Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Sini: "tapahtuispa nyt jotain jännää!" :D Joo, tarkoitti varmaan että talossa voisi tapahtua jotain, mutta huvitti kun miettii että mitä hänen yksityiselämässään just tapahtuu.
Ei siis taatusti ole vielä tietoinen asiasta. Tuosta saa hyvän koosteen, kun näytetään tuo toivomus ja sen jälkeen muut ihmettelemässä, minne Sini on kadonnut.
Nyt sini pk huoneeseen! :-)
Sini kutsuttiin nyt päiväkirjahuoneeseen.
Kiusaajaeukko lähtee tänään ulos talosta. Karma is a bitch.
Nyt kutsuttiin Sini pk. Voi toki olla mitä vaan asiaa.
Nyt pyydettiin Sini pk-huoneeseen ..... iiik
Sini ei lähde talosta vaan Artun kanssa peiton heilutteluun.
Iik sini on kutsuttu päiväkirjahuoneeseen nyt kesken ruoan!!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi pitäisi kutsua Minna keskellä yötä avioeroasioiden takia. Häiritä muiden unta, en usko. Eroasia on kyllä sanottu ennen keskiyötä, mutta bb tajusi että Sini flippaa jos lääkitystä ei lisätä. Näin itse luulen.
Hei oikeasti, skarppaa nyt vähän noiden nimien kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo luulis että Ahomaa ja Virtanen ei halua joutua selvittelemään vuoden kuluttua juristien kanssa Sinin hermoromahduksen näyttämistä, etenkin jos pöydän toisella puolella istuva asianomistaja on asianajaja itse
Asukkaat on allekirjoittanut paperin, jossa heitä saa kuvata.
Yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen
Rikoslain mukaan yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä on tuomittava se, joka joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai muuten toimittamalla lukuisten ihmisten saataville esittää toisen yksityiselämästä tiedon, vihjauksen tai kuvan siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle tai häneen kohdistuvaa halveksuntaa. Rikoslain säännöksellä pyritään suojaamaan henkilöiden yksityiselämän piiriin kuuluvia asioita, kuten perhe-elämää ja terveydentilaa.
Haluaako tuotanto lähteä tätä pykälää oikeudessa tulkitsemaan? Vaikka tieto avioeron vireillepanosta on julkista, on olemassa suuri riski sille, että livenä kuvattu reaktio, kun kilpailija saa tietää miehen jättämästä avioerohakemuksesta aiheuttaa kärsimystä loukatulle.
Ja toistan, en usko että tuotantoyhtiö haluaa ottaa oikeudenkäynnin riskiä tällaisessa tapauksessa, jossa sekä avioeron hakija että toinen osapuoli ovat molemmat juristeja.
En usko että koko proseduuria kuvataan ja julkaistaan, mutta onhan tuotannon jotenkin käsiteltävä tilanne ja annettava riittävää tietoa asiasta niille, jotka seuraavat vain koostelähetyksiä eivätkä seuraa muuta uutisointia tai keskustelua BB:n ympärillä.
Mielestäni koko asetelma asukkaiden osalta on nyt muuttumassa täysin, tieto (joko se, että Sini itse kertoo asukkaille jotain tai se, että BB ilmoittaa, että Sini lähtee talosta henkilökohtaisista syistä) tulee olemaan talossa shokki.
Todennäköisesti Sini lähtee talosta. Tämä tulee vaikuttamaan ryhmädynamiikkaan ja varmaan myös talon asukkaiden mielialaan. Sitten taas on olemassa toinen porukka, mökkiläiset, jotka eivät ole koko Siniä vielä edes tavanneet. Jäävätkö he autuaan tietämättömiksi tästä uudesta käänteestä, vai kerrotaanko heille tilanteesta jotenkin.
Tuotannolla on nyt monta asiaa pohdittavanaan.
Miksi Sinin lähtö pitäisi ilmoittaa nyt kun on olemassa myös mökin puoli?
Asukkaille jää enemmän pohdittavaa ja yllätyksiä myös myöhemmäksi jos odottavat että tapaavat hänet kun kaikki yhdistetään.
