Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä koostelähetyksessä kun vitsailivat mihin ohjelmiin laittaisivat asukkaat. Niin sanoiko juontaja tai vieras että Vili temppareihin vai tanssii tähtien kanssa kisaan. Paula ja Op vois sopia selviytyjiin. Arttu mihinkä sopisi.
En ole lukenut nyt ketjua vähään aikaan aikaan mutta Vili rantautui Facebookin BB-ryhmään ja vihjasi että on menossa seuraavaan formaattiin jo ensi keväänä. Eli joku tuotannon suosikki ja huomionhakuinen tämä Vili, erikoinen persoonallisuus siihen nähden...
Vili kertoi JO talossa ollessaan että ollut jossain formaatissa joka tulee keväällä ulos.
Kuppilat kuntoon.
Käsittääkseni Vilin kuppilalla ei sitten mene hyvin. Ei siihen ohjelmaan menestyvä yrittäjä pääse, vaan pitää olla isoja ongelmia.
Korona aika myös vaikuttaa noin niinku yleisesti ottaen.
toi on huono toi ruudun kelaus, kun se pallura ei meinaa pysyä kokonaan vasemmassa laidassa jos koittaa kelata niin pitkälle taakse kuin pystyy.
täysin alkuu nauhaa ei saa pysymään, pallo pompsahtaa vain nykyhetkeen.
puhelimella taitaa onnistua jotenkuten mutta kotikoneen ruudulla mahdotonta.
Voi siis kelata vain sinne alkuunpäin, mutta ei täyin tappiin.
Arttu apuriksi lounaan tekoon, Paula varmaan laittaa vain potut kiehumaan vai kyseleeköhän siitäkin.
Sarapara kirjoitti:
Julia on mun mielestä rehti ja positiivinen ja osallistuu kaikkeen. Ei valita eikä keksi tekosyitä eika jauha p:tä. Asuu vielä äidin kanssa kun säästää rahaa omaan ensiasuntoon niin NB voitto raha menisi parempaan tarpeeseen kuin jonkun Kristiinan kauneusleukkaukseen ja tatuointeihin. Joppe söisi rahat, Arttu joisi, Paulalla kuulemma rahaa riittää muutenkin, OP:lla on jo kämpät ja vakityöt.
Toivon että Juulia voittaa.
Malminniityssä asuu ja siellä on vuokra-asuntoja jne
Mikä nykynuorisoa vaivaa? Miten on mahdollista, että ovat noin pitkään nussimatta? Eikö noita naisia paneta? N48v
Minusta on vastuutonta bb-tuotannolta näyttää noiden lahjojen paketointia. Lahjan saajathan voivat nähdä 24/7:sta nuo lahjat etukäteen, ennen kuin asukit ovat ehtineet pakata niitä!
Muistutus että voit vielä nelin tai viisinkertaistaa rahasi (riippuen vedonlyöntisivusta) sunnuntaihin mennessä laittamalla rahasi Kristiinan voitolle.
Vierailija kirjoitti:
perunamuussia ruskeaa kastiketta ja lihapullia parin tunnin päästä. Arttu tekkee.
Taas jauhelihaa. Eikö ne muista porsaan kieltä ja sisäfilettä. Joko poijaat söi kinkun. ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilisessä koostelähetyksessä kun vitsailivat mihin ohjelmiin laittaisivat asukkaat. Niin sanoiko juontaja tai vieras että Vili temppareihin vai tanssii tähtien kanssa kisaan. Paula ja Op vois sopia selviytyjiin. Arttu mihinkä sopisi.
En ole lukenut nyt ketjua vähään aikaan aikaan mutta Vili rantautui Facebookin BB-ryhmään ja vihjasi että on menossa seuraavaan formaattiin jo ensi keväänä. Eli joku tuotannon suosikki ja huomionhakuinen tämä Vili, erikoinen persoonallisuus siihen nähden...
Vili kertoi JO talossa ollessaan että ollut jossain formaatissa joka tulee keväällä ulos.
Kuppilat kuntoon.
Käsittääkseni Vilin kuppilalla ei sitten mene hyvin. Ei siihen ohjelmaan menestyvä yrittäjä pääse, vaan pitää olla isoja ongelmia.
Korona aika myös vaikuttaa noin niinku yleisesti ottaen.
No, mitenkäs se kuppila sitten laitetaan kuntoon??
Mitä olen sarjaa katsellut niin on kyllä aivan kaamean uusaavuttomia tapauksia ollut. Sukulakin meinasi menettää hermonsa useasti. Moni yrittäjä on kuollutkin sarjan esittämisen jälkeen.Yäk, syön mieluummin kotona.
Krisselle mieleinen työnjako talossa menee siten että muut tekevät hommat ja Krisse-porsas vaan sotkee paikkoja + tanssii ripaskaa muiden asukkaiden lakanoiden ja tyynyjen päällä sottaisilla sorkillaan.
Mitä näette siinä kristiinassa? Itsellä ei osu silmään kuin itsekkyys, kameroille esittäminen ja kiiltävä nenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö jotkut jaksaa tota katsella. Lahjoja pakkaavat kuten eilen ja edellispäivänä, näköjään.
Itse en ole enää muutamaan viikkoon jaksanut KYTÄTÄ, välillä vain vilkaissut.
