Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Isoveli ilmoitti eilen, että voittosummaan lisätään 1500€ tuosta paketointityöstä. Osallistujat voisivat kyllä nyt yhdessä päättää sen luovuttamisesta vähävaraisille lapsille Hopen jaettavaksi olipa voittaja sitten kuka tahansa heistä. Se olisi järkevä teko.
Käyköhän tuollainen eräälle itsekkäälle pennulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse ja varsinkin Julia syövät kuin kasvavat teinipojat. Kyllähän se aineenvaihdunta vielä toimii mutta kymmenen vuoden päästä jää kaikki vyötärölle.
Julia turpoaa alhaalta ylöspäin, ihan hirveät jalat sillä ja tissit ei kasva ollenkaan.
No, no tuo oli jo typerä kommentti. Menepä itse peilin eteen ja tuijota kuvaasi, mitä näet?
Kondis5 kirjoitti:
Ei Joel ole "pikku porsas". Aika iso ainakin vyötäröltä. Onkohan koskaan käynyt lenkillä tai salilla? Jos noille järjestettäisiin juoksukilpailu Paula vastaan muut, jossa muut saisivat juosta viestinä niin Paula voittaisi.
Iso sika joel on kimittää ja vinkuu.
Paula paiskoo pienet miehet seinille jos haluaa, on varmasti talon vahvin henkilö ja nussisi munan irti varmaan, oikea emäntä talossa, hieman petyin kun ei ruokaa tee vaikka on kokki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse ja varsinkin Julia syövät kuin kasvavat teinipojat. Kyllähän se aineenvaihdunta vielä toimii mutta kymmenen vuoden päästä jää kaikki vyötärölle.
Julia turpoaa alhaalta ylöspäin, ihan hirveät jalat sillä ja tissit ei kasva ollenkaan.
No, no tuo oli jo typerä kommentti. Menepä itse peilin eteen ja tuijota kuvaasi, mitä näet?
Kyllä mulla ainakin tissit kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö jotkut jaksaa tota katsella. Lahjoja pakkaavat kuten eilen ja edellispäivänä, näköjään.
Itse en ole enää muutamaan viikkoon jaksanut KYTÄTÄ, välillä vain vilkaissut.
Onneksi loppuu sunnuntaina.No senverran tästä bb:stä on iloa ollut, että kaivoin monta vuotta kaapin perukoilla pölyttyneen grillileipäkoneeni esiin. Ja nyt olen nautiskellut "tousteista" useana iltana.
oon kyllä kytännyt 247 antaumuksella. Kaivoin minäkin n 15 v vanhan rillin ja tehnyt toasteja. Oon ostanut kikherneitä ja ennen kaatoa paistinpannuun virusttanut ts huuhdellut hyvin ja antanut valua kunnolla. hyviähän ne on. Sitten oon tehnyt tortilloja, kerrankin söin 3 päivää koska oli liikaa tilpehööriä.
Hamppareita en oo vielä tehnyt. Uunifeta pasta ei ollut mulle uutta ja Krissehän teki tuolla sitä. Tortillot myös tuttuja mutta en ollut tehnyt ainakaan vuoteen. Pitsaakin vois tehdä, joskus on epäonnistun ut koska oli taas liika tilpehööriä pääll'ä. Pohja lähinnä jäi vähän raa aksi. En jaksanut onkia heittomerkkiä jos ja kun joku märisee siitä,.
Eikö omaa ruokapäiväkirjaa voi pitää jossain muualla kuin BB aiheisessa ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voittoon ei purjehdita siivoamalla urheilemalla eikä ulkonäön perusteella. Empaattisuus j se että sana on hallussa on eduksi , laatu korvaa määrän. Näkyyhän se äänestillanteessa.
Joel ansaitsee voiton, on verbaalisesti lahjakas. Pärjäsi hyvin kaikissa tehtävissä. Kiltti, ystävällinen. Ei läyhää ei raivoa, ei sikaile, törkeile. Silti on viihdyttävä.
Joelin hengitys haisee käytetyltä kostealta nuuskapussilta ja paistirasvalta.
