Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7

Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
102441/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Op puhui ristiriitaisesti Krissestä studiossa, ensin " Krisse ei tehnyt mitään talossa" ja heti perään " Krissen piti aina olla keitttiössä häsläämässä ja pätemässä"

Kyllä oli ikävää kuultaava OP:n eilinen Krissen haukkuminen. Kukaan toinen pudonnut ei ole noin suoraan vielä häädön jälkeen läyhännyt toisesta asukkaasta. Vaikka ilmiselvästi talossa oli ihmisiä, jotka eivät toisistaan pitäneet niin silti kovin diplomaattisesti ovat jälkeenpäin kanssa-asukkaista jutelleet. 

OP:llä jäi niin sanotusti roskapussi käteen. Ei rahaa, ei julkisuutta yhtyeelleen (360 seuraajaan facebookissa eikä youtubessakaan kuin kymmeniä), ei tulevaisuutta viihdebisneksessä huonon ulosannin takia. Huomenna tai viimeistään tiistaina takaisin roskapusseja lajittelemaan. 

Vierailija
102442/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tuotanto siis kommentoi ig:ssä: 

"Hei kaikki! Asukkaita kutsuttiin pk-huoneeseen ennen äänestysajan päättymistä mielivaltaisessa järjestyksessä. Oli puhdasta sattumaa, että OP oli pk:ssa sillä hetkellä, kun huomattiin, että hän onkin vaarassa pudota. Siinä tilanteessa tuotanto päätti pitää hänet päiväkirjahuoneessa siihen asti, että asia varmistui ja tuloksen sai julkaista. Jos lopputulos olisi ollut toinen, Olli-Pekka olisi päästetty ulos ja joku muu olisi kutsuttu kuulemaan äänestyksen lopputulos." 

Itseäni ihmetyttää lihavoitu kohta. Milloin on siis huomattu, että hän on vaarassa pudota, kun kaksi minuuttia ennen äänestyksen päättymistä op oli vielä kolmantena? Tuo kaikkihan on pitänyt tapahtua parin minuutin sisällä, jos äänestystilanne ja äänestysaika ovat sellaiset, kuin katsojille kerrotaan. 

Koita nyt hyväksyä, että se OP tippui. Ei se tuolla jankkaamisella mihinkään muutu.

Minä hyväksyn sen, että op tippui, mutta en sitä, että tuotanto valehtelee. Minä puhun nyt jostain ihan muusta kuin Op:sta. 

Miten niin valehtelee? Sä et vaan suostu uskomaan selitystä.

No tuossahan sen juuri selitin, millä perusteella valehtelee. Tuotanto selittää, että huomasivat Op:n olevan vaarassa pudota, mutta kuitenkin samaan aikaan palkit näyttivät jotain ihan muuta. 

Eihän se äänestystilanne koskaan ole täysin reaaliaikainen, koska menee siinä jokunen hetki päivittää palkit ja prosentit taulukkoon ennen kuin se lyödään katsojien nähtäville screenille. 

Ei olekaan, mutta siitä huolimatta aikaväli oli todella lyhyt siihen, että olisi huomattu äänien muuttuvan ja että olisi tehty päätös, että Op:ta ei päästetäkään pk-huoneesta pois. Ja edelleen hämmästyttää, miten tuo ajoitus ylipäätään oli suunniteltu noin, koska vaikka tulos olisi ollut mikä, op:tahan olisi kuitenkin pidetty loppuun asti siellä pk-huoneessa, kun olisi ollut epäilyttävää kutsua hänet heti takaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
102443/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 11.50 hauskasti Arttu ja Joel tiivistetysti kertoivat millainen Kristiina on, näin se muuten menee ;)

102444/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

old wise kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto petaa voittajaksi Krissen. On naisen vuoro voittaa. Olisi ollut kauhean epätrendikästä, jos finaalissa oli ollut taas miesenemmistö.

Voittaja on se joka saa eniten ääniä. Jotkut saattaa antaa kerralla 50 ääntä. Eikö sadan äänenkin mahdollisuus oo.[/quote

Ai jotkut vai , mitenkäs kerralla voi antaa enemmän kuin yhden äänen ? 

