Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Onko Paula tuottanut mitään kontinenttia, kun täällä ei juuri koskaan kerrota mistään Paulan sanomista tai älynväläyksistä?
Mitä ne asukkaat oikein jutteli tästä vauva foorumista? Siis joku heistä käyttää tätä vai?
Nyt ei tarvi nikon itkua kuunnella
Vierailija kirjoitti:
Niko on T Y H M Ä
Sä oot huumorintajuton.
Markohan rakentaa tuon yksin silmät kiinni.
kiva nähdä kun niko ja sami raivoo tehtävän jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Miksi Minna ei valinnut eleetöntä Arttua?
Etkö ole jo oppinut, että nuo bb:n vinkit on puutaheinää?
Nuo asut on kyllä mahtavat :D
Vierailija kirjoitti:
Hyvinkin usein mun mielipiteeni on esim. vauva-palstan av-mammojen kanssa täysin eri kuin sen enemmistön, esim. Krisun tapauksessa en pitänyt häntä kiusaajana ja hänen voittonsa oli hieno juttu,
Eri: Minun käsittääkseni kuulut AV:llä enemmistöön, jos et pitänyt Krisua kiusaajana. Minä taas vähemmistöön, kun pidin. Mutta selvitetään asia.
Luonnollisesti vain ne voivat vastata, jotka seurasivat viime kautta:
Oliko Kristian mielestäsi kiusaaja?
Ylänuoli, jos oli.
Alanuoli, jos ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi nää asukkaat on niin negatiivisiä. Miksei ne voi kohdata sitä ihmistä josta ne puhuu selän takana? Ja keskustella mikä ärsyttää. Olis huomattavasti helpompaa olla, kun ei tarvitse esittää mukavaa vaan käsittelisi asiat niin kuin ne on. BB:n pitäs tehdä avautumis-ryhmäterapia asukkaille.
Älä unohda, että tämä on peli, jossa vain yksi voi olla voittaja ja olennainen tie siihen on saada muut asukkaat äänestämään joku muu kuin itsensä häätöön. Eli on kannattavaa saada joistakuista muista negatiivisia ominaisuuksia puheeksi, jotta nämä päätyvät äänestykseen.
Kuinka pitkälle se on ok, ja milloin menee kielletyn juonittelun puolelle?
Nyt taas mökkiläisiä kohtaan oltiin niiin epäreiluja.
Vierailija kirjoitti:
Onko Paula tuottanut mitään kontinenttia, kun täällä ei juuri koskaan kerrota mistään Paulan sanomista tai älynväläyksistä?
Jos meinaat kontenttia, niin on. Paula on huikea. Hyvä huumorintaju ja hauskoja tarinoita kertoo. Ei vaan ole koko ajan suuna päänä puhumassa tai huutamassa muiden päälle, niin ei ärsytä eikä siksi siitä kirjoiteta täällä. Selkeä voittajaehdokas on Markon ohella.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne asukkaat oikein jutteli tästä vauva foorumista? Siis joku heistä käyttää tätä vai?
En mä ainakaan ole mistään tuommoisesta kuulut?
Edelleenkään nämä kaksintaistelut eivät vaikuta viikkotehtävän lopputulokseen kuin harjoitusammusten osalta.
Seuraavaksi mökkiläisistä taloon voisi siirtää Nikon. Sasa tai Ella kaipaisivat viriiliä miestä peittonsa alle. Niko hypisteli eilen kortsuja siihen malliin että paineet kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos meinaat kontenttia, niin on. Paula on huikea. Hyvä huumorintaju ja hauskoja tarinoita kertoo. Ei vaan ole koko ajan suuna päänä puhumassa tai huutamassa muiden päälle, niin ei ärsytä eikä siksi siitä kirjoiteta täällä. Selkeä voittajaehdokas on Markon ohella.
Ja rita niemen hyvä kaveri :D
Tollo suntio yrittää selittää kilpailijavalintansa parhain päin. Minna oli suosikkini talossa, mutta onhan se nyt ihan hirvee.
Paitsi etten ole, kun kuulun siihen vähemmistöön..