Mitä sitten , mene muualle haistelemaan. Joel voittakoon.
Peseekö Joel koskaan hampaitakaan?
On kyllä tuo röökin vetäminen tyhmän näköistä.
Julia ja Krisse paiskii töitä kun pojat oli tupakilla ja kahavilla. Nyt tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää että aika komean miehen 182/82 42v metsätöissä kehittyneet lihakset.
Vaimo ja lapsetkin ovat hyvässä kunnossa.
perunamuussia ruskeaa kastiketta ja lihapullia parin tunnin päästä. Arttu tekkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voittoon ei purjehdita siivoamalla urheilemalla eikä ulkonäön perusteella. Empaattisuus j se että sana on hallussa on eduksi , laatu korvaa määrän. Näkyyhän se äänestillanteessa.
Joel ansaitsee voiton, on verbaalisesti lahjakas. Pärjäsi hyvin kaikissa tehtävissä. Kiltti, ystävällinen. Ei läyhää ei raivoa, ei sikaile, törkeile. Silti on viihdyttävä.
Ei.
Ei se tauko kestänyt ku 19 min.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ovat sopineet, että Krisse pesee Joelinkin puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää että aika komean miehen 182/82 42v metsätöissä kehittyneet lihakset.
Vaimo ja lapsetkin ovat hyvässä kunnossa.
Metsätöissä kehittyy vain vitutus, lihasten kanssa tuolla typerällä hommalla ei ole mitään tekemistä.
Kondis5 kirjoitti:
Ei Joel ole "pikku porsas". Aika iso ainakin vyötäröltä. Onkohan koskaan käynyt lenkillä tai salilla? Jos noille järjestettäisiin juoksukilpailu Paula vastaan muut, jossa muut saisivat juosta viestinä niin Paula voittaisi.
kukaan täysijärkinen ihminen ei käy salilla.
Se on ilmapäitten ajanvietettä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesee koko uusimaan puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö jotkut jaksaa tota katsella. Lahjoja pakkaavat kuten eilen ja edellispäivänä, näköjään.
Itse en ole enää muutamaan viikkoon jaksanut KYTÄTÄ, välillä vain vilkaissut.
Onneksi loppuu sunnuntaina.No senverran tästä bb:stä on iloa ollut, että kaivoin monta vuotta kaapin perukoilla pölyttyneen grillileipäkoneeni esiin. Ja nyt olen nautiskellut "tousteista" useana iltana.
oon kyllä kytännyt 247 antaumuksella. Kaivoin minäkin n 15 v vanhan rillin ja tehnyt toasteja. Oon ostanut kikherneitä ja ennen kaatoa paistinpannuun virusttanut ts huuhdellut hyvin ja antanut valua kunnolla. hyviähän ne on. Sitten oon tehnyt tortilloja, kerrankin söin 3 päivää koska oli liikaa tilpehööriä.
Hamppareita en oo vielä tehnyt. Uunifeta pasta ei ollut mulle uutta ja Krissehän teki tuolla sitä. Tortillot myös tuttuja mutta en ollut tehnyt ainakaan vuoteen. Pitsaakin vois tehdä, joskus on epäonnistun ut koska oli taas liika tilpehööriä pääll'ä. Pohja lähinnä jäi vähän raa aksi. En jaksanut onkia heittomerkkiä jos ja kun joku märisee siitä,.
Eikö omaa ruokapäiväkirjaa voi pitää jossain muualla kuin BB aiheisessa ketjussa?
Anteeksi vastasin eräälle. Hyvää päivän jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä on vielä porsaan kieli ja porsaan sisäfile tekemättä. Paula kertoi eilen että tekee huomenna jauhelihasta jotain. 🤣
Pojat halluu lihhaa....Kukahan noista osaa valmistaa kieltä? Olisiko osannut edes Vili, joka sen osti? Veikkaan, että lentää mädäntyneenä roskiin maanantaina, kun taloa tyhjennetään.
OP valmistaa kielen , oli mukana ostoksilla.
Eihän op osaa. Kieli oli Vilin idea. Eiks kieli keitetä ja mausteet. Itse en syö.