Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse käyttäytyi kuin teinibileissä yöllä. Esitti humalaisempaa kuin oli ja oli välillä skarpimpi, huonoa näytös-showta yksinpuheluineen. Teennäistä!!!
Noi Krissen känniääliö yksinpuhelut on kyllä älyttömiä.
Yrittää sillä viestiä jotain, mutta ei varmaan itsekään tiedä mitä. Huomion hakuisuutta varmaan. Heikko esitys. Näytti idiootilta, kun ei ollut edes mitenkään pahassa jurrissa.
Ulkomaailmaan viestiminenhän on kai asukkailta kielletttyä, miksi Kristiinaa ei heitetä jo tuotannon toimesta ulos talosta? Tuo viestiminen on ollut toistuvaa
Mitä hän viesti? 247 ja en oo huomannut. Arttuhan soittelee jatkuvasti "puhelimella" ha OP ja Joel. Jaa mutta nehän on poikia. Pojat on poikia.
Vierailija kirjoitti:
Krisse ei valitettavasti tajua, että se kansansuosio johtuu siitä, että joutui niin epäreilusti läyhäporukan mollaamaksi syntipukiksi, eikä siitä, että kiroilee ja hokee "ei kinostele". Krissen pisteet nousivat kypsästä käytöksestä Paulan ja Nikon riidassa ja siitä, ettei ole puhunut monen muun lailla pahaa toisten selän takana. Tuo flegmaattinen kyllästyneisyys ja kiroilu ei tuo yhtään lisää kannattajia, vaan karkottaa ne aiemmatkin.
Harmittaako kun Krisse ei kerkeä mitenkään laskemaan osakkeitaan niin pahasti etteikö voittoa tulisi? Krissen voittoa ei estä enää mikään ja siitähän kiusaajat ei pidä. Totuus on se että Krisse on ainoa joka on ansainnut voiton kiusaajien talossa. Jopa Joppekin haukkui häntä huor*ksi humalassa.
Krisse ei edes yrittänyt esittää tuon hahmonsa kanssa, ei todellakaan voittaja-ainesta.
Joppen hahmo taas paras 👋😁
Vierailija kirjoitti:
Krisse ei edes yrittänyt esittää tuon hahmonsa kanssa, ei todellakaan voittaja-ainesta.
Ei isojen BB-tähtien enää tarvitse tehdä mitään.
Eipä haluuuuuuuu Krisse tähänkään päivätehtävään oikein osallistua.
Tuotanto on pahasti osittain epäonnistunut asukkaiden valinnassa tänä vuonna.
Bb plaza inhokki Vili 46 % Paula 33 %
Arttu 27 % OP 15 % Kristiina 13 % Julia10 %
Joel 5 %
Voisko tuo Arttu pitää turvan kiinni. Ei kuitenkaan voita mutta pilaa ohjelman.
Kaikkien hahmot jää juntin ja oopeen tyhmien räkätysten ja huutojen alle!!!!!
Eipä kiinnostanut Krisseä ja Juliaa viedä edes olkkarissa valmiina roskikseen menevää roskapussia viedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas Krisse .............MÄ HALUUUUUUUUUN...........MÄ EI HALUUUUUUU.
Kristiinalle jäi tehtävään huono sukka (hänen sanojensa mukaan: v...t., en haluu p..a sukkaa, jolloin Joel ystävällisesti luopui ja vaihtoi ja antoi omansa ja sitten Kristiina sanoi että haluuakin sen p.skasukan. Siinä meidän tähti.
Tämähän juuri vain osoittaa että Krisse on vahva itsenäinen nainen joka uskaltaa pyytää haluamiansa asioita ja Joppe on pelkkä tossukka. Eihän hänelle voitaisi edes antaa voittopottia koska hän ojentaisi sen heti ensimmäiselle henkilölle joka pyytää sitä.
Krisseltä todella niljakasta minäminäminä käytöstä koko ajan talossa ollessa, tuollainen eii ainakaan työelämässä pärjää, tässä firmassa ole vastaavan tyyppinen niljake töissä määräaikaisena ja alkoi vaatimaan että hänen täytyy saada olla lomalla joulun välipäivät viime vuonna, ei onnistunut ne on varattu vakkareille ja pidempiaikaisille sijaisille, piruili miten saa nähdä kuka on töissä ja kuka ei...oli sitten sairauslomalla "yllättäen" joulun välipäivät ja palasi virnuillen töihin, kaskummaa työsopimusta ei enää jatkettu sen päättyessä helmikuun loppuun, tilalle otti uusi henkilö joka onkin ollut hyvä valinta, ja ilmeisesti kohtapuolin vakinaistetaan, soitti vielä raivoissaan töihin miten mennään oikeuteen koska tilalle palkattu toinen henkilö, eipä ollut perusteita käräjille, määräaikainen on määräaikainen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP voisi opetella käyttämään hiustenhoitoainetta... Outoa että ei ole tuohon ikään mennessä tajunnut että se on keino saada pitkät hiukset.
