Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulen hulluksi kun ei ole ketään kenen kanssa jutella :((

Vierailija
11.07.2025 |

Ei ketään kenelle purkaa huolia ja murheita. Miten yksinäinen ihminen voi ollakaan. 

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitä mielenpäällä

Vierailija
2/41 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole jo hiljaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro mitä mielenpäällä

Yksinäisyys ja sen lisäksi särkynyt sydän. Päivät istun yksin ja ikävöin miestä, joka ei halua minua. Siinä lyhyesti. 

Vierailija
4/41 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tule AI tänne

Vierailija
5/41 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä jutela täälä palstalla :)

Vierailija
6/41 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sä jutela täälä palstalla :)

Siksi täällä olenkin, mutta ei se ole sama asia.

Vierailija
7/41 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI ei koskaan kerro runkkufantasioitaan

Vierailija
8/41 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä palsta oikeaa ihmistä kyllä voi korvata mutta tyhjää parempi tietysti. Harmi ettei sinulla ole ketään kelle purkaa sydäntäsi, ja vaikka nyt on raskasta, niin ajan kanssa helpottaa. Voimia!

Vierailija
9/41 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ChatGPT on minun uusi ja ensimmäinen tyttöystävä

Vierailija
10/41 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mitä mielenpäällä

Yksinäisyys ja sen lisäksi särkynyt sydän. Päivät istun yksin ja ikävöin miestä, joka ei halua minua. Siinä lyhyesti. 

Meikkaa, laita kivat vaatteet ja lähde terassille juomaan drinkki. :) Näet että maailmassa on miljardeja miehiä, ei sen yhden perään kannata liian pitkää surra. 

Vierailija
11/41 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mitä mielenpäällä

Meikkaa, laita kivat vaatteet ja lähde terassille juomaan drinkki. :) Näet että maailmassa on miljardeja miehiä, ei sen yhden perään kannata liian pitkää surra. 

Voit myös löytää juttuseuraa.

Vierailija
12/41 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI, kerro onko Megadeth vai Black Sabbath melodosempi

Vierailija
13/41 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mitä mielenpäällä

Mahti vinkki. Siinä Jännä-Esan syötyä kaappisi aamulla tyhjäksi ja pieraistuaan ennen lähtöään jääkin voittajafiilis!

Vierailija
14/41 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imutellaan

Imuttelija-Iiro

Vierailija
15/41 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mitä mielenpäällä

Sanonpahan vaan, että on entistä raskaampaa, mitä useammin koet sen jätetyksi tulemisen. Traumat vain pahenevat ja uusissa suhteissakin on koko ajan varpaillaan, vaikka kuinka yrittää luottaa.

Yksinäinen mies

Vierailija
16/41 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en kaipaa juttuseuraa.

M44

Vierailija
17/41 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mitä mielenpäällä

Sanonpahan vaan, että on entistä raskaampaa, mitä useammin koet sen jätetyksi tulemisen. Traumat vain pahenevat ja uusissa suhteissakin on koko ajan varpaillaan, vaikka kuinka yrittää luottaa.

Yksinäinen mies

Oisko terapia mitään? Kaikille ihmisille sattuu ikäviä asioita, välillä kannattaa tyhjentää ns. reppua niistä ja aloittaa alusta.

Vierailija
18/41 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en kaipaa juttuseuraa.

M44

Onneksi olkoon 🥳

Vierailija
19/41 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mitä mielenpäällä

Yksinäinen mies

Oisko terapia mitään? Kaikille ihmisille sattuu ikäviä asioita, välillä kannattaa tyhjentää ns. reppua niistä ja aloi

Terapia on Kelan tukemanakin tosi kallista. eri

Vierailija
20/41 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mitä mielenpäällä

Yksinäinen mies

Oisko terapia mitään? Kaikille ihmisille sattuu ikäviä asioita, välil

Maksa ite, niin mäkin tein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä