Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7

Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
104001/104451 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Sini katsomossa?

Sini oli kauniina ja maski kimalteleva. Kurjaa kun joutui lähtemään BB talosta. 

Niinpä, on myös älykäs.

kyllä, armeijasta tullut Vänrikkinä, reservin luutnantti , 

Hyvin hätäisesti oli kyhätty sen gradu, vilisi kirjoitusvirheitä. Ei anna kuvaa järjestelmällisestä ja keskittyneestä ihmisestä. 

kirjoitusvirheet ei oo niin olennainen asia, suoritti armeijan ja samalla opiskeli. 

Niin Rukin suoritti käytännössä kirjekurssina. Kertoi itse talossa, että piti silloin tällöin käydä kasarmilla joinakin viikonloppuina. 

Vierailija
104002/104451 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistiko KUKAAN enää

Joelin käytöstä Sasaa kohtaan?

Joelin saamattomuutta?

Ja Joelin sanoja, että "Puristin tissiä! Hehe!"?

Muistiko kukaan?

Sasa oli hemmetin ärsytävä takiainen. Ahdisteli koko ajan Joelia.

Niinpä! Ja Joel ei osannut sanoa YHTÄÄN MITÄÄN.

Joel on huomannut virheen ja iltalehdessä oli haastis. Aikoo tavata Sasan ilmeisesti tänään.

Sasa on UHRI! Ja hys hys siitä seksuaalisesta ahdistelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
104003/104451 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna on varmaan paljon hakijoita. Haku päätyy muistaakseni huhtikuussa.

Näkeeköhän jossain muiden maiden BB:tä?

Vierailija
104004/104451 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Sini katsomossa?

Oli. Ainakin minä olin samannäköisen tumman naisen näkevinäni siellä. Onkohan missään ollut enää juttua siitä sen avioerosta, onko tosiaan eronnut miehensä kanssa lopullisesti? Ja miten mahtaa olla sen työrintamalla nykyään, kun sehän oli töissä miehensä firmassa ja mies oli sen sitten potkaissut (ainakin väliaikaisesti) pois firmastaan? Mitähän Arttu miettii, kun saa tietää, että hänen ja Sinin touhujen takia Sinin mies otti eron. Tai ainakin ne touhut olivat luultavasti ns. viimeinen niitti Sinin miehelle, tuskin pelkästään tuommoisen takia eroa ottaisi samantien.

Sini oli paikalla. Kuvaan oli suostunut, mutta ei kommentoinut mitään. Tullut järkiinsä.

kuva oli missä halaa Artun kanssa

Olin miltei jo unohtanut koko Sinin, mutta edelleenkin kun sen näki siellä katsomossa tuli jostain mielensyövereistä ne samat ahdistavat tunteet, joita kyseinen ihminen onnistui olemuksellaan tuottamaan pelkän tv:n välityksellä. Yh. Puistattava tyyppi.

-eri.

Samaa ihmetellään täällä että miten Sini sai inhon tunteet jo ekapäivistä.

Mäkin sanoin eka päivänä jo että siitä tulee ongelmia taloon. Sen vaan näki sen käytöksestä. Kas kun castingin psykologit ja tuottajat eivät huomanneet.

Eiköhän se valittu taloon juuri siksi.

Vierailija
104005/104451 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pallitpitääolla kirjoitti:

Big Brother on kilpailtu Suomessa nyt 12 kertaa. Voittajaksi on äänestetty mies 8 kertaa ja nainen 4 kertaa. Meidän miesten onneksi nainen on naiselle susi ja miehet rulettaa tulevinakin vuosina!

Tämä on totta. Ja tämä on harmi.

Terveisin nainen, joka haluaa kannustaa toisia naisiakin

sama täällä, asia ku asia niin hyvä nainen remmiin ja niitä riittää

Mun mielestä on hölmöä äänestää jotain vain sen takia, että sattuu olemaan tiettyä sukupuolta. Mieleeni Joel oli vain parempi asukas kun Krisse. Jos Krissen tilalla olisi ollut Julia, niin olisin suonut voiton myös hänelle. Julia oli kohtelias ja ystävällinen samoin kun joppe, Krissesta huokui pieni ylimielisyys ja röyhkeys. Sukupuolella ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

T. Nainen

Vierailija
104006/104451 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Sini katsomossa?

