Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tällä palstalla moni tietää, että Kristiiina tämän kauden voittaa vaikkei sitä ansaitse. Ei se ole edes äänestäjien ansioita tai edes syytä. Se on ikävä kyllä tuotannon tekemä päätös, että tälläsenä kurjana aikana saadaan kansalle se kaikkein kurjin voittaja.
Se että hänet muistetaan esikuvana nuorille ja kaikille suomalaisille:korona-kauden laiskana, naamastaan ja hampaistaan huolta pitävänä, itseensä käpertyneenä ihmisenä. Tällainen on tärkeä tänä aikana, varsinkin täällä Etelä-Suomessa.
Pysytään tiukasti kotona, neljän seinän sisällä, ei tehdä mitään ylimääräistä.
Kristiinassa nähdään tuotannon mielestä korona-ajan esikuva suomalaisnuorille, älä tee mitään, käskystä muita, pidä huolta vain itsestäsi ja ulkonäöstäsi.Kristiinasta on otettu jopa kaksi eri kuvaa noihin promokuviin, kun katsotte ”äänestä”-uutisia. Muista asukkaista on aina vaan se yksi ja sama kuva. (Toinen vaihtoehto voittajaksi tuotannolla oli Paula, hänestä on myös kaksi erilaista kuvaa, mutta tuotanto dumppas jo Paulan.)
Näin se muuten on, tuo kuva-asia. Ja muukin. Ei tarvii enää kenenkään ihmetellä, kuka voittaa. Kakka juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoveli pyysi please siivotkaa talo. Muut siivosi mutta mitä teki Kristiina jälleen. Paisteli munaa, söi leipää, pesi hampaitaan, peilaili. Nuori nainen elää haavemaailmassaan, kuplassaan. Alussa olin Krissen puolella kun muut puhuivat Krissen laiskuudesta. Op sanoi Artulle että Krisse on prinsessa vihaan sitä. Krisse on vapaamatkustajana päässyt finaaliin. Ei lusmuilulla voittoon.
Ensin se, pahus sentään, vei suihkuvuorot toisten nenän edestä, ja nyt kun se hoitaa kaikki aamutoimet viimeisenä, se on laiskuri, joka välttelee töitä.
Arttu näköjään imuroi olohuoneen, kun Krisse oli aamiaisella. Ois ollut hauska nähdä taistelu imurista näiden kahden välillä :D Arttu lopetti imuroinnin lyhyeen muuten tästä syystä: Imuri meni laturiin. Joel kysyi: Loppuiko imurista akku? Arttu vastasi: Mää laitoin sen laturiin, kun aattelin sillä aikaa järjestellä näitä...
Oma veikkaukseni on, että pk-huoneesta on ohjeistettu arvostelemaan hieman maltillisemmin noita sponsorituotteita, jossain vaiheessahan tuon imurin ominaisuuksia taisivat käydä läpi vähän turhan avoimesti. Ne asiat tosin käy ilmi mistä tahansa varsi-imuriarvostelusta, niiden akut eivät ole kovin kestäviä eivätkä ne pärjää imurointitehossa johdollisille imureille.
Aika pian tuon jälkeen Joppe sitten imuroi jo eteistä. Siinä oli jo niin monta minuuttia imuurin hujuutusta taustalla, että jollei tuohon varsi-imuriin ole useampi tehoakku, niin ei sillä taas hujuuta kukaan useampaan tuntiin.
Ps. Mulla oli muuten yhteen aikaan työkaveri, joka hoiti minun työlistaltani hommia, joilla ei ollut akuutti kiire, ja kehuskeli sitten tehneensä ne. No, ei meiltä työt toki tekemällä lopu, mutta vähän erikoisena pidin sitä, että hän oli ne kysymättä hoitanut. Niin vakavaa se ei toki ole, jos joku imuroisi puolestani, sen saisi tehdä ihan ilolla. Enkä nyt töistänikään kateellinen ole, mutta ihmeellisenä pidin sitä, ettei käyty mitään keskustelua työnjaosta, en ollut tietoinen, että hänellä oli duuneista pulaa, eikä ollut esimiehenkään kanssa asiasta keskustellut.
Pps. Se taitaa se suuri imurointisota nyt jäädä tältä kaudelta, kun eivät jaa noita hommia tasan. Minkäs sille mahtaa?
Tuollaisella imurilla on kätevä imuroida portaat.auto sun muuta sälää. Täytyy olla sitten sähköimuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kertoisko joku että mitä se OP on tuonne tuonut?!
Kieroilua ja selkäänpuukottamista, ne tiedänkin enkä yhtään arvosta, mutta mitä muuta?!
Ei juurikaan puhu ja suorissa lähetyksissä punastelee ja on vaikeana. On hirveän vaikea nähdä OP juttelemassa haastatteluissa juontajille.OP on asukkaiden mielestä selvästi mukavaa seuraa, ja he kai sen parhaiten tietävät.
