Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
98261/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö jotkut jaksaa tota katsella. Lahjoja pakkaavat kuten eilen ja edellispäivänä, näköjään. 

Itse en ole enää muutamaan viikkoon jaksanut KYTÄTÄ, välillä vain vilkaissut.

Onneksi loppuu sunnuntaina.

No senverran tästä bb:stä on iloa ollut, että kaivoin monta vuotta kaapin perukoilla pölyttyneen grillileipäkoneeni esiin. Ja nyt olen nautiskellut "tousteista" useana iltana.

oon kyllä kytännyt 247 antaumuksella. Kaivoin minäkin n 15  v vanhan rillin ja tehnyt toasteja. Oon ostanut kikherneitä ja ennen kaatoa paistinpannuun virusttanut ts huuhdellut hyvin ja antanut valua kunnolla. hyviähän ne on. Sitten oon tehnyt tortilloja, kerrankin söin 3 päivää koska oli liikaa tilpehööriä. 

Hamppareita en oo vielä tehnyt. Uunifeta pasta ei ollut mulle uutta ja Krissehän teki tuolla sitä. Tortillot myös tuttuja mutta en ollut tehnyt ainakaan vuoteen. Pitsaakin vois tehdä, joskus on epäonnistun ut koska oli taas liika tilpehööriä pääll'ä. Pohja lähinnä jäi vähän raa aksi. En jaksanut onkia heittomerkkiä jos ja kun joku märisee siitä,. 

Vierailija
98262/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoveli ilmoitti eilen, että voittosummaan lisätään 1500€ tuosta paketointityöstä. Osallistujat voisivat kyllä nyt yhdessä päättää sen luovuttamisesta vähävaraisille lapsille Hopen jaettavaksi olipa voittaja sitten kuka tahansa heistä. Se olisi järkevä teko.

Käyköhän tuollainen eräälle itsekkäälle pennulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
98263/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse ja varsinkin Julia syövät kuin kasvavat teinipojat. Kyllähän se aineenvaihdunta vielä toimii mutta kymmenen vuoden päästä jää kaikki vyötärölle.

Julia turpoaa alhaalta ylöspäin, ihan hirveät jalat sillä ja tissit ei kasva ollenkaan.

No, no tuo oli jo typerä kommentti. Menepä itse peilin eteen ja tuijota kuvaasi, mitä näet?

Vierailija
98264/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondis5 kirjoitti:

Ei Joel ole "pikku porsas". Aika iso ainakin vyötäröltä. Onkohan koskaan käynyt lenkillä tai salilla? Jos noille järjestettäisiin juoksukilpailu Paula vastaan muut, jossa muut saisivat juosta viestinä niin Paula voittaisi.

Iso sika joel on kimittää ja vinkuu.

Paula paiskoo pienet miehet seinille jos haluaa, on varmasti talon vahvin henkilö ja nussisi munan irti varmaan, oikea emäntä talossa, hieman petyin kun ei ruokaa tee vaikka on kokki.

Vierailija
98265/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisse ja varsinkin Julia syövät kuin kasvavat teinipojat. Kyllähän se aineenvaihdunta vielä toimii mutta kymmenen vuoden päästä jää kaikki vyötärölle.

Julia turpoaa alhaalta ylöspäin, ihan hirveät jalat sillä ja tissit ei kasva ollenkaan.

No, no tuo oli jo typerä kommentti. Menepä itse peilin eteen ja tuijota kuvaasi, mitä näet?

Kyllä mulla ainakin tissit kasvaa.

Vierailija
98266/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö jotkut jaksaa tota katsella. Lahjoja pakkaavat kuten eilen ja edellispäivänä, näköjään. 

No senverran tästä bb:stä on iloa ollut, että kaivoin monta vuotta kaapin perukoilla pölyttyneen grillileipäkoneeni esiin. Ja nyt olen nautiskellut "tousteista" useana iltana.

oon kyllä kytännyt 247 antaumuksella. Kaivoin minäkin n 15  v vanhan rillin ja tehnyt toasteja. Oon ostanut kikherneitä ja ennen kaatoa paistinpannuun virusttanut ts huuhdellut hyvin ja antanut valua kunnolla. hyviähän ne on. Sitten oon tehnyt tortilloja, kerrankin söin 3 päivää koska oli liikaa tilpehööriä. 