Näin: 

https://vote.securycast.com/bb?c=4 

Ihan bb:n omilta sivuilta löytyy. 

Kiitos linkistä ! Eihän tuotakaan kaikki tiedä kuten minäkin vasta nyt kun kysyin. Skeida juttu, sillä satkukin monelle katsojalle pieni raha, jos sillä saa örvästeltyä mieleisensä asukin voittoon.  Aivan turha puhua katsojien mielipiteestä kun fyffellä voi noinkin isosti vaikuttaa. Jos äänten lukumäärän tietäisi niin voisi arvioida mitä joku 0,1 % ero on käytännössä. En sitten äänestäkään, sillä en edes kymppiä tällaiseen humbuugiin laita. Vielä tuo tuotannon manipulointimahdollisuus, niin petkutustahan tää on.

Vierailija
102445/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle menee häädetyn herja?

Vierailija
102446/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää kuinka ihmiset ottaa vakavasti tällaisen ohjelman ja ollaan syydetty rahaa äänestyksiin.

Itse olen seurannut ohjelman lähes kaikki jaksot, mutta ei minulla hermot sen takia mene jotta kuka voittaa.

No harmitti OP kohtalo eilen kylläkin.

Ja Ellaa ajattelin kyllä itsekin äänestää pois talosta, mutta ajattelin jotta aivan sama missä häärää tyyppi.

Vierailija
102447/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeesti nyt, ei enää äänestetä. En usko sattumiin. Op:n putoaminen oli järjestetty juttu. Ei ollu mun suosikki, mut epäreilu peli tuotannon puolelta ottaa pannuun ihan älyttömösti.

Nyt barrikaadeille, ja äänestys(raha)hanat kiinni!!!!

Kyllä! Minä en ainakaan aio antaa Joelille enää  yhtään ääntä! Meni maku tuotannosta! Älkää tekään tuhlatko rahoja Joelin äänestämiseen!

T: Joelin superfani

Vierailija
102448/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiinalle valkenee lähiaikoina 3kk:n matkaltaan yllättäviä asioita.

OP on läyhännyt hänestä seläntakana koko kauden ajan, haukkunut ja syytellyt mm. kaljojen pöllimisestä ja pizzan syömisestä. Krissen kommentti eilen " nyt lähti kaikki ilo talosta, hyvä tyyppi lähti"

Paula läyhännyt Krissestä 2/3 kautta, mm. kehitellyt Ellan kanssa että Krissestä tulee pahin skandaalivideo, valehdellut päin naamaa puolueviikolla ettei ole kertaakaan nimennyt Krisseä,  sanonut ettei aio pitää mitään yhteyksiä Krisseen. Krissen kommentti Paulasta eräissä bileissä " mä haluun olla kuin sinä Paula, olet esikuvani!"

Ella läyhännyt Krissestä koko tuntemisensa ajan, aina tofun ostamisgatesta lähtien. Hänen mukaansa neiti näpsän kanssa finaaliviikolla olo olisi pahinta kaikista. Krissen kommentti Ellasta " hän on yksi läheisimmistä asukkaista minulle"

Roopen käytös Krisseä kohtaan mökkiriidan jälkeen muuttui myös. Hänen lähtönsä jälkeen Krisse itki pk-huoneessa, Roopehan oli tästä aidosti pahoillaan, aikoi jutella Krissen kanssa asioista 

Tämän takia toivon Kristiinan voittavan, jospa se edes lohduttaisi totuuden valjettua hänelle.

Vierailija
102449/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viki ja Köpi, ketä ne on? Krisse ei oikein voikaan osallistua keskusteluun, koska ei tiedä/tunne aina mistä edes puhutaan. Myötäily- ja naurutasolle se silloin jää jutteluun osallistuminen.

