Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuukohan tänään mitään vai laittaiskohan 24/7 kiinni.
Todellakin tapahtuu. Tapahtuu käsinukkeleikkejä. Tämän enempää ei ole koskaan tapahtunut, eikä tule tapahtumaan.
Jess Paula, paljastahan nyt todellinen widumainen itsesi!
Big Brother 2020: Päiväkoti edition
Tästä VOI tulla viihdyttävää jos BB määrää riittävän usein minihahmoja esitettäväksi JA asukkaat osaa revitellä. Olemme jännän äärellä.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos oikeasti on gluteeniton ruokavalio niin ei voi syödä silloin tällöin kun huvittaa tavallista leipää... Se ripulointi kestää monta päivää kun suolisto tulehtuu
Siis jos on keliakia niin on noin. Krissellä ei ole keliakiaa mutta ärtyvään suolioireyhtymään kuuluu gluteenin välttäminen ja se hänellä on. Mitä enemmän sitä gluteenia syö, sen pahemmat oireet.
Kristiinan suu pitäs pestä saippualla. Joka toinen sana on mitä v*ttua! 🙅♂️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuukohan tänään mitään vai laittaiskohan 24/7 kiinni.
Todellakin tapahtuu. Tapahtuu käsinukkeleikkejä. Tämän enempää ei ole koskaan tapahtunut, eikä tule tapahtumaan.
Joopa-joo. Taidanpa avata YouTuben ja alkaa katsomaan vuoden 2011 BB:tä uusintana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP voisi opetella käyttämään hiustenhoitoainetta... Outoa että ei ole tuohon ikään mennessä tajunnut että se on keino saada pitkät hiukset.
Kunnon harakanpesälook.
Mulla on samanlainen luonnonkihara ja pörröinen hiuslaatu. Siinä ei kyllä auta hoitoaineetkaan. Se on vaikea uskoa jos ei itse omista tuollaista kuontaloa. Mulle on kampaajatkin väittäneet vastaan ja yrittäneet myydä kalliita hoitoaineita joihin sorruinkin aluksi, mutta mikään hoitis ei tehnyt pörröstäni siistin näköistä.
Op.lla on upeat hiukset. Ottaisin tuon pehkon mieluusti itselleni.
Hyvin zoomattiin Paulaa kun Joppe luki tehtävänannon :D Tuotantokin odottaa mielenkiinnolla...
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas Krisse .............MÄ HALUUUUUUUUUN...........MÄ EI HALUUUUUUU.
Kristiinalle jäi tehtävään huono sukka (hänen sanojensa mukaan: v...t., en haluu p..a sukkaa, jolloin Joel ystävällisesti luopui ja vaihtoi ja antoi omansa ja sitten Kristiina sanoi että haluuakin sen p.skasukan. Siinä meidän tähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP voisi opetella käyttämään hiustenhoitoainetta... Outoa että ei ole tuohon ikään mennessä tajunnut että se on keino saada pitkät hiukset.
Kunnon harakanpesälook.
Mulla on samanlainen luonnonkihara ja pörröinen hiuslaatu. Siinä ei kyllä auta hoitoaineetkaan. Se on vaikea uskoa jos ei itse omista tuollaista kuontaloa. Mulle on kampaajatkin väittäneet vastaan ja yrittäneet myydä kalliita hoitoaineita joihin sorruinkin aluksi, mutta mikään hoitis ei tehnyt pörröstäni siistin näköistä.
Hiukset kaipaa kunnon leikkauksen ja hoidot. Samaten rämemajava.
Joelin jatkuva heiluminen tuo mieleen akatisia oireet, en ole lääkäri vaan yhden siitä vaivasta kärsivän tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse käyttäytyi kuin teinibileissä yöllä. Esitti humalaisempaa kuin oli ja oli välillä skarpimpi, huonoa näytös-showta yksinpuheluineen. Teennäistä!!!
Noi Krissen känniääliö yksinpuhelut on kyllä älyttömiä.
Yrittää sillä viestiä jotain, mutta ei varmaan itsekään tiedä mitä. Huomion hakuisuutta varmaan. Heikko esitys. Näytti idiootilta, kun ei ollut edes mitenkään pahassa jurrissa.
Ulkomaailmaan viestiminenhän on kai asukkailta kielletttyä, miksi Kristiinaa ei heitetä jo tuotannon toimesta ulos talosta? Tuo viestiminen on ollut toistuvaa
Vierailija kirjoitti:
Tädit ja sedät tykkäävät Krissestä, kun tämä on niin pienikokoinen. Pieni=lapsi, viaton, tahraton, leikkisä.
Oikeasti Krisse on aikuinen nainen, joka kiroilee, juopottelee ja määräilee muita.
