Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Krisse aloittaa sähköinsinööri opinnot. Kertonut että pääsi todistuksella. ei tarvinnut käydä pääsykokeessa.
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko, kun mökkiläiset ja talon asukkaat ottivat toisistaan mittaa kaksintausteluissa alkukaudella?
Krisse hävisi omansa. Kun hän palasi mökkiin, niin Roope, Paula ja OP lohduttivat lämpimästi ja tsemppasivat vuolaasti.
Niinpä, mutta silti täällä on läyhätty monta viikkoa että kiusataan.
Siellä se ahkera Arttu tekee ryhdikkäästi päivätehtävää. Krisse makoilee sohvalla peiton alla. Ei kovin reilua mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina kaunis ja fiksu nuori nainen näin vanhemman naisenkin näkökulmasta.
Ei oo ikinä kaunis.
Siinäpä sinulla iso ongelma, mieti sitä.
Paula sai maksimi promillensa yöllä mitä vinkunut 8 viikkoa. Paula joutaa lähteä tänään. Arttu huomenna. Ja sunnuntaina Op, Krisse ja Joel voittakoon. Joel ansaitsi voittonsa. Asukkaat tykkäsi, katsojat tykkäsi. Ei konflikteja, rauhallinen, leppoisa. Osallistui, ei lepsuillut. Viihdyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä sinulla iso ongelma, mieti sitä.
Mitä 😂
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko, kun mökkiläiset ja talon asukkaat ottivat toisistaan mittaa kaksintausteluissa alkukaudella?
Krisse hävisi omansa. Kun hän palasi mökkiin, niin Roope, Paula ja OP lohduttivat lämpimästi ja tsemppasivat vuolaasti.
Kauheita kiusaajia!
Se olisikin hyvä twisti eli käänne, jos tosiaan tänään häätö tapahtuisi mahdollisimman eleettömästi tai jopa vähän kammottavasti. Tyyliin: äänestystulos kerrotaan livessä katsojille ja sitten näytetään kuvaa talosta, jossa häädettävä kutsutaan muina miehinä/naisina/asukkaina pk-huoneeseen ja siellä hänelle kerrottaisiin, että good-bye. Asukkaille ei kerrottaisi mitään. Aluksi asukkaat ei ehkä hokaisi mitään, mutta kun tulisi kuulutus 'saatte mennä nukkumaan' ja 'hyvää yötä' ja valot himmenisi, niin luulisi että olisi jo melkoiset spekulaatiot ja vainoharhat tulilla.
Sitten aamulla sanottaisiin, että hyvää huomenta asukkaat, herätys uuteen häätöpäivään! Tämän päivän jälkeen teitä on vain neljä.
Eikö tämmönen lause kuulu ihan kiellettyjen listalle, viime yönä Kristiinan Artulle sanoma (kielletty säännöissä, katsojille kommunikointi):
”Oon vaan köyhä opiskelija, joka nostaa tukia, jos en voita 30 tonnia.”
Tuotanto vois kyllä poistaa törkeän sääntörikkomuksen takia.
Nuoko ei siis vielä tiedä että joku lähtee tänään ?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämmönen lause kuulu ihan kiellettyjen listalle, viime yönä Kristiinan Artulle sanoma (kielletty säännöissä, katsojille kommunikointi):
”Oon vaan köyhä opiskelija, joka nostaa tukia, jos en voita 30 tonnia.”Tuotanto vois kyllä poistaa törkeän sääntörikkomuksen takia.
Jep, yhdessä Paulan kanssa, joka kertoi yöllä krisselle, että antoi tälle viime viikon nimeämisessä äänet.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa huomata, että vihdoinkin joku muukin huomaa saman minkä minä olen tiennyt jo pitkään. Arttu on antanut eniten kontenttia taloon ja on ollut kiva kaveri muille eikä ole läyhännyt selän takana❤️Arttu ansaitsee voiton🤗
Juu, eipä tosiaan ole läyhännyt selän takana :D Olet tainnut unohtaa kaikki ne kerrat, kun oli Ellan kanssa makkarissa haukkumassa ihan kaikki muut talon asukkaat, jotka ovat vain k*rpiä, jotka eivät tajua mitään. Ja marisi lotinajutuistakin ihan koko ajan. Markolle purki tuntojaan ja seuraavana yönä haukkui Ellalle hänet feikiksi.
Vierailija kirjoitti:
”Oon vaan köyhä opiskelija, joka nostaa tukia, jos en voita 30 tonnia.”Tuotanto vois kyllä poistaa törkeän sääntörikkomuksen takia.
Mikä sääntörikkomus tuo on? Sanoi Artulle asian, joka on tosi. Kaikki muutkin tuolla puhuvat rahapalkinnosta. Oletkohan hieman yksinkertainen, jos tuollaisen perusteella päätät äänestää Krisseä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Kristiina voittaa, niin kuinka paljon BB saa ensi kaudelle hakuvideoita, joissa pestään hampaita, maataan sängyssä, sluibaillaan tehtävistä, käskytetään muita ja puhutaan yksin vesilasille? Tuotannon mielestähän tuollainen on selvää finaaliainesta.
Loistoidea! Ruvetaan kostoks tehtaileen sellasia hakuvideoita tonne.
Iha sama kuka tänään lähtee olen vilpittömästi vahigoniloine vuorollaan Jokisen lähdöstä. Minun suosikki lähti aiemmin. Elikkä yksi lysti kuka on ensivuonna Kristinin paikalla änkyttämässä. Amen
Vierailija kirjoitti:
Siellä se ahkera Arttu tekee ryhdikkäästi päivätehtävää. Krisse makoilee sohvalla peiton alla. Ei kovin reilua mun mielestä.
Vaan Arttupa lähtee tänään hoonaamaan boyfrendinsä tuhkaluukkua.
Paula on jo ihan unessa kun tänään alkaa lähetys ja yökkäri jo päällä,
no se tuskin lähteekään kuin vasta sunnuntaina..
Fiksu? Puhuu itsekseen ja esiintyy kameroille. Mä luulin että lapset tekee käyttäytyy niin? Ei aikuiset.