Vierailija
102450/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tuotanto siis kommentoi ig:ssä: 

"Hei kaikki! Asukkaita kutsuttiin pk-huoneeseen ennen äänestysajan päättymistä mielivaltaisessa järjestyksessä. Oli puhdasta sattumaa, että OP oli pk:ssa sillä hetkellä, kun huomattiin, että hän onkin vaarassa pudota. Siinä tilanteessa tuotanto päätti pitää hänet päiväkirjahuoneessa siihen asti, että asia varmistui ja tuloksen sai julkaista. Jos lopputulos olisi ollut toinen, Olli-Pekka olisi päästetty ulos ja joku muu olisi kutsuttu kuulemaan äänestyksen lopputulos." 

Itseäni ihmetyttää lihavoitu kohta. Milloin on siis huomattu, että hän on vaarassa pudota, kun kaksi minuuttia ennen äänestyksen päättymistä op oli vielä kolmantena? Tuo kaikkihan on pitänyt tapahtua parin minuutin sisällä, jos äänestystilanne ja äänestysaika ovat sellaiset, kuin katsojille kerrotaan. 

Koita nyt hyväksyä, että se OP tippui. Ei se tuolla jankkaamisella mihinkään muutu.

Minä hyväksyn sen, että op tippui, mutta en sitä, että tuotanto valehtelee. Minä puhun nyt jostain ihan muusta kuin Op:sta. 

Miten niin valehtelee? Sä et vaan suostu uskomaan selitystä.

No tuossahan sen juuri selitin, millä perusteella valehtelee. Tuotanto selittää, että huomasivat Op:n olevan vaarassa pudota, mutta kuitenkin samaan aikaan palkit näyttivät jotain ihan muuta. 

Eihän se äänestystilanne koskaan ole täysin reaaliaikainen, koska menee siinä jokunen hetki päivittää palkit ja prosentit taulukkoon ennen kuin se lyödään katsojien nähtäville screenille. 

"Eihän se äänestystilanne koskaan ole täysin reaaliaikainen, koska menee siinä jokunen hetki päivittää palkit ja prosentit taulukkoon ennen kuin se lyödään katsojien nähtäville screenille. "

Ei kai nyt joku luule, että niitä arvoja sinne kuvaruudulle lasketaan taskulaskimella ja paperilla. Kyllä tietotekniikka osa tehdä sen millisekunnin tarkkuudella.

Vierailija
102451/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle menee häädetyn herja?

Viimeisen häädetyn herjan antoi Vili.

Vierailija
102452/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiinalle valkenee lähiaikoina 3kk:n matkaltaan yllättäviä asioita.

OP on läyhännyt hänestä seläntakana koko kauden ajan, haukkunut ja syytellyt mm. kaljojen pöllimisestä ja pizzan syömisestä. Krissen kommentti eilen " nyt lähti kaikki ilo talosta, hyvä tyyppi lähti"

Paula läyhännyt Krissestä 2/3 kautta, mm. kehitellyt Ellan kanssa että Krissestä tulee pahin skandaalivideo, valehdellut päin naamaa puolueviikolla ettei ole kertaakaan nimennyt Krisseä,  sanonut ettei aio pitää mitään yhteyksiä Krisseen. Krissen kommentti Paulasta eräissä bileissä " mä haluun olla kuin sinä Paula, olet esikuvani!"

Ella läyhännyt Krissestä koko tuntemisensa ajan, aina tofun ostamisgatesta lähtien. Hänen mukaansa neiti näpsän kanssa finaaliviikolla olo olisi pahinta kaikista. Krissen kommentti Ellasta " hän on yksi läheisimmistä asukkaista minulle"

Roopen käytös Krisseä kohtaan mökkiriidan jälkeen muuttui myös. Hänen lähtönsä jälkeen Krisse itki pk-huoneessa, Roopehan oli tästä aidosti pahoillaan, aikoi jutella Krissen kanssa asioista 

Tämän takia toivon Kristiinan voittavan, jospa se edes lohduttaisi totuuden valjettua hänelle.

Lässynlässyn.

Vierailija
102453/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viki ja Köpi, ketä ne on? Krisse ei oikein voikaan osallistua keskusteluun, koska ei tiedä/tunne aina mistä edes puhutaan. Myötäily- ja naurutasolle se silloin jää jutteluun osallistuminen.

Arttu, Joppe ja Paula juttelevat leppoisasti toistaiseksi, nyt äkkiä ohjelmaa että jotain vielä olisi tekemistä.