Hamppareita en oo vielä tehnyt. Uunifeta pasta ei ollut mulle uutta ja Krissehän teki tuolla sitä. Tortillot myös tuttuja mutta en ollut tehnyt ainakaan vuoteen. Pitsaakin vois tehdä, joskus on epäonnistun ut koska oli taas liika tilpehööriä pääll'ä. Pohja lähinnä jäi vähän raa aksi. En jaksanut onkia heittomerkkiä jos ja kun joku märisee siitä,. 

Eikö omaa ruokapäiväkirjaa voi pitää jossain muualla kuin BB aiheisessa ketjussa?

Vierailija
98267/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voittoon ei purjehdita siivoamalla urheilemalla eikä ulkonäön perusteella. Empaattisuus j se että sana on hallussa on eduksi , laatu korvaa määrän. Näkyyhän se äänestillanteessa.

Joel ansaitsee voiton, on verbaalisesti lahjakas. Pärjäsi hyvin kaikissa tehtävissä. Kiltti, ystävällinen. Ei läyhää ei raivoa, ei sikaile, törkeile. Silti on viihdyttävä.

Joelin hengitys haisee käytetyltä kostealta nuuskapussilta ja paistirasvalta. 

Mitä sitten , mene muualle haistelemaan. Joel voittakoon.

Peseekö Joel koskaan hampaitakaan? 

Vierailija
98268/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tuo röökin vetäminen tyhmän näköistä.

Vierailija
98269/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia ja Krisse paiskii töitä kun pojat oli tupakilla ja kahavilla. Nyt tuli.

Vierailija
98270/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntää että aika komean miehen 182/82 42v metsätöissä kehittyneet lihakset.

Vaimo ja lapsetkin ovat hyvässä kunnossa.

Vierailija
98271/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

perunamuussia ruskeaa kastiketta ja lihapullia parin tunnin päästä. Arttu tekkee.

Vierailija
98272/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voittoon ei purjehdita siivoamalla urheilemalla eikä ulkonäön perusteella. Empaattisuus j se että sana on hallussa on eduksi , laatu korvaa määrän. Näkyyhän se äänestillanteessa.

Joel ansaitsee voiton, on verbaalisesti lahjakas. Pärjäsi hyvin kaikissa tehtävissä. Kiltti, ystävällinen. Ei läyhää ei raivoa, ei sikaile, törkeile. Silti on viihdyttävä.

Ei.

Vierailija
98273/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tauko kestänyt ku 19 min.

Vierailija
98274/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ovat sopineet, että Krisse pesee Joelinkin puolesta.

Vierailija
98275/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntää että aika komean miehen 182/82 42v metsätöissä kehittyneet lihakset.

Vaimo ja lapsetkin ovat hyvässä kunnossa.

Metsätöissä kehittyy vain vitutus, lihasten kanssa tuolla typerällä hommalla ei ole mitään tekemistä.

Vierailija
98276/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondis5 kirjoitti:

Ei Joel ole "pikku porsas". Aika iso ainakin vyötäröltä. Onkohan koskaan käynyt lenkillä tai salilla? Jos noille järjestettäisiin juoksukilpailu Paula vastaan muut, jossa muut saisivat juosta viestinä niin Paula voittaisi.

kukaan täysijärkinen ihminen ei käy salilla.

Se on ilmapäitten ajanvietettä se.

Vierailija
98277/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesee koko uusimaan puolesta.

Vierailija
98278/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö omaa ruokapäiväkirjaa voi pitää jossain muualla kuin BB aiheisessa ketjussa?

Anteeksi vastasin eräälle. Hyvää päivän jatkoa.

Vierailija
98279/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
98280/104451 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä on vielä porsaan kieli ja porsaan sisäfile tekemättä. Paula kertoi eilen että tekee huomenna jauhelihasta jotain. 🤣

Pojat halluu lihhaa....

Kukahan noista osaa valmistaa kieltä? Olisiko osannut edes Vili, joka sen osti? Veikkaan, että lentää mädäntyneenä roskiin maanantaina, kun taloa tyhjennetään.

OP valmistaa kielen , oli mukana ostoksilla.

Eihän op osaa. Kieli oli Vilin idea. Eiks kieli keitetä ja mausteet. Itse en syö.

Ketju on lukittu.