Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7

Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
101601/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse kertoi ostaneensa ennen taloon tuloa uuden yli 3000 euron pelikoneen ja käyneensä kauneusleikkauksessa. Myös noissa tatskoissa puhutaan nelinumeroisesta summasta.

Suunnitelmissa on lisää mustia tatuointeja ja plastiikkakirurgiaa.

Kyllä 30 000 eurolle kohteita löytyy!

Vierailija
101602/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisse kertoi ostaneensa ennen taloon tuloa uuden yli 3000 euron pelikoneen ja käyneensä kauneusleikkauksessa. Myös noissa tatskoissa puhutaan nelinumeroisesta summasta.

Hienoja investointeja itseensä. Muutamalla muulla menisi sipseihin ja kaljaan iso osa voittorahoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
101603/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, kun murkku-Krisse lähtee talosta ja kelaa mielessään, että "dippiduu, mä oon widun kova mimmi..."

Ja sitten hänelle selviää, että kannattajat olivat +60-vuotiaita setiä ja tätejä, joiden mielestä Krisse on söpö ja pieni, ja häntä pitää sääliä niin kuin kiusattuja aina säälitään.

21-vuotias ei ole enää murrosikäinen.

Niin ei pitäis olla, mutta Krisse on jäänyt sille tasolle.

Mikä sinun taso on ????? Krisse on fiksu nuori nainen.

Viisi kysymysmerkkiä riittää kertomaan oman tasosi.

Mikään ei puhu Krissen fiksuuden puolesta. Hän kyllä "tietää" paljon täydellisen tietämättämyyden antamalla varmuudella.

Vierailija
101604/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö olli-pekka on johdossa äänestyksessä? Tietääkö kukaan?

Vierailija
101605/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, kun murkku-Krisse lähtee talosta ja kelaa mielessään, että "dippiduu, mä oon widun kova mimmi..."

Ja sitten hänelle selviää, että kannattajat olivat +60-vuotiaita setiä ja tätejä, joiden mielestä Krisse on söpö ja pieni, ja häntä pitää sääliä niin kuin kiusattuja aina säälitään.

Mikään ei puhu Krissen fiksuuden puolesta. Hän kyllä "tietää" paljon täydellisen tietämättämyyden antamalla varmuudella.

Ei tiennyt edes Estonia-turmasta mitään, kysyi ”kuoliko siellä ketään?” Edes Kristiinan ikä ei selitä sen junttiutta, koska minä olen Krissen kanssa täsmälleen samanikäinen ja tiennyt turmasta jo pienestä lapsesta asti. Krisseä kiinnostaa vain tatskat ja oma ulkonäkö. Pinnallinen käytöstavaton tyhjäpää.

Vierailija
101606/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoja investointeja itseensä. Muutamalla muulla menisi sipseihin ja kaljaan iso osa voittorahoista.

Nyt ei puhuta sinusta, vaan BB-talon asukkaista. Koitahan pärjätä niillä sossun eväillä !

Vierailija
101607/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tulee illalliseksi DrOetkerin pizzat ja Paula-kokki kysyy pitääkö nää pahvit poistaa ennen uunia.

Vierailija
101608/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö olli-pekka on johdossa äänestyksessä? Tietääkö kukaan?

tarkistin juuri ja joppe johtaa 50% äänipotilla ja venäläinen lapsi on tippumassa

Vierailija
101609/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään nyt kaikista noista asukkaista. Kritiinassakaan ei ole mitään vikaa, vaikka laiskahko BB:n käskyille onkin. Kristiinan on ”pilannut” vaan tämän palstan fanaattiset Kristiiina-fanit, jotka tarttuu jokaiseen Kristiina-viestiin niin raivokkaasti. Mutta kuka tahansa voi voittaa, kannatan kaikkia, ja onnittelut huomiselle voittajalle.

Vierailija
101610/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa kallistua kuitenkin äänestämään OP:tä. Suoraselkäinen, rehti suomalainen. Ahkera työssäpuurtaja. Voittopotille varmasti käyttöä. Rahat tuskin menee virolaiselle tatuoijalle.