Vierailija
102454/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula ei voita. Nousee yöjunaan ja kohti Oulua...

Vierailija
102455/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeesti nyt, ei enää äänestetä. En usko sattumiin. Op:n putoaminen oli järjestetty juttu. Ei ollu mun suosikki, mut epäreilu peli tuotannon puolelta ottaa pannuun ihan älyttömösti.

Nyt barrikaadeille, ja äänestys(raha)hanat kiinni!!!!

Kyllä! Minä en ainakaan aio antaa Joelille enää  yhtään ääntä! Meni maku tuotannosta! Älkää tekään tuhlatko rahoja Joelin äänestämiseen!

T: Joelin superfani

Ei äänestetä Joelia.

Vierailija
102456/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 Paula

2 Arttu

3 Joel

4 krisse

Näin se vaan menee 🤗

Vierailija
102457/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula - Hapannaama suurimman osan päivästä, selkeä pelaaja, ihan aktiivinen päivä- ja viikkotehtävissä. Kännissä täysi idiootti jonka lähellä ei haluaisi olla hetkeäkään, wannabe-27-vuotias poikamies. Normaali ihminen ei kyllä tuohon ikään mennessä ole ehtinyt kolmea kertaa erota avioliitosta.

Krisse - Porukan suurin lusmu. Lähes poikkeuksetta löytyy muuta tekemistä tai ainakin (teko)syy sille, miksei voi osallistua yhteisiin askareisiin. Pari pientä hauskaa pilkahdusta ja ajatusta koko kaudella. Pisteet parisuhteen kunnioittamisesta, mutta saa kyllä likka ja hänen fanit aivan väärän kuvan maailmasta jos tuolla pelillä BB voitetaan.

Arttu - Mikä on aitoa ja mikä feikkiä? Tuskin ainakaan Ellaan sekaantui BB-voiton takia 😀 Kontenttia ainakin riittänyt ja vaikka kuinka alkoholi maistuisi, niin usein on jopa se järjen ääni. Reippaasti viihdearvoa, mutta ei mielestäni voittaja-ainesta.

Joppe - Hauska, nero, nopeaälyinen. Vaikea vihata, mutta vaaka-asento kutsuu turhan usein. Korkkien heittämiset, ilmapalloleikit, lennokit jne. varmasti tuli puhtaasta leikkimielisyydestä eikä laskelmoituna. Kumma ettei tuon tylsyyden keskellä väki enempää viihdettä itseään ja muita.

Vierailija
102458/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel, Arttu ja Paula ovat varmasti kaikki sanavalmiita ja heillä on kaikilla hyvä talon jälkeinen elämä tiedossa. (Kristiina sanoi tänään aamupalapöydässäkin että ei halua kyllä minnekään esiintymään...)

Vierailija
102459/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää kuinka ihmiset ottaa vakavasti tällaisen ohjelman ja ollaan syydetty rahaa äänestyksiin.

Itse olen seurannut ohjelman lähes kaikki jaksot, mutta ei minulla hermot sen takia mene jotta kuka voittaa.

No harmitti OP kohtalo eilen kylläkin.

Ja Ellaa ajattelin kyllä itsekin äänestää pois talosta, mutta ajattelin jotta aivan sama missä häärää tyyppi.

Minä olen syytänyt äänestyksiin tasan kaksi euroa. Minulla ei maailma kaadu siihen, kuka voittaa, mutta siihen kaatuu, jos porukkaa huijataan ja hommat hoidetaan vähän sinne päin. Minusta vääryys on vääryys, vaikka kenenkään elämä ei siitä järkkyisikään. Omituista, että kaikenlainen p*rseily pitäisi vain hyväksyä siksi, että asia ei vaikuta minun elämääni. 

Vierailija
102460/104451 |
29.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä vielä yks joka ei kuulu ns. makkarijengiin. Joka on edennyt kisassa kaikenlaisten kuoppien jälkeen itsensä likoon laittaen, ei keikistelemällä tai makoilemalla, ja se on Paula. Olisi niin oikein että Paula voittaisi koko pa*kan.

Ketju on lukittu.