Oli. Ainakin minä olin samannäköisen tumman naisen näkevinäni siellä. Onkohan missään ollut enää juttua siitä sen avioerosta, onko tosiaan eronnut miehensä kanssa lopullisesti? Ja miten mahtaa olla sen työrintamalla nykyään, kun sehän oli töissä miehensä firmassa ja mies oli sen sitten potkaissut (ainakin väliaikaisesti) pois firmastaan? Mitähän Arttu miettii, kun saa tietää, että hänen ja Sinin touhujen takia Sinin mies otti eron. Tai ainakin ne touhut olivat luultavasti ns. viimeinen niitti Sinin miehelle, tuskin pelkästään tuommoisen takia eroa ottaisi samantien.

Sini oli paikalla. Kuvaan oli suostunut, mutta ei kommentoinut mitään. Tullut järkiinsä.

kuva oli missä halaa Artun kanssa

Olin miltei jo unohtanut koko Sinin, mutta edelleenkin kun sen näki siellä katsomossa tuli jostain mielensyövereistä ne samat ahdistavat tunteet, joita kyseinen ihminen onnistui olemuksellaan tuottamaan pelkän tv:n välityksellä. Yh. Puistattava tyyppi.

-eri.

Samaa ihmetellään täällä että miten Sini sai inhon tunteet jo ekapäivistä.

Mäkin sanoin eka päivänä jo että siitä tulee ongelmia taloon. Sen vaan näki sen käytöksestä. Kas kun castingin psykologit ja tuottajat eivät huomanneet.

mistä sen huomasi, Sasa oli positiivinen koko ajan. Ei tuntunut ahdistavan mikään ei kukaan.Joppen kanssa tuli sitten hankaluuksia kun ei puhutrtu ajoissa. Sasa ei taas huomannut ilmeisesti Jopen ahdistusta siitä kun tulee liian liki. Itse oon kirkunut Sisliliassa Cataniassa, julkinen paikka kun joku ei ymmärtänyt etten oo kiinnostunut siitä. 

Vierailija
104007/104451 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeelle meni 30 donaa, Joppella huonoimmat tulot 11, 000 ja rapiat. 30 000 - miinus verot ja niin se 1500 euroa piälle. todennäköisesti ei saa nyt asumistukea. Ei sitä Afrikkaan mennä nyt noin vaan kun sielläkin koronaa ja ties milloin sinne tulee rokote. Timon instassa Krissestä hyvä kuva Timon kanssa eilen. 

Etelä-Afrikkaan esmes on voinut jo jonkun tovin matkustaa taas vapaasti. Ei muuta kuin Qatarin bisneksessä (upea!) kohti seikkailuja. Rahaa on!

Vierailija
104008/104451 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Big Brother on kilpailtu Suomessa nyt 12 kertaa. Voittajaksi on äänestetty mies 8 kertaa ja nainen 4 kertaa. Meidän miesten onneksi nainen on naiselle susi ja miehet rulettaa tulevinakin vuosina!

Eli naisena olisi pitänyt tällä kaudella pitää suosikkeinaan Krisseä, Paulaa, Juliaa, Sasaa, Siniä, Minnaa, Tiiaa, Marjattaa, Nonaa ja Katia?

Vierailija
104009/104451 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistiko KUKAAN enää

Joelin käytöstä Sasaa kohtaan?

Joelin saamattomuutta?

Ja Joelin sanoja, että "Puristin tissiä! Hehe!"?

Muistiko kukaan?

Sasa oli hemmetin ärsytävä takiainen. Ahdisteli koko ajan Joelia.

Niinpä! Ja Joel ei osannut sanoa YHTÄÄN MITÄÄN.

Joel on huomannut virheen ja iltalehdessä oli haastis. Aikoo tavata Sasan ilmeisesti tänään.

Siellä sit vaan läski lotisee kun on kunnon vihaseksiä.