Itse arvostan tehtäviin panostamista. OP oli lumoava lehmä ja mainio kutojamummo.Niin kun eivät tiedä, mitä se on selän takana puhunut, ei ole ollut toista OP:n kaltaista, joka haukkuisi ja mustamaalaisi muita, eli OP on haukkunut muita ja vaikuttanut paljon muiden asukkaiden mielipiteisiin toisista asukkaista, mutta kukaan ei ole haukkunut häntä muille ja siksipä hänestä pitävätkin. Mä en millään näe tuollaista kieroilijaa voittajana! Miten muuten luulisit pärjäävän suorissa haastatteluissa?
Kyllä nuo tietävät OP:n puheet. Hän on niin avoimesti puhunut selän takana kaikkien kanssa. On Krissenkin kuullen "dissannut" Krisseä ja hän on vain naureskellut niille jutuille kuten muutkin. Kaikki tuolla ymmärtävät OP:n huumoria.
OP ei varmaankaan tule pärjäämää studion haastattelussa hyvin, koska hän näyttää jännittävän kovasti. Hän ei tule voittamaan joten tuskin silmä suurta merkitystä onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Toi Krisse on kyllä ihan pimeä, aamulla ei siivous kiinnostanut ja nyt kun muut haluaa levätä niin hän menee muiden viereen huudattaman imuria. Ihan ihme plikka, ulos tänään!
Imuroi aiemmin myös. On ihme plikka. Da da. Voittoon.
Krisse pääsee taas pätemään ruuan laitossa , oikein himona outtelee että pääsee neuvvomaan ja käskyttämään 🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieroilua ja selkäänpuukottamista, ne tiedänkin enkä yhtään arvosta, mutta mitä muuta?!
Ei juurikaan puhu ja suorissa lähetyksissä punastelee ja on vaikeana. On hirveän vaikea nähdä OP juttelemassa haastatteluissa juontajille.OP on asukkaiden mielestä selvästi mukavaa seuraa, ja he kai sen parhaiten tietävät.
Itse arvostan tehtäviin panostamista. OP oli lumoava lehmä ja mainio kutojamummo.Niin kun eivät tiedä, mitä se on selän takana puhunut, ei ole ollut toista OP:n kaltaista, joka haukkuisi ja mustamaalaisi muita, eli OP on haukkunut muita ja vaikuttanut paljon muiden asukkaiden mielipiteisiin toisista asukkaista, mutta kukaan ei ole haukkunut häntä muille ja siksipä hänestä pitävätkin. Mä en millään näe tuollaista kieroilijaa voittajana! Miten muuten luulisit pärjäävän suorissa haastatteluissa?
Kyllä nuo tietävät OP:n puheet. Hän on niin avoimesti puhunut selän takana kaikkien kanssa. On Krissenkin kuullen "dissannut" Krisseä ja hän on vain naureskellut niille jutuille kuten muutkin. Kaikki tuolla ymmärtävät OP:n huumoria.
OP ei varmaankaan tule pärjäämää studion haastattelussa hyvin, koska hän näyttää jännittävän kovasti. Hän ei tule voittamaan joten tuskin silmä suurta merkitystä onkaan.
Voittajan kohdalla ei olekaan enää juuri haastattelua, aina on kausi loppunut nopeaan paperisilppusateeseen. Korona-aikana voittaja siivoaa silput ja sammuttaja valot.
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon että kaikki noista olisi tänään ihan sanavalmiita studiossa. Jopa Kristiina. Sehän on kuin lastenohjelman juontaja. Ulosanti pk-huoneessa samanlaista lässyttävää puhetta. Puhuu kuin yksinkertaisille. Ja sellaisia hänen faninsa ovatkin.
Op sanoisi huh huh , voi kamala
Vierailija kirjoitti:
En muista mihin aikaan katsoin vähän, kun jälleen kerran Kristiina istuu omalla paikallaan ja syö kun muut siivoo.Eikä ole eka kerta.Noita ollut nyt useamman kerran.Ei voittajaksi.
247 et nähnyt että vei punkkuvalkoviini lasit ja muualta myös. Arttu täytti tiskikonetta. 2 x tänään imuroinut.
Vierailija kirjoitti:
Toi Krisse on kyllä ihan pimeä, aamulla ei siivous kiinnostanut ja nyt kun muut haluaa levätä niin hän menee muiden viereen huudattaman imuria. Ihan ihme plikka, ulos tänään!
Krissellä on menkat, siitä johtuen hirveä aamuväsymys ja hidas sytytys. Puhui menkoistaan Julian kanssa ennen kuin Julia nykäistiin talosta pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikkini on pitkään ollut Joel. Olen nyt viime hetkillä joutunut vaihtamaan sitä. Edelleenkin olen sitä mieltä että Joelissa on eniten potentiaalia mutta hän vain tykkää makailla ja syödä sipsiä. Lisäksi hän mielestäni kohteli Juliaa aika ikävästi. Minun ääneni voittajasta saa OP. Hän myöntää reilusti että pelaa. Niin ne tekee kaikki muutkin, sanovat mitä tahansa. OP käyttäisi voittorahat häihinsä, nehän tulee kalliiksi.
