Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
13741/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ne "bibikset" on, mistä lähinnä OP aina jauhaa, mutta muutkin.

Multa mennyt ohi. Eli saisinko tietää MITÄ BIBIKSET TARKOITTAA?

Kiitos jo etukäteen.

Vierailija
13742/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietävätkö talolaiset vieläkään, että Minna on mökillä? Onko Marko kertonut, että Tiia lähti? Eivätkö talolaiset yhtään ihmettele, että molemmat äänestyksessä olleet lähtivät? Vai menikö talolaisille läpi, että Minna olisi antanut häädetyn herjan mökkiläiselle ja Tiia olisi edelleen mökillä? 

Talolaiset eivät tiedä, että Minna on mökillä. Marko on ollut vähällä lipsauttaa, mutta ei ole mokannut mitenkään liian pahasti.

En katsonut itse maanantaina Markon tuloa taloon, mutta jostain luin, että ihmettelivät kyllä sitä, että kaksi on lähtenyt, mutta tulivat siihen tulokseen, että varmaan on kaikki olleet äänestyksessä ja katsojat äänestäneet molemmilta puolin yhden pois tjsp.

Miten ne ei ole ihmetelleet, ettei Minnalle annettu samaa valintaa kuin Tiialle siirrättää joku toiselle puolelle?

En tiedä. Eivät varmaan ole ajatelleet niin pitkälle. Tai sitten kuvittelevat Markon siirron liittyvän Sinin lähtöön.

Mutta Markohan sanoi ihan selvästi, että siirtyi häädetyn herjan takia. Eivätkä oikein voi ajatella, että kaikki olisivat olleet äänestyksessä, kun kuitenkin oli jo alusta asti tiedossa, että Tiia ja Satu olivat äänestyksessä. 

En muista miten sanatarkasti meni, mut Marko oli sillai et "ai täältäkin lähti joku???? Kai ne on sit molemmat tippuneet"

Ja muutenki kyseli vähä Minnasta et minkälainen se sit oli yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13743/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Minnan höpötys on vähän hermostuneisuuttakin jos vaistoaa että häntä karsastetaan.

Mulle käy usein noin. Olin koulussa muitten mielestä outo ja minua kiusattiin, aika lailla samalla lailla nimiteltiin kuin Minnaa tällä palstalla. Aikuisiällä kärsin edelleen kouluajan traumoista ja jos huomaan että minusta ei pidetä sorrun hermostuneeseen höpötykseen ja se tekee kaikesta entistä pahempaa. Huomaan itsekin jaarittelevani vaikka minulle ilmeillä osoitetaan että nyt olisi hyvä lopettaa. Mitä enemmän hermostun, sitä enemmän jaarittelen. :(

Vierailija
13744/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mökkiläiset ihan avoimesti alkaneet hylkiä Minnaa vai miksi noi pitkät naamat kaikilla?

Etkö jo usko että JOKAISTA mökkiläistä kyrpii Minna.

Jos on jossain yhteisössä ( vaikka työ, harrastus, opiskelut) ja siellä on joku joka kyrpii niin oikeuttaako se eristämään hänet ?

Itsellä ei olis mitään vaikeuksia jutella Minnan kanssa .

kyllä olisi suunvuoron saamisen kanssa sinullakin vaikeuksia.

Vierailija
13745/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä epäoikeudenmukaista kun mökkiläiset ei saa sängyissä levätä, syödä lämmintä ruokaa ennen kisaa.

Samaa mieltä, Arttu sen sijaan saa rauhassa treenata, valmistautua, käydä virkistävässä suihkussa, syödä lämmintä ruokaa ja makoilla vällyjen välissä :(

Toljottava tylsämuna, jonka pääkopassa ei ole ketään kotona.

Vierailija
13746/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökkiläiset antoivat Minnan keskittyä rauhassa eikä huudelleet mikä koodi antaa. Toisin kuin talon väki.

Kyse kaksintaistelusta, niin varmaan ajattelivat, että ei saa auttaa. Marko sanoi talolaisille, että saa auttaa, mutta ei sanonut mökkiläisille samaa.