Juuri tämän poikkeuksellisen tilanteen vuoksi. Jos Sini lähtee ja talon asukkaat saavat tietää syyn, se tulee ihan varmasti vaikuttamaan fiilikseen, koska Sinillä on tuo oma pieni ryhmänsä talossa. Jos ja kun yhdistäminen tapahtuu pian Sinin mahdollisen lähdön tapahduttua, mökkiläiset voivat olla yhdistämisestä ja uusista ihmisistä innoissaan ja talon porukka vastaavasti apeana eikä mökkiläiset tiedä syytä siihen.
No, katsotaan nyt rauhassa miten tilanne etenee, nyt voi vaan spekuloida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi pitäisi kutsua Minna keskellä yötä avioeroasioiden takia. Häiritä muiden unta, en usko. Eroasia on kyllä sanottu ennen keskiyötä, mutta bb tajusi että Sini flippaa jos lääkitystä ei lisätä. Näin itse luulen.
Hei oikeasti, skarppaa nyt vähän noiden nimien kanssa
Perkule,thanks. Siniä tarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin Katin puhetyylin perusteella, että on Tampereen seudulta... Puhuukin siis jotain Vaasan tai Pohjanmaan murretta?
Ei Vaasassa puhuta murteella, niinkun joku Mietaa.
Kyllä ihan kaikkialla Suomessa puhutaan murretta. Omaan murteeseensa ei vain yleensä kiinnitä huomiota, mutta muualta päin Suomea tulevan korvaan ne vieraan murteen ominaispiirteet voivat särähtää. Helsingin puhekieltä ei kai yleensä kutsuta murteeksi, mutta sielläkin itse asiassa puheessa on hämäläismurteiden piirteitä.
Sori vaan, mutta en usko avioerohakemuksen tulevan Sinille yllätyksenä. Kukaan ei voi olla niin julma, että hakisi yllättäen eroa juuri silloin, kun toinen on televisiokameroiden edessä BB:ssä. Puolisot ovat sopineet keskenään etukäteen, että mies jättää erohakemuksen vasta sitten, kun Sini on talossa. Sillä saa niin loistavasti aikaan draamaa ja säälipisteitä, että Sini saattaa hyvin voittaa koko BB:n.
Luuletteko että Arttu saa syytteen seksuaalisesta ahdistelusta?
Ella ja Sassa, eli kiusaajapissikset itkee silmät päästä kun johtajapissis lentää ulos talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimitetaanko Sinille avioerohakemus suoraan päiväkirjahuoneeseen???
Mitä Sini enää avioerohakemuksella tekee kun miehensä on jo avioeroa yksin hakenut?
Joo mies on tehnyt avioerohakemuksen, mutta se hakemus täytyy antaa siis virallisesti Sinille tiedoksi, jotta avioeron harkinta-aika alkaa tästä tiedoksiannosta alkaen kulua (kun ei ole yhteinen hakemus).
Ihmettelen kun jossain väitetään, että Sini voisi saada tämän avioerohakemuksen tiedoksi vasta kun astuu ulos talosta. Eihän se näin ole. Haastemies voi tulla antamaan virkatoimena tämän avioerohakemuksen Sinille tiedoksi vaikka talon sisälle. Tällainen kuuluu haastemiehen normaalitoimintaan. Ei kai Suomen laissa ole säädöstä, joka estäisi haastemiehen toimittamista asiakirjaa virallisesti tiedoksi BB-taloon?
Lähteeköhän Sini kotiinsa tänään, jos saa tietää asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaksi juristia saa sillä, että pelleilee suhteestaan julkisuudessa? Onkohan mies ollut täysin tietoinen bb-jutusta ja ollut viimeinen niitti? Mies yrittää pelastaa vielä maineensa eroamalla ennenkuin on liian myöhäistä. Tällä viestittää, ettei hyväksy Minnan toimia.
Minna perkele, tämänkin homman pilasi.
Koettakaa nyt erottaa Minna ja Sini. He on kuin yö ja päivä.
Öö.. tuo edellinen oli sarkasmia.