Vierailija
104010/104451 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on hölmöä äänestää jotain vain sen takia, että sattuu olemaan tiettyä sukupuolta. Mieleeni Joel oli vain parempi asukas kun Krisse. Jos Krissen tilalla olisi ollut Julia, niin olisin suonut voiton myös hänelle. Julia oli kohtelias ja ystävällinen samoin kun joppe, Krissesta huokui pieni ylimielisyys ja röyhkeys. Sukupuolella ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

T. Nainen

Kristiinasta ei ole huokunut "ylimielisyyttä" eikä "röyhkeyttä".

Tämän voisivat vaikka psykologit, psykiatrit ja käyttäytymistieteilijät todentaa jos analysoisivat koko ohjelman kaikkien henkilöiden käytöksen.

Jostain moni on sellaisen käsityksen kuitenkin saanut. Mistä SE johtuu onkin mielenkiintoisempi kysymys.

Vierailija
104011/104451 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että tähänkin ohjelmaan valikoituu lähinnä alkoholiongelmaisia, joille ei oikeasti pitäisi antaa yhtään alkoholia. Talon bailuja ei oikeasti pystynyt katsomaan, vaan piti lopettaa katsominen 24/7:stä kesken bailujen useamminkin kerran kun tuli niin paha mieli ja ahdistus iski. Toki alkoholi tosi-tv:ssäkin on vanha keikka, mutta joku ohjelma voisi toimia toisin, eikä antaa yhtään alkoholia. Kännisekoiluiden katsomisessa, oli kyse sitten tosi-tv:stä tai fiktiivisestä draamasarjasta ei ole mitään hauskaa. Hyvin ahdistavaa itse asiassa on. Kunpa alkoholia ei olisi koskaan edes keksitty.

"Minulle tuli paha mieli niin kaikilta muiltakin pitää kieltää kaikki."

Ella meinasi tukehtua oksennukseen,  Sami oksensi pihalla, Ollipekka oli baarimikkona ja antoi ilmeisesti tuhdit paukut, Paula kans joi niin että tuotti myötähäppeetä. Tuskin Paula juopottelee siviilissä, näyttää ikäistään nuoremmalta ja saanut mukavan sijoituspotin joka kasvaa ja kasvaa. 

Vaan joko on Paula ja Arttu hypänneet sammaan junnaan? Sano sää, ei voi tietää!

en muistanut sitä hotlaa missä yöpyvät nuo , u kirjaimella alkaa, olisin voinut käydä rspsassa kysymässä että joko Paula ja Arttu menneet junnaan. sammaan junnaanhan nuo aikoi. 

Niin, kamatkin on Tampereen cityvarastossa, kuinkahan pitkään.

Vierailija
104012/104451 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kauden BB:ssä asukkaat olivat ok. Kaikki muu oli syvältä hanurin syövereistä. Käsikirjoitus typerää ja kiduttavan tylsää lastenleikkiä, sisustus aneeminen, epäkäytännöllinen ja hiton ruma, studiohaastattelut hampaattomia ja välillä asian vierestä ( tarkoituksella ?), Kamera ja äänityöskentely kuin jostakin ekan vuosikurssin pieleen menneestä produktiosta jne. Arvosana vanhanaikaisesti koko BB/c:tä 4--------.

Vierailija
104013/104451 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen

Kristiinasta ei ole huokunut "ylimielisyyttä" eikä "röyhkeyttä".

Tämän voisivat vaikka psykologit, psykiatrit ja käyttäytymistieteilijät todentaa jos analysoisivat koko ohjelman kaikkien henkilöiden käytöksen.

Jostain moni on sellaisen käsityksen kuitenkin saanut. Mistä SE johtuu onkin mielenkiintoisempi kysymys.

Mitä muutakaan esim. ne "mua ei vttu kinostaaa" jutut oli? Toki saattaa olla, että Krisse on pohjimmiltaan epävarma niin peittää sen noilla heitoillaan, mutta vaikeaa on esim. Juliaa kuvitella moisia puhuvan.

Vierailija
104014/104451 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Sini katsomossa?

Kyllä ainoa syyllinen Sinin touhuihin oli Sini itse. Ei kukaan muu. 