Vierailija
13747/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo miesten nyppiminen alkaa olla jo ihan komediaa, yhteinen juttu. :D

Vierailija
13748/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietävätkö talolaiset vieläkään, että Minna on mökillä? Onko Marko kertonut, että Tiia lähti? Eivätkö talolaiset yhtään ihmettele, että molemmat äänestyksessä olleet lähtivät? Vai menikö talolaisille läpi, että Minna olisi antanut häädetyn herjan mökkiläiselle ja Tiia olisi edelleen mökillä? 

Talolaiset eivät tiedä, että Minna on mökillä. Marko on ollut vähällä lipsauttaa, mutta ei ole mokannut mitenkään liian pahasti.

En katsonut itse maanantaina Markon tuloa taloon, mutta jostain luin, että ihmettelivät kyllä sitä, että kaksi on lähtenyt, mutta tulivat siihen tulokseen, että varmaan on kaikki olleet äänestyksessä ja katsojat äänestäneet molemmilta puolin yhden pois tjsp.

Miten ne ei ole ihmetelleet, ettei Minnalle annettu samaa valintaa kuin Tiialle siirrättää joku toiselle puolelle?

En tiedä. Eivät varmaan ole ajatelleet niin pitkälle. Tai sitten kuvittelevat Markon siirron liittyvän Sinin lähtöön.

Mutta Markohan sanoi ihan selvästi, että siirtyi häädetyn herjan takia. Eivätkä oikein voi ajatella, että kaikki olisivat olleet äänestyksessä, kun kuitenkin oli jo alusta asti tiedossa, että Tiia ja Satu olivat äänestyksessä. 

Niille sanottiin sitten, että sekä Minna että Tiia tipahtivat.

No kyllä minä talolaisena kyllä ihmettelisin tällaista. Kaksi oli häätöäänestyksessä ja molemmat putosivat. Aika tyhmä juttu. Ja kaiken lisäksi vain toiselle porukalle tuli häädetyn herja. No eivät kai sen kummemmin sitten jaksa spekuloida, mutta kyllä minä ihmettelisin, miksi molemmat äänestyksessä olleet putosivat. 

Vierailija
13749/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että Minnan höpötys on vähän hermostuneisuuttakin jos vaistoaa että häntä karsastetaan.

Mulle käy usein noin. Olin koulussa muitten mielestä outo ja minua kiusattiin, aika lailla samalla lailla nimiteltiin kuin Minnaa tällä palstalla. Aikuisiällä kärsin edelleen kouluajan traumoista ja jos huomaan että minusta ei pidetä sorrun hermostuneeseen höpötykseen ja se tekee kaikesta entistä pahempaa. Huomaan itsekin jaarittelevani vaikka minulle ilmeillä osoitetaan että nyt olisi hyvä lopettaa. Mitä enemmän hermostun, sitä enemmän jaarittelen. :(

<3

Vierailija
13750/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
13751/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mökkiläiset ihan avoimesti alkaneet hylkiä Minnaa vai miksi noi pitkät naamat kaikilla?

Etkö jo usko että JOKAISTA mökkiläistä kyrpii Minna.

Jos on jossain yhteisössä ( vaikka työ, harrastus, opiskelut) ja siellä on joku joka kyrpii niin oikeuttaako se eristämään hänet ?

Itsellä ei olis mitään vaikeuksia jutella Minnan kanssa .

kyllä olisi suunvuoron saamisen kanssa sinullakin vaikeuksia.

Ei oo ja mulla on tarvittaessa kova ääni ja nauru. Juttelisin ja väliin saatava oma repliikki eihän se muuten oo keskustelua.

Vierailija
13752/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna on ihan samanlainen molemmissa, ei feikkaa. Symppis, ystävällinen.

Vierailija
13753/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänsin pitkästä aikaa taloon. Sasa taas kiinni Joelissa, lähmii leukaa: "Siin ois taas yks herkku! (hörönaurua)" ja sitten alkaa finnin puristus! Samantien kameran vaihto takas 2:seen. Hyi oksennus! Miksei tuota finninpuristelua voi kieltää? Eihän ulostamistakaan näytetä katsojille.

Vierailija
13754/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sini hyllytettiin. https://www.is.fi/viihde/art-2000006639183.html&nbsp;

"Toistaiseksi" hyllytetty... Toivottavasti potkaisevat sen lopullisesti pihalle. Mielestäni moisen kiusaajatyypin ei ole luontevaa toimia hyväksikäytettyjen naisten yms. asianajajana. Luulisi ainakin, ettei pysty kovin aidosti välittämään noista asiakkaistaan. Tai ehkäpä tuollainen tunnekylmyys ja laskelmoiva suhtautuminen on vaan eduksi asianajajana..? Kun eihän asianajaja kuitenkaan ole mikään sosiaalityöntekijä.