Vierailija
101611/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain kaudella linnunpöntöstä kuului puhetta..nyt ois ollu kiva twisti kun OP oli yksin röökillä ja olis alkanu kuulua tyyliin "mitäs OP miten menee"  XD

Vierailija
101612/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidanpa kallistua kuitenkin äänestämään OP:tä. Suoraselkäinen, rehti suomalainen. Ahkera työssäpuurtaja. Voittopotille varmasti käyttöä. Rahat tuskin menee virolaiselle tatuoijalle.

eikä varsinkaan thaimaalaiselle munanleikkaajalle

Vierailija
101613/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tiennyt edes Estonia-turmasta mitään, kysyi ”kuoliko siellä ketään?” Edes Kristiinan ikä ei selitä sen junttiutta, koska minä olen Krissen kanssa täsmälleen samanikäinen ja tiennyt turmasta jo pienestä lapsesta asti. Krisseä kiinnostaa vain tatskat ja oma ulkonäkö. Pinnallinen käytöstavaton tyhjäpää.

Lapsenlapseni 10v ja tietää Estoniasta paljon, samoin Titanicista.

Vierailija
101614/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Op:n ei tarvitse poltella sätkiä voittonsa jälkeen. Voi ostaa haluamaansa laatutupakkia 😍

Vierailija
101615/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö sä itseäsi kovinkin fiksuna, kun harrastat ihmisten haukkumista netissä?

Noi sun typerät, keksityt ja vääristetyt stoorit osoittaa ainoastaan, että sulla on joku ihme fiksaatio vääristellä ja pyrkiä manipuloimaan ihmisten käsityksiä. Mihin lie sillä pyritkään? Yritätkö saada sun oman suosikin voittoon? Vai onko sulla vaan ongelma nuorten omapäisten naisten suhteen?

Oli miten oli, niin tervettä sun käytös ei ole!

Vierailija
101616/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö sä itseäsi kovinkin fiksuna, kun harrastat ihmisten haukkumista netissä?

Noi sun typerät, keksityt ja vääristetyt stoorit osoittaa ainoastaan, että sulla on joku ihme fiksaatio vääristellä ja pyrkiä manipuloimaan ihmisten käsityksiä. Mihin lie sillä pyritkään? Yritätkö saada sun oman suosikin voittoon? Vai onko sulla vaan ongelma nuorten omapäisten naisten suhteen?

Oli miten oli, niin tervettä sun käytös ei ole!

Taidat itsekin harrastaa ihmisten haukkumista netissä kirjoituksestasi päätellen.

Vierailija
101617/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Kristiina viimeisenäkin iltana hakeutuu toiseen huoneeseen kuin muut?

Vierailija
101618/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo muut on niin paljon omia itsejään kuin vain voi 12 viikon talossa olon jälkeen olla, mutta tuo Krisse ei. 

Se vaan jatkaa peilaamistaan ja teeskentelyään, vai onko se normielämässäkin tuollainen itserakas,

joka noin paljon peilaa vai onko peili kännykän korvike. Tuohan on ihan hurjan näköistä katseltavaa kun ei mene tuskin montaakaan minuuttia ,niin taas on kädet hiuksissa tai pikkupeili kädessä, isoista peileistä puhumattakaan, jonne pitää alvariinsa pysähtyä. Niskojaan valittaa, ne tulee kipeäksi siitä kun pää on vinossa sinne suuntaan, minne fleda on vuoroin heitetty.

Ei  ole voittaja-ainesta!

Vierailija
101619/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpais.. Ilman puhevikaa ja röökin polttamista.

Mullekin OP kelpaisi, jos kävisi plastiikkakirurgilla korvaamassa naamansa ulkonäköä (tietysti kammottavat lävistykset veks), leikkais tukkansa ja siistisi partansa, hankkisi kuntosalilla sopusuhtaisen vartalon, hankkiutuisi eroon puheviasta ja hankkisi koulutuksen ja paremman ammatin. 

Mitä väliä, millainen OP:n pitäisi olla, että kelpuuttaisitte hänet? Luultavasti te ette kelpaisi OP:lle.

Vierailija
101620/104451 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Kristiina viimeisenäkin iltana hakeutuu toiseen huoneeseen kuin muut?

Se tietää kamerat ja yrittää tekoilmeillä epäonnistuneesti niiden välityksellä, joskus myös höpöttelee itsekseen niille.

Ketju on lukittu.