Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Taitaa olla ensimmäinen BB-kausi kun mulle on ihan yks hailee kuka noista voittaa. Koko kaudella ei ole ollut ketään varsinaista suosikkia, surkea casting tänä vuonna.
Paula on kauden persoona. Ei missään nimessä vielä tänään ulos, jos on vähänkään järkeä äänestäjillä.
Kiva kun bb kiusaa noita.
Oikea ikkuna, autoja, jee. Hyvä bb.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, kun murkku-Krisse lähtee talosta ja kelaa mielessään, että "dippiduu, mä oon widun kova mimmi..."
Ja sitten hänelle selviää, että kannattajat olivat +60-vuotiaita setiä ja tätejä, joiden mielestä Krisse on söpö ja pieni, ja häntä pitää sääliä niin kuin kiusattuja aina säälitään.Äläs nyt jauha jaskaa taas siellä!
Mikä meni pieleen?
Krisse leikkii kovista ja yrittää tehdä vaikutuksen Arttuun.
Fb-sivulla häntä ihailevat varttuneet rouvat ja ikämiehet, ja perustelu on nimenomaan se, että hän on kiusattu pieni tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
op:n päivä pelastettu, kun sai kaljaa
No OP kyllä on ansainnut oluensa, kun Krisse viimeksi joi OP:n oluita.
Paula joi ja Arttu ja Julia söi pitsan.
Paula luuli että ovat maantasalla, yllärinä tuli katolla olo.
Vajaa 2 tuntia ja alkaa koosteet. Jännittävämpi mitä eilen.
Äänestä suosikkia jos äänestät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
op:n päivä pelastettu, kun sai kaljaa
No OP kyllä on ansainnut oluensa, kun Krisse viimeksi joi OP:n oluita.
Paula joi ja Arttu ja Julia söi pitsan.
Kovia kokenut op on myös talossa kokenut kovia. Op voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin muistuttaa, että täällä on nyt menossa suuri hybridivaikuttamisen operaatio, eikä voi olla ihan varma, mistä on kyse, mutta muutamia vaihtoehtoja heitän:
a) Vedonlyöntivaikuttaminen. On täysin mahdotonta sanoa onko kyse kenen BB-kilpailijan ajamisesta voittoa kohti, koska osa vaikuttamisesta voi olla myös näennäispropagandaa, jolla tosiasiassa halutaan nostaa ihmisten sympatioita jotakin asukasta kohtaan. Toiminta ei saa myöskään olla liian näkyvää. Ja etenkin, kaikki, mitä nettiin kirjoitetaan (myös muille palstoille), ei ole totta, eli joku voi myös tekeytyä Kristiinan puolesta vetoa lyöneeksi, jotta se oikea oma suosikki sujahtaisi voittoon mm. Kristiinan ohi, kun kansa lakkaa äänestämästä Kristiinaa.
b) Läheisten tekemä vaikuttaminen. Asukkaiden tutut saattavat yrittää vaikuttaa äänestystulokseen. Tähän en tosin kovin voimakkaasti usko, sillä teksti on niin törkeää, etten halua uskoa, että kenenkään nyt talossa olevan läheinen sortuisi yhtä alhaiseen toimintaan.
Ärsyttääkö asia, ja haluat tehdä sille jotakin? Sanoisin, että äänestä omaa, oikeaa suosikkiasi. Älä tule tälle palstalle, ja kuuntele sydäntäsi. Älä myöskään lankea niihin tuotannon näyttämiin prosentteihin, vaan äänestä silti sitä omaa ihan oikeaa suosikkiasi, jos äänestät. Tee se silti, vaikka suosikkisi olisi kärjessä.
PS. Ylläpitokin voisi vähän ryhdistäytyä palstan modaamisessa, mutta jos ei onnistu, niin kai tämän koko ketjunkin saa poistettua?Näin se muuttuu. Nise twisti tulossa. Alkaako pöksyt tutista?
Vedonlyöjilläkö? No jos on lyönyt vetoa isommalla summalla kuin mikä on varaa hävitä, niin varmaan luulisin, että tässä vaiheessa alkaa tutista viimeistään.
Itseänihän se ei rouhaise, kuka tämän voittaa, ei se minun elämääni vaikuta. Talossa on ihmisiä, joihin samaistun enemmän ja ihmisiä joihin samaistun vähemmän. Ehdottomat inhokkini ovat jo poistuneet.