Mutta hiukan ällötti Sinin instagramin tekopyhät kuvatekstit; mm. "Sillä ei ole väliä, mitä olet. Mutta sillä on väliä, miten kohtelet muita."Jne jne.

Vierailija
13755/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Itsellä ei olis mitään vaikeuksia jutella Minnan kanssa .[/quote]

Hyvä että teitäkin löytyy.

Vierailija
13756/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko on kyllä kova äijä, niin vikkelä, reipas ja pärjää kaikessa

Vierailija
13757/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos jo etukäteen.

Bileet

Vierailija
13758/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pidin Minnaa aluksi hyvin sympaattisena ja mielenkiintoisena, mutta häädetyksi tuleminen, vaihto ja uusi yliyritys on tehnyt hänestä hyvin raskasta kuunneltavaa. Joku häntä voisi neuvoa rauhoittumaan, jos kanttia löytyy.

Ojennatko sinä työkavereita jos oot työssä tai muita ihmisiä???

Tuolla sanoisin ihan varmasti, mutta töissä ei joudu asumaan saman katon alla, eikä muutenkaan pakosta viettämään aikaa.

Töissä, koulussa ja harrastuksissa ei olla 24/7 pienessä kopissa.

Tuolla on vähän huono mennä sanomaan toiselle, että lopeta tuo teeskentely jo, koska se tilanne on tuollainen missä KAIKKI on siinä yksi yhtä vastaan asetelmassa.

Jos mökkiläiset olisi nyt vaikka edes siellä mökillä, niin varmaan joku sanoisi Minnalle sitten kun on KAHDEN KESKEN.

Autistit ei tajua nähtävästi oikeasti paljon mitään sosiaalisista tilanteista.

Mitä sinä siinä vaahtoat. Mikä uuvatti luulee tuota Minnan käytöstä teeskentelyksi? Tuo on epävarman ihmisen panikointia, mitä rauhoittaisin viisailla sanoilla ja jumalaisella auktoriteetillä tietenkin. Siinä ei paljon kessut ja ropsut kauaa pikkukopissa länkyttelisi.

No aika moni "uuvatti" tietää että tuo on teeskentelyä. Itse olet uuvatti, kun et tajua miten muiden mökkiläisten viimeviikolla keksimiä läppiä toistelemalla, jiihyyta ja muuta lässyäänellä hokemalla, ei olla oikein oma itsensä.

Minna ei ole oma itsensä, vaan yrittää olla väkisin, eli se ON TEESKENTELYÄ.

Menisit nukkumaan. Vähintäänkin kauaksi näppäimistöltäsi. Typeränä autistina väännät termistöstä, vaikka kyse on edelleenkin epävarman ihmisen panikoitumisesta. Minna ei vaikuta autistilta, vaikka vähän pihalla onkin. Ja hän huomasi ettei uudessakaan ryhmässä mene kovin hyvin, joten hän aloitti yliyrittämisen omimalla noita muiden hokemia sekä pälpättämällä mitä sattuu. Välillä juuri noita viuh piuh-juttuja.

Ei tuo varmaan ihan ominta Minnaa ole tilanteen stressaavuuden sekä outouden vuoksi, mutta sinä tollo voit tunkea teeskentelyn feikkitähtiporttiisi ja sulkea ainakin tämän asian tiimoilta turpean lärvisi kiinni. Mitään järkevää sieltä ei näet tule.

Vierailija
13759/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekö Minnalla sitten jotain autismin/aspergerin piirteitä jos ei ymmärrä sanatommia vihjeitä ja ei oikein osaa lukea sosiaalisia tilanteita jne.?

Ihan tavallinen ylimielinen ihminen on juttujensa perusteella, kuvittelee olevansa todella mielenkiintoinen ja erikoinen persoona, jota kansa tulee rakastamaan. Hänen roolihahmonsa nimi on "humppaava suntio".

Oikeasti on vain tylsä ja itseriittoinen.

Vierailija
13760/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos jo etukäteen.

Oisko bileet?

Ketju on lukittu.