuvaa. Muut tiesi juonesta mutta Kessu ja Paula ei. Kessu mulkoili itsetietävän näköisenä. Luulen että Roope on päiväkirjahuoneessa saanut juoda alkoholia 29 minutin ajan kuten viime kaudellakin joku sai. Ja lähti salatehtävää tekeen, arvaukseni.
Miksi luulet näin, kun olivat koko ajan siellä suihkukopissa?
Piti korjata luulen 5minutin ajan ei 29. Tää on vain mututuntumaa. Luulen että ennen suihkunurkkaukseen menoa olisi pk huoneessa saanut. Jos ei, niin hyvin keksi idean Roope kännivedätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paulalla on naisen lantio. Toki ihmettelen, jos käytti vasektomia sanaa.
Kaikki ei tiedä termejä .
Ihan selvinpäin oli Roope. Seurasin ja välillä talon taoahtumia ja menin taaksepäin mitä oli tapahtunut sillävälin. Hyvä esitys. Kaikki muut toesi muttei Kessu ja Paula
Luulen et talossaki miehet jakaantuu kahteen leiriin, Timo ja Marko energisempi ä ja puheliaampina bondaa.
Sit taas Arttu ja Joel.
Arttua ja Joelia voi jopa jossai vaiheessa alkaa ärsyttää Markon energisyys ja puheliaisuus.
Hyvin Minna meni mukaan mökillä kännihuijaukseen. Ja huomasitteko miten iloisesti Minna nauroi. Arvelen myös Minnan luulleen että kannattaa mennä joukkohuijaukseen jos onkin salatehtävä ja saavat yhteisen palkinnon. Minna on vapautunut mökillä niinkuin itsekin sanoi kasvaneensa tänä 2 viikkona ihmisenä.