Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Joelin kannattaisi palkata nyt personal trainer ja ravinto-asiantuntija. Nuori kaveri on aivan rapakunnossa, ei lupaa hyvää, jos jatkaa makailu-sipsi-ja kaljalinjalla.
Vierailija kirjoitti:
Joelin kannattaisi palkata nyt personal trainer ja ravinto-asiantuntija. Nuori kaveri on aivan rapakunnossa, ei lupaa hyvää, jos jatkaa makailu-sipsi-ja kaljalinjalla.
höpöhöpö. Liikuntaa kehiin ja roska sivuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pallitpitääolla kirjoitti:
Big Brother on kilpailtu Suomessa nyt 12 kertaa. Voittajaksi on äänestetty mies 8 kertaa ja nainen 4 kertaa. Meidän miesten onneksi nainen on naiselle susi ja miehet rulettaa tulevinakin vuosina!
Mielenterveyden ongelmista kärsivät pitkäaikaistyöttömät naiset lähinnä katsoo ja äänestää BB:ssä. Kun niillä ei ole muuta elämää, hädin tuskin jaksavat lähikauppaan, niin niille kuka tahansa miehenpuoli on se unelmien prinssi, jota voi viimeisillä pullopanttirahoilla äänestää.
Pitkäaikaistyöttömillä ei todellakaan ole vara äänestää. Eurollakin on väliä. Ja jengi äänestää kympeistä jopa satoihin euroihin. Eikä ne ole työttömiä vaan vaikka faneja tai muuten vaan on vara äänestää.
Toiseksi minkä sille voi jos talon miehissä on sattunut olemaan mukavampia ja huumorintajuisempia tyyppejä. Ei tulis mieleenkään äänestää naista/miestä vaan sukupuolen takia. Hyvä luonne ja hyvällä tavalla viihdyttävyys ratkaisee.
2019 voittaja
Vierailija kirjoitti:
Artun mielestä kaikki keskustelupalstoilla kirjoitetut jutut hänestä ovat keksittyjä. Siitäkin huolimatta että jengi seuras sitä 24/7
Arttu oli vihdyttävä pari viimeistä viikkoa. olisi aloittanut shown aikaisemmin, niin olisi ollut voittomahikset. Joel ei lähtenyt kutemishommiin ja hänellä parempi lopputulos. Alkujaksoissa Artun ja Sinin lusikointiin otettiin kantaa aika tavalla ja en nyt puhu yleisöstä vaan ihan studion väestä.
Vierailija kirjoitti:
Kati ois ihan hyvä siihen, terveet elämäntavat. Oliko Katilla punainen mekko studiossa. Ei vissiin taloon ottanut mekkoja, ois kiva nähdä mekossaan kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten asukkaat nyt bilettävät 247 toistensa kanssa, luulis että kyllästyttää kun kolme kuukautta katsoneet samoja naamoja että nyt haluaisivat viettää aikaa oikeiden lähestensä kanssa, ei näköjään.
Nuo muuthan ovat jo nähneet läheisiä tässä välillä. Joel, Paula ja Arttu taas ovat muualta kotoisin, joten on ihan ymmärrettävää, että haluavat olla hetken vielä "oikeassa" Helsingissä, kun siellä nyt ovat. Ja kyllähän nämä talossa puhuivat, että kun pääsevät talon ulkopuolelle, haluavat puhua asioita, joita ei talossa voi puhua. Nythän se kannattaa tehdä, kun kaikki ovat joka tapauksessa koolla. Myöhemmin on vaikeaa saada porukkaa yhteen.
Olen katsellut kahtena iltana asukkaiden instastoryja ja nauranut  häsläämistä mm. Pataässän karaokessa.
Kontenttia on riittänyt enemmän kuin kahdentoista viikon aikana tylsässä talossa.
Näin iloisiin tunnelmiin on hyvä jättää BB-kausi.
Paula läks Viin kans samalla junalla, mihin jäi Arttu? Hyppääkö Paula samalla pysäkillä pois Vilin kanssa??
Vierailija kirjoitti:
Olen katsellut kahtena iltana asukkaiden instastoryja ja nauranut häsläämistä mm. Pataässän karaokessa.
Kontenttia on riittänyt enemmän kuin kahdentoista viikon aikana tylsässä talossa.
Näin iloisiin tunnelmiin on hyvä jättää BB-kausi.
Saivatkohan koronatuliaiset Helsingin jatkoilta?
Oisko joku kiltti jaksanut laittaa tänne vielä asukkaiden ig:t? En tiedä kuin Nastytiinan.
No nyt se on sitten loppubileineen ohi, vähän haikeaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu sanoi myös, että ihmiset purkavat omaa pahaa oloaan ilkeillä jutuilla.
Ja, että kukaan ei muista parin kuukauden päästä näistä tyypeistä mitään.Täysin TOTTA!
Eipä tuosta muuta muistakaan kuin homoilut.
Arttu jos luet niin kyllä minä sinut muistan. Aika veijari oot.
Vierailija kirjoitti:
Älkää päästäkö lapsianne ja läheisiä ne tähän ohjelmaan. Tämä heidän ja sukulaisten raatelu on karmeeta näillä tällaisillä palstoilla kun kaivetaan kaikki vanhat ja uudet asiat ihmisten naurettavaksi ja pilkattavaksi. Tuotanto tekee työtään että saa elantonsa. Turha sitä on moittia . Jokaisen oma syy kun tommosen menee. Älkää menkö ohjelmaan piiiss
Kuka estää 27 v lasta ?? Hohhoijakkaa. Hienoa että on rohkeita jotka osallistuu.