Palstalta on kadonnut kaikki keskustelu ja mielenkiinto, ja vaikka välillä tätä ketjua tulee vilkaistua, niin meno on sen verran surullista, että kirjoittaa ei tee edes mieli.
Miksi sitten kirjoittelet? Ja pidempiä vuodatuksia kuin muut.
En kirjoittele, kirjoitin tuon yhden, koska täällä ei joko kaikilla mene ihan hyvin, tai vaihtoehtoisesti joku yrittää nyt kovasti jotakin. Jos joku satunnainen tätä lukee, niin jätinpä nyt tuon ohikulkeissani.
Onneksi tätä oksennusta ei taida enää kovin moni viitsiä lukea.
Huomenna tärähtää! Kristiina voittaa äänivyöryllä. Ihanaa! Ei auttanut palstalaisten vihapuheet.
Vierailija kirjoitti:
viime vuonna tiukkapipo gusi tehtäväalueella katolla.
Taas Ristiina pääsee pätemään kortinneen , haistakoot paskan !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, kun murkku-Krisse lähtee talosta ja kelaa mielessään, että "dippiduu, mä oon widun kova mimmi..."
Ja sitten hänelle selviää, että kannattajat olivat +60-vuotiaita setiä ja tätejä, joiden mielestä Krisse on söpö ja pieni, ja häntä pitää sääliä niin kuin kiusattuja aina säälitään.Äläs nyt jauha jaskaa taas siellä!
Mikä meni pieleen?
Fb-sivulla häntä ihailevat varttuneet rouvat ja ikämiehet, ja perustelu on nimenomaan se, että hän on kiusattu pieni tyttö.
Krisse on itse kiusaaja. Vaikka en Artusta pidäkkään niin todella törkeästi haukkui häntä.
Arvostan sitä, että Arttu uskalsi ihastua Ellaan.
Tykkään OP:n huumorista ja Paulan räväkkyydestä.
Joelin ja Krissen suosiota en ymmärrä ollenkaan.
Pidin puuhapete-Markosta, mutta suosikkini oli Timo, jonka instaa olen alkanut seurata, koska harvoin näkee niin positiivista ja sydämellistä ihmistä.
Tätähän tämä on, suomalaisen naisen ihannemies on sellainen Uuno Turhapuron asenteen omaava häviäjä, jota sopii passata. Passaaminen on toisaalta hyvää materiaalia uhriutumiseen mutta myös kontrollointiin. Kun Joel Turhapuro makaa sängyn pohjalla ja määkii karjalanpaistua ja sipsiä, eipä ainakaan ole pettämässä.[/quote]
Näinkö sulle onneton on käynyt. Soitapa , niin hoidetaan mieli kuntoon. "Näin se muuttuu", kuten eräskin asukas aikoinaan tokaisi...useamman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä meni pieleen?
Fb-sivulla häntä ihailevat varttuneet rouvat ja ikämiehet, ja perustelu on nimenomaan se, että hän on kiusattu pieni tyttö.Krisse on itse kiusaaja. Vaikka en Artusta pidäkkään niin todella törkeästi haukkui häntä.
Pienikokoisia naisia pidetään aina uhreina, vaikka kokemukseni mukaan ne on kaikista pahimpia kiusaajia ja sadisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten hänelle selviää, että kannattajat olivat +60-vuotiaita setiä ja tätejä, joiden mielestä Krisse on söpö ja pieni, ja häntä pitää sääliä niin kuin kiusattuja aina säälitään.21-vuotias ei ole enää murrosikäinen.
Niin ei pitäis olla, mutta Krisse on jäänyt sille tasolle.
Mikä sinun taso on ????? Krisse on fiksu nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Perus-Paulaa. Paula onkin alusta asti ollut se ”erikoinen” asukas, tyyliin:
”Lähtiskö tänään yks vai kaks vai huomenna vasta. Vai? ”
Mutta sitten kuitenkin välillä terävä, kuten äsken:
”näkyykö ihmisillä maskeja, vois päätellä vähän koronatilanteen?”
Billeekö? Tulleeko?
Miksi sitten kirjoittelet? Ja pidempiä vuodatuksia kuin muut.