Onneksi loppuu sunnuntaina.No senverran tästä bb:stä on iloa ollut, että kaivoin monta vuotta kaapin perukoilla pölyttyneen grillileipäkoneeni esiin. Ja nyt olen nautiskellut "tousteista" useana iltana.
oon kyllä kytännyt 247 antaumuksella. Kaivoin minäkin n 15 v vanhan rillin ja tehnyt toasteja. Oon ostanut kikherneitä ja ennen kaatoa paistinpannuun virusttanut ts huuhdellut hyvin ja antanut valua kunnolla. hyviähän ne on. Sitten oon tehnyt tortilloja, kerrankin söin 3 päivää koska oli liikaa tilpehööriä.
Hamppareita en oo vielä tehnyt. Uunifeta pasta ei ollut mulle uutta ja Krissehän teki tuolla sitä. Tortillot myös tuttuja mutta en ollut tehnyt ainakaan vuoteen. Pitsaakin vois tehdä, joskus on epäonnistun ut koska oli taas liika tilpehööriä pääll'ä. Pohja lähinnä jäi vähän raa aksi. En jaksanut onkia heittomerkkiä jos ja kun joku märisee siitä,.
Eikö omaa ruokapäiväkirjaa voi pitää jossain muualla kuin BB aiheisessa ketjussa?
Anteeksi vastasin eräälle. Hyvää päivän jatkoa.
Kiva lukea että muitakin bb talossa ruokia mitä tehneet innoittavat katsojankin tekemään. Pizzaa tein kun näin bb:ssä tehtävän. Kinkkua teki mieli kun näin yöllä kun paistoivat ja söivät.
Julia on kiva likka, mutta sunnuntaina kun viimeksi tätä katselin, alkoi ärsyttää se hiuslakan tolkuton ja turha suihkiminen. Arttu laittoi Jullelle tiukat kalanruotoletit, ja Julia sitten suihkutti niihin kilon lakkaa päälle. Kyllä ne letit ilman lakkaakin pysyy letteinä.
Siinähän menee letityksen idea ihan hukkaan. Mikä järki niihin on vielä suihkuttaa kilo myrkyllisiä aineita, kun hiukset on jo saatu ruotuun, pois tieltä. Kaikki saa hengitellä myrkkyjä ilmasta ihan turhan takia.
Jännä tyyli tolla Paulalla, kyselee asioita jotka satavarmasti tietää kuten onko Saiturin pörssi ketju vai mikä? Ja lopuksi toteaa tyhmännäköisenä ai.
Kyllä olisin halunnut nähdä Julian tilalla Markon tuolla finaaliviikolla. Kyllä hän sinne olisi kuulunut, muut tippuivat juuri siihen aikaan kuin pitikin.
Jotenkin vain pariskunta Marko ja zädäm ei Roope, vaan Joel oli hykerryttävä - naurattaa ne asetelmat - esim. yöpartiossa Joel paistaa rauhalliseen tapaansa lettuja ja vieressä uuniin nojailee ja notkuu Marko ja päsmäröi, että miten ne letut pitää paistaa.
Tai Joel ajamassa kaljuaan sileäksi kylppärissä peilin edessä - ja vieressä notkuu Marko päsmäröimässä, että mitenkä se kannattaisi se kalju ajella. Ja Joel huudahtaa, että kait hän nyt oman päänsä osaa höylätä prkele. (siinäkin yksi esimerkki siitä, että se nimenomaan on Joel tuolla, joka sanoo muille suoraan asioista, eikä marmata vain selän takana, hän osaa sanoa asiat ilman ilkeilyä, huumorilla useimmiten)
Vierailija kirjoitti:
Joiko muuten yöpartion Joel kinkun paistinrasvan myös? Neste suupieliä valuen. Röyh!
Vili ois varmaan juonut sen rasvan.
Meinaako nuo tuon maalinkin paketoida?
Vierailija kirjoitti:
On kyllä tuo röökin vetäminen tyhmän näköistä.
rööriin vetäminenkö sitten ylevän näköistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö jotkut jaksaa tota katsella. Lahjoja pakkaavat kuten eilen ja edellispäivänä, näköjään.
Itse en ole enää muutamaan viikkoon jaksanut KYTÄTÄ, välillä vain vilkaissut.
Onneksi loppuu sunnuntaina.No senverran tästä bb:stä on iloa ollut, että kaivoin monta vuotta kaapin perukoilla pölyttyneen grillileipäkoneeni esiin. Ja nyt olen nautiskellut "tousteista" useana iltana.
oon kyllä kytännyt 247 antaumuksella. Kaivoin minäkin n 15 v vanhan rillin ja tehnyt toasteja. Oon ostanut kikherneitä ja ennen kaatoa paistinpannuun virusttanut ts huuhdellut hyvin ja antanut valua kunnolla. hyviähän ne on. Sitten oon tehnyt tortilloja, kerrankin söin 3 päivää koska oli liikaa tilpehööriä.
Hamppareita en oo vielä tehnyt. Uunifeta pasta ei ollut mulle uutta ja Krissehän teki tuolla sitä. Tortillot myös tuttuja mutta en ollut tehnyt ainakaan vuoteen. Pitsaakin vois tehdä, joskus on epäonnistun ut koska oli taas liika tilpehööriä pääll'ä. Pohja lähinnä jäi vähän raa aksi. En jaksanut onkia heittomerkkiä jos ja kun joku märisee siitä,.
Eikö omaa ruokapäiväkirjaa voi pitää jossain muualla kuin BB aiheisessa ketjussa?
Ei jos ne liittyy bigbrotheriin. Esim tekevät samoja ruokia kuin katsojat tai mitä herkkua sunnuntai lähetystä katsellessa tehnyt tai ostanut. Tai onko ostanut lahjan jota paketoivat ym. Paljon järkevämpää kuin esim haukkua kellä on paksut reidet, pienet rinnat ym.
Samaa mieltä.