Vierailija kirjoitti:
Kukas tämän bb:n sitten voitti? Ja paljonko raha
ei paljo raha mutta raha jollekin. Da da
Tännään varmaan jo sammaan junnaan Paula ja Arttu . Oulussa korona kiihtyy .
JÄLKEENPÄIN
Makkootko sinä?
No en oo helevetti ehtinnä makkoomaan. Huippoo jo kovasti, eikä ees jalalta toiselle huojumine aata tähän. On se perkelettä, ettee immeisen anneta männä makkoomaan raahassa. Ootko huonossa paikasa?
Ihan hyvässä. Sängyn alla makkaan täällä Hesassa. Ouluun ja Nivalaan varsinkaa oo vielä mänemistä. Ootko sinä tulossa syötiksi, lupasit ainakii tulla? Minä lähetän sinut ensinnä tuppaan, niin ee ne voi sillon olla vihasia, kun Lievestuoreen Norppa tulloo makkoomaan ja kyhynyttämään kylettään ihan norppalivenä siihen pirtin lattialle.
Tiiä. PIque se lähti läpällä MM-kisojen huutosakkiin ja tul takasi MM-pokaali toisessa ja Shakira toisessa kainalossa. Minä lähin läpällä BB-taloon ja tulin takasi 31 500 euron shekki toisessa ja Krisse toisessa kainalossa. Mutta kun ei siltä mithän saa, vaikka hitsauspihit ottas käyttöön. Nyt mulla on sitten molemmissa kainaloissa tyhmä, isotissinen kiintiöblondi, kummankaan nimi ee oo Juulija, mutta sitä shekkiä ei näy ennää missään. Onkoon äeti käyny pistämässä sen parempaan talteen. Ni pittää kotona käyvvä.
No minä pyyän OP:ta turvakseni, jos se vaikka sais meiät puhuttua...vaikka puhuha se ihtesä pussiin sinun eessäis, on se kyllä vielä raukempi ku minä, liukennee paikalta heti kun pitäs suoraan alkaa posottammaan. Jos minä sitten otan Ellan, kyllä se vettää pahimpia räkyttäjiä turpaan ja monottaa korkkareilla munille. Niin ee pelota niin paljo.
Ota vaa jos se nyt ees lähtee, kun ee sulla oo niitä rahoja. Minullekkii ehottel jo vaekka mitä voetonjuhlisa.
Ee kai se oo yks niistä blondeista sinun kainalossais?
Ee. Näillä on tissit ja ee munia, eikä nimi ole julia. Taas rimmaa. Perkele minä oon lahjakas. Ja niin onnellinen. Makkoomalla, syömällä ja hurmoomalla naeset pehmeillä puhheillani tulj iha mukavat rahat. Kyllä tämä aena pihatyöt voittaa. Ja kohta lähetään Afrikkaan. Koeta sinä Arttu pärjätä, minä tulen käymmään joskus. Kaekkee hyvvee ja moikku sano Roope.
Mittee? Roopeko sulla siellä on? Ei siinä. No kaikkea hyvvää sinulle, Joppe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten asukkaat nyt bilettävät 247 toistensa kanssa, luulis että kyllästyttää kun kolme kuukautta katsoneet samoja naamoja että nyt haluaisivat viettää aikaa oikeiden lähestensä kanssa, ei näköjään.
Nuo muuthan ovat jo nähneet läheisiä tässä välillä. Joel, Paula ja Arttu taas ovat muualta kotoisin, joten on ihan ymmärrettävää, että haluavat olla hetken vielä "oikeassa" Helsingissä, kun siellä nyt ovat. Ja kyllähän nämä talossa puhuivat, että kun pääsevät talon ulkopuolelle, haluavat puhua asioita, joita ei talossa voi puhua. Nythän se kannattaa tehdä, kun kaikki ovat joka tapauksessa koolla. Myöhemmin on vaikeaa saada porukkaa yhteen.
Onhan näillä vielä sellainen "järkytys" päällä. Kun ykskaks onkin sitten läheiset saatavilla, mutta pää on vielä talolaisten keskuudessa. Pehmeä lasku arkeen. Jutut kuitenkin pyörii niin vielä BB sitä, BB tätä... että hyvähän se on bbläisten kanssa ne puhua pois.
Vierailija kirjoitti:
Tännään varmaan jo sammaan junnaan Paula ja Arttu . Oulussa korona kiihtyy .
Paula oli jo aamupäivästä vilin kanssa junassa, vili jäänee seinäjoella pois ja paula tullee vissiin tänne ouluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi piti pilata kausi tekemällä siitä pikkukakkonen? Ei hemmetissä uutta kautta jos samat tekijät jatkavat. Hirveetä ajanhukkaa. Talo oli kuin joku psykiatrinen nuorisoparantola.
Laittakaa palautetta Cristal Snowlle sen twitteriin. Ehkä se elää lastenkirjakuplassaan niin voimakkaaasti ettei tajua miten infantiileja käsikirjoituksia se tekee.
Yksinkö Cristal BBtä kirjoitti?
Eipä tuosta muuta muistakaan kuin homoilut.