Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Tilatkaa äkkiä medi-heli krissen nenään osu joulupallo😅
Onko se siis sittenkin Krisse, joka tänään lähtee päiväkirjahuoneen kautta? :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan huomannut missä vaiheessa Joel kyllästyi Juliaan kun aluksi oli kuitenkin siihen ihan kuumana. Mitäs siis yhtäkkiä tapahtui?
Eka kerta taisi olla silloin kun Julia puhui poikaystävästään, tai siis miehestä jonka kanssa einole varma seurusteleeko vai ei mutta säätää jotain (= panee). Silloin Joel alkoi jo ottaa etäisyyttä, mutta lopullinen niitti oli se bileilta kun Julia tuli mustasukkaiseksi Markon läpsäistyä Paulaa pyllylle. Julia alkoi jankkaamaan ja meuhkaamaan aggressiivisesti siitä ja Joel tajusi että Julia olikin koko ajan ollut kiinnostunut Markosta eikä hänestä. Joel totesi Julian olevan hullu muija.
Voi herranjestas! Eiköhän ongelma ollut se loputon turha ja päätön länkyttäminen ja tekopyhä luonne eikä se, että Julia ei olisi ollut Joelista kiinnostunut.
No härreguud sentään! Toki se myöskin, mutta Julia antoi ensim ymmärtää olevansa kiinnostunut kun kiherteli ja kikatteli kuin teini Markon ja Joelin seurassa.
Kikattelu muuten loppui kuin seinään siihen kun Marko poistui talosta. Julian nauru on nykyään ihan eri kuuloista kuin silloin taloon tullessaan. Oli hirmu flirtti päällä ja hihhihhih kuului kovalla volyymillä jatkuvasti, mutta ei enää.Niin? Se, missä vaiheessa Julia lopetti kikattamisen, ei liity mitenkään siihen, miksi Joel ei enää ole kovin kiinnostunut Julian seurasta.
Ei liitykään. Miksi pitäisi?
No siksi, kun siitä tuossa edellisessä kommentissa puhuin. "Eiköhän ongelma ollut se loputon turha ja päätön länkyttäminen ja tekopyhä luonne eikä se, että Julia ei olisi ollut Joelista kiinnostunut."
Tässä lainausketjussa puhuttiin siitä, miksi Joel menetti kiinnostuksen Juliaa kohtaan ja siihen ei liity millään tavalla se, että Julian kikatus loppui, kun Marko lähti.
Olet harvinaisen rasittava ihminen. Ensimmäisessä vastauksessani aloittajan kysymykseen kerroin jo miksi Joel menetti kiinnostuksensa Juliaan enkä jaksa toistella itseäni. Se että lisäsin myöhempäån kommenttiini jotain muutakin ei pitäisi vaivata ketään noin kovasti. Voit ihan vapaasti skipata sen osan. Ei tää kommentointi nyt niin rajoitettua ole ettei saisi kirkjoittaa mitään ylimääräistä. Relaa vähän.
Ja minä kerroin olevani eri mieltä siitä, että Julian kikattelut Markolle olisivat vaikuttaneet siihen. Sitten aloit selittelemään lisää Julian kikatuksesta, mikä ei liittynyt yhtään mihinkään eikä mitenkään todistanut minun kantaani vääräksi. Oletin, että kommenttisi liittyi nimenomaan minun kommenttiini, kun sitä lainasit.
Olet ihan samanlainen jankkaaja kuin känni-Julia. Mulla loppui justiinsa kärsivällisyys. Hyvää loppuiltaa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin äänestän Kristiinaa vastalauseena sille, että kovin moni nainen täällä äänestää Joelia, koska pitävät häntä "ihanana". Oma käsitykseni ihanasta miehestä on vain niin erilainen.
Minusta taas on todella typerää äänestää jotain ihan yhdentekevää asukasta ihan vain vastalauseena, jos joku tykkää erilaisista ihmisistä kuin itse. Ja tässä ei kukaan ole äänestämässä mitään ihannekumppania, jos nyt niin kuvittelet. Minäkin olen ihan hyvässä parisuhteessa, mutta minusta Joel ja Op ovat "ihania". En minä heitä mihinkään parisuhteeseen ole valitsemassa, vaan viihdyttäviksi henkilöiksi.
Se on sinun henkilökohtainen mielipiteesi. Se ole sen parempi tai oikeampi kuin aloittajankaan. Taidat olla ihminen, joka ei hyväksy toisten mielipiteitä ja luulet, että oma mielipiteesi on totuus.
Ei se ole mikään henkilökohtainen mielipide vaan ohjelman idea. Toki ei voida mitenkään kontrolloida, millä perusteilla kukin äänestää, mutta kyllä äänestysohjeissa nimenomaan sanotaan "äänestä suosikkiasi" eikä "äänestä protestiksi jotakuta, joka voisi pudottaa jonkun, jonka äänestäjät ärsyttävät sinua".
Joko Arttu tai Kristiina ulkona tänään?
Vierailija kirjoitti:
Lähteekö Kristiina tänään, kun kuvataan noin paljon?
Pakko lähteä, kun joulupallo osu nenään ja hermot meni. Ärsyttävä pikku ihminen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa huomata, että vihdoinkin joku muukin huomaa saman minkä minä olen tiennyt jo pitkään. Arttu on antanut eniten kontenttia taloon ja on ollut kiva kaveri muille eikä ole läyhännyt selän takana❤️Arttu ansaitsee voiton🤗
Juu, eipä tosiaan ole läyhännyt selän takana :D Olet tainnut unohtaa kaikki ne kerrat, kun oli Ellan kanssa makkarissa haukkumassa ihan kaikki muut talon asukkaat, jotka ovat vain k*rpiä, jotka eivät tajua mitään. Ja marisi lotinajutuistakin ihan koko ajan. Markolle purki tuntojaan ja seuraavana yönä haukkui Ellalle hänet feikiksi.