Sini ja miehensä ovat edelleen yhdessä.Tästä oli miehen instassakin.Lakimiehenä osasi vetää oikeista naruista, jotta sai Sinin pois talosta. Ovela veto, ei mies oikeasti eroa hakenut. BB ei voinut muuta, kuin ilmoittaa Sinille.

Vierailija
104015/104451 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Sini katsomossa?

Kyllä ainoa syyllinen Sinin touhuihin oli Sini itse. Ei kukaan muu. 

Sini ja miehensä ovat edelleen yhdessä.Tästä oli miehen instassakin.Lakimiehenä osasi vetää oikeista naruista, jotta sai Sinin pois talosta. Ovela veto, ei mies oikeasti eroa hakenut. BB ei voinut muuta, kuin ilmoittaa Sinille.

Eiköhän Sinistä vielä saada keskiverto persupoliitikko. Instansa jutut on meinaan sellaiset.

Vierailija
104016/104451 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Sini katsomossa?

Ovat yhdessä. Kyllä sen moni tajusi heti, että se oli pelkkä juoni saada vaimo pois talosta.

Vierailija
104017/104451 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ella ,artun kanssa bilettämässä :(

Vierailija
104018/104451 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kontenttia haluaa ensi vuoden bigbrotheriin niin valitkaa oikeasti sinkkuja asukkaiksi. Eikä sellaisia, jotka eivät pysty alkoholia nauttimaan edes yhtä kaljaa, pullonpyöritystäkään. Edes poskisuudelmaa tai leikkimielistä pepulle läpsäytystä. Ottakoon selville onko oikeasti varattuja.

Vierailija
104019/104451 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää päästäkö lapsianne ja läheisiä ne tähän ohjelmaan. Tämä heidän ja sukulaisten raatelu on karmeeta näillä tällaisillä palstoilla kun kaivetaan kaikki vanhat ja uudet asiat ihmisten naurettavaksi ja pilkattavaksi. Tuotanto tekee työtään että saa elantonsa. Turha sitä on moittia . Jokaisen oma syy kun tommosen menee. Älkää menkö ohjelmaan piiiss

Vierailija
104020/104451 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se Ella piti ottaa siihen haastatteluun ? Putosi aikoja sitten.Haloo tuotanto älkää AINA kehittäkö sitä romanssia jos jotkut kuksii talossa.Ella ei odottannut muuta kun saisi rahaa Artulta.Nivalan kundi on luonteeltaan ihan erilainen ja elämältään ihan erilainen kun Ella.Joelia olisin halunnut kuulla lopussa ,mutta ei prkl piti nekin minuutit piti antaa Ellalle.

Cristall Yellow Snowhan käsikirjoitti viikinloppulähetyksen. Halusi varmistaa että Eetu pääsee vielä kerran kerjäämään rahaa "operaatioon".

Tämä Cristal oli kyllä pettymys, kun kuvittelin ensin, että se "hauskana tyyppinä" piristäisi tämän kauden  käsikirjoitusta. Mutta vielä mitä, on ollut kaikkien aikojen tylsimmät tehtävät ja myös nuo viikonloppulähetykset. Jos ensi vuonna tulee BB, niin Cristalin voisi potkaista tuotannosta yhdessä sen nössön Virtasen kanssa. Aiheuttavat pelkkää tylsyyttä, kun heidän johtotähtenään on se, että asukkaita kohdellaan kuin silkkihansikkain, eikä todellisuudessa vaadita mitään, vaikka BB oli alunperin "ihmiskoe", eikä mikään lepokoti. Kim Sainio puikkoihin ensi vuonna, niin ehkä vähenee se ylenpalttinen hyssyttely ja varpaillaan olo asukkien suhteen. Ja ammattitaitoiset psykologit arvioimaan asukaskandidaatteja, ettei taloon enää eksy Eeviksen tapaisia, joiden takia aletaan sitten ylivarovaisiksi ja se näkyy koko tuotantokaudessa tylsyytenä ja yllätyksettömyytenä.

Juuri näin

Ketju on lukittu.