Pikku tyttönen joi aamupalaksi litran olutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiinalle jäi tehtävään huono sukka (hänen sanojensa mukaan: v...t., en haluu p..a sukkaa, jolloin Joel ystävällisesti luopui ja vaihtoi ja antoi omansa ja sitten Kristiina sanoi että haluuakin sen p.skasukan. Siinä meidän tähti.
Käytös on kuin eskarilaisella. Toisaalta ei nuo muutkaan täyspäisilta vaikuta Joelia lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon harakanpesälook.
Hiukset kaipaa kunnon leikkauksen ja hoidot. Samaten rämemajava.[/quote
Rämemajava😁
I love animals
Eilinen äänestystilanne. 1. Vili 2. Arttu 3. Paula. Hyvältä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KRISTIINALLA on harhainen minäkuva, kaikilla muilla oli hyvät analyysit itsestään eilen illalla/viime yönä paitsi hänellä.
Ei ole Op mun suosikki, mutta hänellä on silti jalat maassa kieroudestaan huolimatta. Kristiina leijuu jossain BB-kuplassa teennäisyydestä energiaa saaden. Se voi lävähtää hänen kasvoilleen vihana, varsinkin, jos sattuu BB-voiton saamaan, vihapostia ja muuta ikävää, hän tulee olemaan BB-historian halveksituimpia ”tähtiä”.
Kristiina totesi eilen, että kun me täältä lähdetään, niin saadaan jakaa nimmareita ja kaikki tuntee meidät kaupassa yms.
Op tähän, että IHAN RAUHASSA SAADAAN liikkua, ei kukaan meitä tunne jne.
Tässä näiden kahden ero, toinen leijuu jossain pilvissä, kun luulee olevansa jotain, mitä ei ole. Molempien analyysit itsestä katsojien silmissä kertovat saman.Ymmärrän, että teitä Kristiinaan samaistuvia ja häntä ihailevia on paljon:
haluatte olla kauniita ja haluatte, että teitä ihaillaan,
luulette tietävänne kaiken - ette tiedä, mutta ette myönnä sitä,
ette halua olla yhteystyökykyisiä, vaan tehdä aina oman pään mukaan,
haluatte että teidät otetaan aina huomioon vaikka huomioitte huonosti muita.
Ihmettelette, miksi teille ollaan ilkeitä.
Katsokaa peiliin. Ai niin, tehän katsotte, mutta ette siltikään näe. (Ja sitten suututte :D, laitatte alapeukun ja vihaviestejä)No sä ainakin samaistut ihan täysin OP: seen joten ymmärrän kyllä! Ihan ootte samanlaisia!
Et näköjään ymmärtänyt, luepa uudelleen, varsinkin loppu - rakastan näitä peilaajien vihaviestejä, tuntevat Krissen, ”fanit”, antifanit ja varsinkin itsensä - SUUUKKO :D)
Kyllä se on just toisinpäin, että Kristiina kyllä aika hyvin tiesi mitkä asiat hänessä muita ärsyttää.
OP: n mukaan muita voi ärsyttää se, että hän sanoo asiat suoraan!?
Kummalla heistä on harhainen minäkuva?
Miksi sinä pidät valehtelijasta ja selkäänpuukottajasta?! Miksi vääristelet asioita sen mukaan miten toivoisit niiden olevan?
Kyllä vaan olet valitettavan paljon OP:n kaltainen. Etkä sitä varmasti näe, koska olethan vain rehellinen, hah!!En kirjoittanut pitäväni Op:stä, kirjoitin ettei ole suosikkini. Luepa vielä kerran koko viesti ja tule peilin kautta vielä takaisin vastaamaan. Meni tunteisiisi, tunnistettava Krisse-fani. Olen näköjään vahingossa luonut ikiliikkujan ;) (kumpikaan, ei Op eikä Kristiina ansaitse mielestäni voittoa)
Kirjoitinko mä, että Kristiina on mun suosikki?!
Hirveän ylimielisesti heti ryhdyt syyttelemään joksikin Kristiina faniksi ilmeisesti jokaista, joka kirjoittaa mitä tahansa positiivista Kristiinasta?
Noi sun väitteet Kristiinan vääristyneestä minäkuvasta ja vastaavasti OP:n realismista ei vaan pidä millään tavalla paikkaansa ja se on mikä mua sunkaltaisissa kirjoittajissa ärsyttää. Kehtaat ihan pokkana väittää aivan vastakkaista, vaikka monella muullakin on tv ja kyky tulkita näkemäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän juuri vain osoittaa että Krisse on vahva itsenäinen nainen joka uskaltaa pyytää haluamiansa asioita ja Joppe on pelkkä tossukka. Eihän hänelle voitaisi edes antaa voittopottia koska hän ojentaisi sen heti ensimmäiselle henkilölle joka pyytää sitä.
Jepa jepa jee! Askartelua:DD