Kieltämättä, vaikka OP on kuvottavan suttuinen eikä sen puheesta saa mitään selvää eikä taida olla kaikki roskapussit kyydissä niin mieluummin voittoon se kuin Lievestuoreen toljottaja. Toljottaja voi vapaasti jatkaa makaamista ja piereksimistä hämärässä huoneessaan. Sitähän se haluaa. Afrikka jääköön unelmaksi Joelilta!
Pulinat pois Joppe voittaa.
Nyt maataan sohvalla ja Paula oli tekemässä pikkupalaa mutta nyt näyttää ottavan astioita koneesta ja kaappiin lataa. Op tupakoi kun ei näy.
Vierailija kirjoitti:
Krisse tarttui imuriin joutuu häätöön niinhän imuriin tarttujille on aina käynyt suuri Jopen toteamus jo muinoin
Arttupa rohkeana poikana tarttui ekana. Krisse 2 x samaten viime viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosikkini on pitkään ollut Joel. Olen nyt viime hetkillä joutunut vaihtamaan sitä. Edelleenkin olen sitä mieltä että Joelissa on eniten potentiaalia mutta hän vain tykkää makailla ja syödä sipsiä. Lisäksi hän mielestäni kohteli Juliaa aika ikävästi. Minun ääneni voittajasta saa OP. Hän myöntää reilusti että pelaa. Niin ne tekee kaikki muutkin, sanovat mitä tahansa. OP käyttäisi voittorahat häihinsä, nehän tulee kalliiksi.
Kieltämättä, vaikka OP on kuvottavan suttuinen eikä sen puheesta saa mitään selvää eikä taida olla kaikki roskapussit kyydissä niin mieluummin voittoon se kuin Lievestuoreen toljottaja. Toljottaja voi vapaasti jatkaa makaamista ja piereksimistä hämärässä huoneessaan. Sitähän se haluaa. Afrikka jääköön unelmaksi Joelilta!
Ei OP:ta voittoon. Vaikuttaa ikävältä ihmiseltä, Krissenkin haukkui ihan paskaksi. Nuo muut valitukset Krissestä olisi vielä mennyt mutta tuo paskaksi haukkuminen oli aika turhaa, kaiken lisäksi se tuntui siltä että hän oikeasti tarkoitti sitä ja oli vihainen.
Aina kun OP on äänessä niin silloin on joku juoru selän takana jostakin. Yleensä Krissestä.
En soisi voittoa ns. juoruakalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, meni maku Joelin sanottua Juliaa tyhjänpäiväiseksi. Enpä suosi enää.
Onko itse olevinaan kovinkin merkittävä.
Joel voi mun puolesta lähteä tänään, vaikka aiemmin suosikkina pidin.Huumorilla Joel heittää monta hyvää läppää, aivan mainio tyyppi.
Saanko kutsua sinua "huumorilla" HUOR*KSI niin kuin Joppe teki Krisselle?
Kyllä, usko tai älä, hyvä ystäväni saa kutsua minua vaikka tuolla tavalla.
Minua ei kyllä huoritella.
Aha. Teillä on varmaankin sitten erilainen huumorintaju ja luottamus.
Kyllä. Minun ystäväpiirissäni miespuoliset ihmiset eivät kutsu naispuolisia "huor*ksi" huumorillakaan.
Katsokaas Youtubesta video "Krisse, ahkera siivoaja".
Krissen lusmuilussa ei ole kyse mistään viidestä, vaan paristakymmenestä minuutista.
Muut asukkaat siivosivat. Krisse laittoi itselleen ruokaa, mussutti sitä kaikessa rauhassa, kävi peilaamassa itseään.
Irrotti sentään seinältä kolme valokuvaa.
Krisse ei tajunnut edes avata OP:lle ulko-ovea, vaikka tällä oli kädet täynnä roska- ja pullopusseja. Löntysti vaan perässä lökäpöksyissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, ettei OP itsekään tajua miten paljon läyhää. Sanoi jossain niiden skandaalivideoiden näyttämisen jälkeen, että yllättyi miten paljon oli läyhännyt.
Toivottavasti ottaa opikseen ohjelmasta.
Huhhuh. Näin se muuttuu. Nise twisti tulossa illalla kun Joel-poika lähtee Keski-Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista mihin aikaan katsoin vähän, kun jälleen kerran Kristiina istuu omalla paikallaan ja syö kun muut siivoo.Eikä ole eka kerta.Noita ollut nyt useamman kerran.Ei voittajaksi.
247 et nähnyt että vei punkkuvalkoviini lasit ja muualta myös. Arttu täytti tiskikonetta. 2 x tänään imuroinut.
Krissen sukulainen, Neiti 247 näkee taas omiaan 😂
Aha. Teillä on varmaankin sitten erilainen huumorintaju ja luottamus.