Kunnon harakanpesälook.
Mulla on samanlainen luonnonkihara ja pörröinen hiuslaatu. Siinä ei kyllä auta hoitoaineetkaan. Se on vaikea uskoa jos ei itse omista tuollaista kuontaloa. Mulle on kampaajatkin väittäneet vastaan ja yrittäneet myydä kalliita hoitoaineita joihin sorruinkin aluksi, mutta mikään hoitis ei tehnyt pörröstäni siistin näköistä.
Iso vaikutus on vedellä jolla peset. Jos alueen vesi on kovin rautaista hiukset on kovat ja pörröt vaikka mitä tekisi. Ystäväni luona itselleni näin kävi aina. Itse hän vaalensi lisää vielä vaaleita hiuksiaan ja lopputulos oli vihreät hiukset. Itselleni parhain vesi on järvivesi suoraan ja kesäisin hiukset tosi helpot kun uin joka päivä ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse käyttäytyi kuin teinibileissä yöllä. Esitti humalaisempaa kuin oli ja oli välillä skarpimpi, huonoa näytös-showta yksinpuheluineen. Teennäistä!!!
Yrittää sillä viestiä jotain, mutta ei varmaan itsekään tiedä mitä. Huomion hakuisuutta varmaan. Heikko esitys. Näytti idiootilta, kun ei ollut edes mitenkään pahassa jurrissa.
Ulkomaailmaan viestiminenhän on kai asukkailta kielletttyä, miksi Kristiinaa ei heitetä jo tuotannon toimesta ulos talosta? Tuo viestiminen on ollut toistuvaa
Mitä hän viesti? 247 ja en oo huomannut. Arttuhan soittelee jatkuvasti "puhelimella" ha OP ja Joel. Jaa mutta nehän on poikia. Pojat on poikia.
No aivan sama vaikka lähtisivät kaikki kolme samalla ovenavauksella huomenna. Opettele lukemaan. Tuossahan se kerrotaan viestiketjussa, puhui omalle peilikuvalleen ja kikherneille viime yönä, ”mukakännissä”. Viestii ulkomaailmalle että äänestäkää mua, kun olen niin hirveän hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aivan sama vaikka lähtisivät kaikki kolme samalla ovenavauksella huomenna. Opettele lukemaan. Tuossahan se kerrotaan viestiketjussa, puhui omalle peilikuvalleen ja kikherneille viime yönä, ”mukakännissä”. Viestii ulkomaailmalle että äänestäkää mua, kun olen niin hirveän hauska.
Olet 'mukafiksu'. Itse asiassa olet täysi idiootti.
Kumpi voittoon mieluummin?
Yläpeukku Krisse
Alapeukku Joel
Vili vetää hyvin tän ja sillä on hieno käsinukke. Ei ole kuitenkaan muutoin suosikkini, mutta osallistuu melko hyvin tehtäviin.
Ei noille nyt mennyt jakeluun mikä ton tehtävän tarkoitus oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas Krisse .............MÄ HALUUUUUUUUUN...........MÄ EI HALUUUUUUU.
Kristiinalle jäi tehtävään huono sukka (hänen sanojensa mukaan: v...t., en haluu p..a sukkaa, jolloin Joel ystävällisesti luopui ja vaihtoi ja antoi omansa ja sitten Kristiina sanoi että haluuakin sen p.skasukan. Siinä meidän tähti.
Tämähän juuri vain osoittaa että Krisse on vahva itsenäinen nainen joka uskaltaa pyytää haluamiansa asioita ja Joppe on pelkkä tossukka. Eihän hänelle voitaisi edes antaa voittopottia koska hän ojentaisi sen heti ensimmäiselle henkilölle joka pyytää sitä.
Krisseltä todella niljakasta minäminäminä käytöstä koko ajan talossa ollessa, tuollainen eii ainakaan työelämässä pärjää, tässä firmassa ole vastaavan tyyppinen niljake töissä määräaikaisena ja alkoi vaatimaan että hänen täytyy saada olla lomalla joulun välipäivät viime vuonna, ei onnistunut ne on varattu vakkareille ja pidempiaikaisille sijaisille, piruili miten saa nähdä kuka on töissä ja kuka ei...oli sitten sairauslomalla "yllättäen" joulun välipäivät ja palasi virnuillen töihin, kaskummaa työsopimusta ei enää jatkettu sen päättyessä helmikuun loppuun, tilalle otti uusi henkilö joka onkin ollut hyvä valinta, ja ilmeisesti kohtapuolin vakinaistetaan, soitti vielä raivoissaan töihin miten mennään oikeuteen koska tilalle palkattu toinen henkilö, eipä ollut perusteita käräjille, määräaikainen on määräaikainen :)
........ siinä muutama piste lainaksi seuraavaan viestiin. Ole hyvä.
Onko kukaan huomannu Kristiinan puhetyylin muuttuneen samanlaiseksi kun Joelilla? En tiedä onko se murre mutta ei puhunu samalla tavalla aikasemmin
Julia ei ymmärrä.