Arttu on haukkunut vain katsojia ei asukkaita👌🏼
Muistelepas vielä uudelleen esim sitä iltaa, kun Paula ja Ella joutuivat häätöäänestykseen ja nimeämiset näytettiin televisiossa. Ja niitä lotinajuttuja, miten paljon märisi niistä. Ei siinä kyllä mistään katsojista puhuttu. (Mikset lukenut kommenttiani, jossa näitä esimerkkejä kerroin?)
Edelleen olen sitä mieltä ettei Arttu ole läyhännyt selän takana kenestäkään yksittäisestä asukkaasta kuten muut asukkaat ovat tehneet. Nimeämisissä tietenkin pitää perustellen kertoa kenet ja miksi nimeää. En sanoisi sitä läyhäämiseksi.
Ai kuten Krisse, Joel ja Julia? Kenestä he ovat läyhänneet?
Ainakin Samista ja Vilistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu on kauden kovimpia tyyppejä sanotte mitä sanotte. Kova temppu mennä leidarin kanssa paneskelemaan telkkariin, vaikka asuu jossain maalaiskylässä.
Todellakin näin. Tunteet veivät mennessään joten on ollut täysin oma itsensä Arttu talossa ja tämän takia ansaitsee voiton. Muut ovat pidätelleet tunteitaan ja pelanneet roolipeliä.
Tunteet? Oli kiimoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan huomannut missä vaiheessa Joel kyllästyi Juliaan kun aluksi oli kuitenkin siihen ihan kuumana. Mitäs siis yhtäkkiä tapahtui?
Eka kerta taisi olla silloin kun Julia puhui poikaystävästään, tai siis miehestä jonka kanssa einole varma seurusteleeko vai ei mutta säätää jotain (= panee). Silloin Joel alkoi jo ottaa etäisyyttä, mutta lopullinen niitti oli se bileilta kun Julia tuli mustasukkaiseksi Markon läpsäistyä Paulaa pyllylle. Julia alkoi jankkaamaan ja meuhkaamaan aggressiivisesti siitä ja Joel tajusi että Julia olikin koko ajan ollut kiinnostunut Markosta eikä hänestä. Joel totesi Julian olevan hullu muija.
Voi herranjestas! Eiköhän ongelma ollut se loputon turha ja päätön länkyttäminen ja tekopyhä luonne eikä se, että Julia ei olisi ollut Joelista kiinnostunut.
No härreguud sentään! Toki se myöskin, mutta Julia antoi ensim ymmärtää olevansa kiinnostunut kun kiherteli ja kikatteli kuin teini Markon ja Joelin seurassa.
Kikattelu muuten loppui kuin seinään siihen kun Marko poistui talosta. Julian nauru on nykyään ihan eri kuuloista kuin silloin taloon tullessaan. Oli hirmu flirtti päällä ja hihhihhih kuului kovalla volyymillä jatkuvasti, mutta ei enää.Niin? Se, missä vaiheessa Julia lopetti kikattamisen, ei liity mitenkään siihen, miksi Joel ei enää ole kovin kiinnostunut Julian seurasta.
Ei liitykään. Miksi pitäisi?
No siksi, kun siitä tuossa edellisessä kommentissa puhuin. "Eiköhän ongelma ollut se loputon turha ja päätön länkyttäminen ja tekopyhä luonne eikä se, että Julia ei olisi ollut Joelista kiinnostunut."
Tässä lainausketjussa puhuttiin siitä, miksi Joel menetti kiinnostuksen Juliaa kohtaan ja siihen ei liity millään tavalla se, että Julian kikatus loppui, kun Marko lähti.
Olet harvinaisen rasittava ihminen. Ensimmäisessä vastauksessani aloittajan kysymykseen kerroin jo miksi Joel menetti kiinnostuksensa Juliaan enkä jaksa toistella itseäni. Se että lisäsin myöhempäån kommenttiini jotain muutakin ei pitäisi vaivata ketään noin kovasti. Voit ihan vapaasti skipata sen osan. Ei tää kommentointi nyt niin rajoitettua ole ettei saisi kirkjoittaa mitään ylimääräistä. Relaa vähän.
Joelin kiinnostus lopahti kun näki Julian änkyröivän minän kännisenä ja Julia alkoi puhua miehestään mistä mies ei pidä jne. Joel koki että eihän Juliaa uskalla edes hipaista kun nirppanokka älähtää. Ja Markon ja Julian riita kännissä avasi myös Joelin silmät. Yöpartiossa Julia oli selvinpäin eikä jankuttanut mun mies mun mies ei hyväksy sitä tätä tuota.
Julialle ei alkoholi sovi ollenkaan. Hänestä kuoriutuu niin inhottava persoona esiin, ettei sitä kestä se kuuluisa Erkkikään.
Julia tai Arttu liipasimella lähdön kasnnalta.
Hyvä! Julia kotiin tänään.
Nyt Julialle ääniä että saadaan Arttu pois! Näytetään että meissä kyrvvissä on voimaa!
Julia tänään hotelliin nukkumaan!
J ja K pieni ero. Julia heikoilla samaten Arttu ja Paula
No onhan tänäänkin fanikornerin rentoa tunnelmaa. Pitäkää tuolistanne kiinni. Nyt mennään taas. Hurjaa menoa.
Julia ulos!